Radnice si od novinky slibuje vylepšení komunikace jak s občany, tak s návštěvníky města.
„Na novém logu se mi líbí zejména to, že vychází z myšlenky, která navazuje na známé úsloví ‚dlouhý jako Lovosice‘,“ říká starosta Vojtěch Krejčí (PRO Lovosice). Má na mysli zpracování názvu města na „Lovooosice“ bílým písmem v modrém obdélníku.
Existuje například i „prodloužená varianta“ použitá na oblečení.
Nový vizuální styl vznikl ve spolupráci se společností Czechdesign. Od 27 přihlášených účastníků bylo městu představeno 10 designových studií. Po konzultacích byli vybráni tři finalisté, kteří představili své návrhy před porotou, jež zahrnovala členy vedení města, ale také odborné designéry.
„Máme toho dost! Turistů i přírody.“ Most vsadil na dvojsmyslné slogany![]() |
„Všichni finalisté soutěžili o jednotnou zakázku za cenu 247 tisíc bez DPH. Na základě prezentací návrhů byl jednomyslně vybrán návrh od Studia Svéráz, se kterým Lovosice od podzimu 2023 pracují na implementaci,“ stojí na webu města.