„Závodit po několika letech s týmem Rodop byla skvělá zábava a klukům strašně moc děkuju. Už mi ale zase chybí foilování a rychlost katamaránu,“ svěřil se Plzeňan Křížek, který letošní prestižní sérii Flying Phantom s kosatníky Milanem Harmáčkem či Zdeňkem Adamem absolvovali pod hlavičkou týmu Masterlan jako první Češi v historii a při své premiéře obsadili konečnou devátou příčku.
Chybět v ní nechtějí ani příští rok. „Vypadá to, že seriál se na jeden závod vydá i mimo Evropu, možná to bude Omán. Pak by měly následovat závody na Madeiře, v Barceloně, Cardiffu a v jedné lokalitě v jižní Evropě. Opět bez škrtání nejhoršího umístění, všechny závody budou hodnoceny,“ vypočítal Křížek.
Katamarán Masterlanu prodělal kompletní výměnu lan, nyní je v dílně Vojtěcha Komárka, kde se mění části kování a opravují se šrámy z uplynulé sezony.
„Nejnáročnějším úkolem bude zajištění finančních prostředků pro nadcházející sezonu. Masterlan, hlavní partnter, zůstává, to je to hlavní. Nicméně někteří partneři své závazky nedodrželi a situace není jednoduchá. Věříme, že se ale nakonec vše podaří dojednat,” uvedl plzeňský jachtař.
Do konce roku ho ještě čeká koučování českého juniorského týmu na jezeře Lago di Garda, v prosinci pak mistrovství světa mládeže v čínské Sanyi.