- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ovšem Drážďany nic dělat nebudou. Takže se lodě k moři nedostanou, jako odtamtud k nám. V Ústí jsou zdymadla a tak se to prodlouží o cca. 15 km, prostě na nic. Betonová loby a platil by to stát. To chce nové lodě s malým ponorem, jak to bylo dříve, ale to by si museli platit loďaři sami.
"Ředitelství vodních cest za přípravy projektu do letošního roku zaplatilo 625 milionů korun" Normální Kocourkov...
Za neúčelně promrhané prostředky ve výši mnoha stovek milionů by měly padat tvrdé tresty. Trestat jednotlivce, úředníky, soudce, ale zejména také politiky, ať tuto práci dělají jen lidé, kteří ji chtějí dělat a rozumí ji.
Hlavně je třeba zvednout mosty a předělat je na zvedací aby zde mohly projíždět eko-multi-kulti-klimatické nákladní plachetnice. Solární nákladní lodě nemají dostatečný výkon.
Je zvláštní, kolik lidí drží palce stavbě, jejíž jediný přínos bude v levném vývozu sterkopisku do Německa.
Takže ministerstvo požaduje dokumenty ke kterým není schopno dodat na vládě podklady.
Neříkalo se nakonec, že Gabčíkovo řece prospělo? Ve slepých ramenech prosperují rozliční živočichové, hladina ve studních se zvýšila, atd..
Říká se spousta věcí, otázka ovšem je, co z toho je pravda. Vzpomínám si, jak před 15 lety psali přátelé těžby zlata, že je hřích ho v tom kopci u Vltavy nechat ležet, že dnešní těžba je zvládnutá, bezpečná a k přírodě citlivá. To slovo "ekoteroriste" taky padlo. Pár měsíců poté těžaři vytrávili Tisu, společnost nechali padnout, do pár hodin opustili Rumunsko a řešení následků nechali na státu.
Je zajímavé, že např. v Německu, ale i jinde v západní Evropě, kde je lodní doprava na řekách bohatě využívána, a kde jsou stovky zdymadel a jezů, nemají ekoteroristi tak velký prostor k ukájení svých choutek při jejich opravách a budování. Nakonec lodní doprava na řekách patří mezi nejvíce ekologickou dopravu. O co těm magorům jde. U nás díky jezu v Děčíně, o kterém se v tomto státě žvaní a diskutuje s ekoteroristy již 30 let, je blokována celá labskooderská doprava.
Možná ten jez není tak dobrý nápad. A tím, že lidem s jinými prioritami, než je bagrování a betonování koryta, říkáte "teroristé", ukazujete, že diskutovat vlastně ani nechcete.
Tak vládnou tady ministerstva, nebo ekoteroristi ?
Odpověď zní vládne ministerstvo ekoteroristů.
Nejlepší je ovšem to zdůvodnění.... Opatření - požadovaná ministerstvem - nemohla být navržena, protože musejí být založena na(resp. v souladu s) vládní koncepci, která neexistuje....