Vyrovnaná interní bitka ve Ferrari
Jako by Ferrari zmizelo z drobnohledu médií, o tradiční stáji se v posledních týdnech tolik nemluví. Což je v jejím případě možná dobře.
Už nepáchá závod co závod obrovské minely v boxech nebo strategické chyby, v továrně v Maranellu zapracovali také na spolehlivosti vozu, v čemž patří k nejlepším na startovním roštu.
Stále však nefigurují tam, kde by se ve Ferrari rádi viděli - na samém vrcholu šampionátu. Na Red Bull v závodním tempu ztrácí, s McLareny a Mercedesy bojují o pódium.
Loni Charles Leclerc chvíli trápil Verstappena v honu za titulem, letos se mu ani nepřiblížil. Dokonce ztrácí osm bodů na týmového kolegu Carlose Sainze.
Leclerc přicházel do Ferrari jako velký talent, ve kterém fanoušci viděli budoucího mistra světa. Dlouho byl týmovou jedničkou, několikrát ho stratégové upřednostnili v závodech. To by však v současné situaci nebylo fér. Sainz vystrkuje růžky a podruhé za tři sezony ve Ferrari může porazit oblíbence Leclerca. Tím by Monačanovo sebevědomí schytalo další velkou ránu.
Teď ale Ferrari potřebuje výsledky obou víc než nějaké zbytečné soupeření. Patří mu třetí příčka mezi konstruktéry, na druhý Mercedes mu chybí 28 bodů. Pozor si musí dávat i na rychle se zlepšující McLaren, který na Ferrari ztrácí 79 bodů. Odměnou pro nejlepšího budou finanční prémie, cenou útěchy o něco větší čas ve větrném tunelu.