„Snažím se, aby se od sebe jednotlivé kalendáře odlišovaly. Pro rok 2020 jsme udělali výrazný, barevně opulentní kalendář, který byl hodně expresivní. Takže jsme se rozhodli ubrat barvy a soustředit se více na výraz a práci se sportovci jako modely než na efekt,“ popisuje fotograf Třeštík. „Snažil jsem se o čisté, intimní portréty, ne ve smyslu nahoty, ale dialogu mezi mnou a tím, koho fotím.“
Jelikož má Sport Invest velké množství klientů z různých sportovních odvětví, stejně jako před rokem vznikly tři verze kalendáře: v jedné je větší počet fotbalistů, v druhé hokejistů a ve třetí zase převažují zástupci ostatních sportů. Největší hvězdy jsou pak ve všech třech variantách.
Kalendář není stejně jako v předešlých letech určený ke komerčnímu prodeji. Do tisku šlo 1 440 kusů, což mu dodává na unikátnosti.
Zobrazit celou fotogaleriiProhlédněte si pohodlně všechny fotografie |