Kvůli příliš vlhké trati byl start testovaní přeložen z deváté na desátou hodinu dopolední, ale i přesto se nedalo jezdit příliš rychle. Jak povrch vozovky osychal, postupně se všichni zrychlovali.
Dvakrát musely být jízdy zastaveny, protože některé vozy měly technické problémy. V 16:40 barcelonského času zůstal stát na trati testovač renaultu Fernando Alonso. Způsobily to blíže nespecifikované problémy se zadní částí monopostu. V 17:10 vlétl do záchytné štěrkové zóny u trati mika Salo. Znenadání vypověděl poslušnost jeho motor toyota.
Většina stájí se zaměřila na testy pneumatik a komponentů nových modelů monopostů. Pilot BARu Olivier Panis dokončil první simulaci Velké ceny F1 v novém BARu 04. S výsledky byl velmi spokojen: "Je to stejný čas jako loni při závodě, ale ovládání tohoto auta je mnohem lepší."
Testy pokračují příští týden ve Valencii. A budou okořeněny jedním speciálním bonbónkem. V neděli má šéf Jaguaru Niki Lauda usednout do závodního monopostu stáje a odjet několik kol. "Chci lépe rozumět technice a tomu, co jezdci říkají," uvedl nedávno v únoru třiapadesátiletý Rakušan.
Páteční časy:
1. Giancarlo Fisichella - Jordan EJ11 - 1.18.522 - 70 kol
2. Takuma Sato - Jordan EJ11 - 1.19.146 - 63 kol
3. Luca Badoer - Ferrari F2001 - 1.19.495 - 93 kol
4. Jenson Button - Renault 201 - 1.19.656 - 54 kol
5. Olivier Panis - BAR 004 - 1.20.494 - 90 kol
6. Anthony Davidson - BAR 003 - 1.20.859 - 55 kol
7. Fernando Alonso - Renault 201 - 1.21.403 - 33 kol
8. Mika Salo - Toyota TF102 - 1.22.333 - 63 kol