Diskuze

Bez nás by to byly nejnudnější volby v historii, říká šéf Motoristů sobě

Snadnější život pro řidiče i hromadná doprava zdarma jsou doménou Motoristů sobě, kteří letos kandidují do pražského zastupitelstva poprvé. „Chceme se podílet na vedení města. Spolupráci si umíme představit s většinou subjektů - s výjimkou Pirátů a uskupení Praha sobě pana Čižinského,“ uvádí v rozhovoru pro MF DNES Petr Macinka, zakladatel strany a kandidát na primátora.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KN

Jako obvykle,krásná slova,nadějné vyhlídky, a pak? Buď se ani na MHMP nedostanou, nebo jen pár jedinců, kteří při jakékoliv diskusi budou překřičeni a přehlasováni. Takových stran už bylo,ale držme jim palce.

0 0
možnosti
MK

M94a53r21e26k 51K78l64u23f14a

14. 9. 2022 10:35

Praze by pomohla jedna věc. Zakopat magistrálu (oba směry) před Hlavním nádražím, hned za přemostěním Florence a křižovatky Bulhar. A magistrála by vylezla z díry až před Nuselským mostem. Nahoře by zůstaly jen pruhy, které by vedly ten zbytek aut na Václavské náměstí a do Žitné. Tím pádem by se mohla z odbočení z Ječné do Legerovy (tedy křižovatka I.P.Pavlova) udělat hlavní silnice, ovšem s rozumně nastavenou preferencí průjezdu tramvají.

0 0
možnosti

Jako je to zajímavá myšlenka, ale z hlediska dopravy poměrně okrajová - Praha má hlavní deficit v nedokončenosti samotného základního dopravního skeletu, ladění detailů je až třešnička na závěr.

0 0
možnosti
BP

V mnohém mají pravdu. Jen cítím mrazení v zádech, když si uvědomím, že tento pán byl profesionální Klausův podržtaška. Abychom pak nezjistili, že jeho myšlenky jsou tak čisté jako u nebohých Věcí veřejných.

0 1
možnosti
MH

U mě šance rozhodně mají.

Přinejmenším mají uveritelny program:-)

4 0
možnosti
RK

Přeprava autem vyžaduje nejvíc prostoru a ten v Praze chybí. Proto by měli politici co nejvíce podporovat prostorově nejméně náročnou MHD a také alternativní způsoby přepravy. Praha není nafukovací.

3 3
možnosti

Praxe to vidí zcela jinak - MHD je v Praze vysoce nadúžívána (cca 50%), což je na západní poměry vysoce nadstandardní úroveň. Zde tedy koho kam motivovat, veškerá snaha je jen v tom aby úbytek lidí v mhd byl co nejpomalejší. V žádném případě to nenahradí však potřebu budování infrastruktury, kde ty potřeby rostou a porostou a je potřeba na to reagovat.

0 0
možnosti
PJ

Někteří lidi nechápou, že počet obyvatel Prahy a počet aut ještě více každým rokem narůstá... ale přesto někdo považuje div ne za svoje ústavní právo přijet svým autem bez komplikací do centra na kafíčko...

Ale to nebylo na pana Macinku... ten se snaží jenom mazaně tyhle lidi využít ke svému prospěchu... když to u Klause nevyšlo :-P

2 3
možnosti

Tak hlavně je problém že mnoho lidí nechápe že Praha není v míře iad ani zdaleka na západním průměru, tedy je skutečně jasné že to ještě poroste, a chyba tedy není v tom že by bylo moc aut, ale že je nedostatečná infrastruktura, jediná možná cesta je tedy budovat infrastrukturu, tak jako na tom západě, kde díky tomu zvládají vyšší míru s menším dopadem pro město R^

0 0
možnosti

Jediná škoda je že tyto programové teze nemá nějaká z velkých stran, jsou v zásadě naprosto správné a i když ty hlavní už přebírají, tak ve finále díky koalicím a ústupkům dojde jen na pár věcí, což je pro Prahu škoda. Na druhou stranu po 4 letech totálního dopravního diletantství bude super i jen to když se politická garnitura vrátí alespoň do normálu. R^

0 0
možnosti
TN

Je škoda, že zrovna té dopravy se chytnou takoví populisti i když mají v podstatě ve všem pravdu. Je to ostuda ostatních stran, že nedokážou infrastrukturu řešit tak ja se má a usměrnit Automat a aktivisty tak, kam patří.

2 0
možnosti
JH

V čem mají pravdu. Například?

0 0
možnosti
TL

Volby nejsou soutěž ve ztrestenosti nápadů. Ať jsou třeba nudné, když v nich budou seriózní strany....

1 0
možnosti
Foto

Vy, už pane Macinka, spolu s dědou Klausem;-(, nevíte jak do té politiky vlézt8-o

5 2
možnosti
  • Nejčtenější

Vémola stále králem. Na Oktagonu v Edenu „uškrtil“ Végha. Kozma padl

8. června 2024  17:40,  aktualizováno  9.6

Šampionem polotěžké váhy Oktagonu zůstává Karlos Vémola. Na fotbalovém stadionu v Edenu porazil...

Cyklistu viní, že zbil řidičku, která pak zemřela. Hrozí mu podmínka

9. června 2024

Premium Chytil ji za vlasy, strhl do předklonu a pak ji údery pěstmi a kopanci bil do hrudi a břicha, až jí...

{NADPIS}

{LABEL} {POPISEK}

Náklaďák v tunelu Blanka naboural v koloně jedenáct aut, na odpoledne ho uzavřel

12. června 2024  15:20,  aktualizováno  19:14

Nehoda jedenácti osobních aut a nákladního vozu uzavřela v Praze Dejvický a Bubenečský tunel ve...

Vlak v Milovicích prorazil zarážedlo, při dojezdu k nástupišti vykolejil

9. června 2024  18:06,  aktualizováno  20:05

V Milovicích na Nymbursku odpoledne vykolejil při dojezdu k nástupišti jednou nápravou osobní vlak....

{NADPIS}

{LABEL} {POPISEK}

Triko dolů a piknik přímo na pietním území v Lidicích. Doba hlupáků, zlobí se Stehlík

12. června 2024  13:11

„Tričko pěkně dolů, svačinky s sebou a šup uspořádat si piknik přímo na pietní území.“ Tak reagoval...

Praha nikdy nespí, říká řecký herec, který přišel za láskou. Těší ho ceny piva

13. června 2024

Premium Až do svých jednadvaceti žil Charles Simos Zeind v Řecku, poté studoval ve Velké Británii a pobýval...

Náklaďák strhl trolej. Omezil pět linek v Praze, jezdily náhradní autobusy

13. června 2024  17:36,  aktualizováno  18:53

Poškozené trolejové vedení omezilo v Praze dopravní spojení Albertov – Otakarova, a to v obou...

V Sedlci znovu poskládali kosterní pyramidu. Má pět metrů a je v ní 1500 lebek

13. června 2024  18:18

Geometrické funkce, fyzikální zákony i chemické reakce. S tím vším si museli poradit odborníci v...

Lítačka s obkladem. Vyjde limitovaná edice karet k 50. výročí provozu metra

13. června 2024  13:23,  aktualizováno  15:54

Od pondělí 17. června si budou moci zájemci pořídit limitovanou edici karty Lítačka. K příležitosti...