Narozdíl od předcházející Grand prix Španělska je předjíždění na A1 Ringu reálně možné. První příležitost poskytuje konec cílové rovinky a druhou pomalá zatáčka, která ukončuje následující rovinku. To je místo loňského souboje na ostří nože Michaela Schumachera s Juanem Pablem Montoyou. Jezdec, který chce předjíždět, musí jet tedy ve voze s vysokou absolutní rychlostí.
"Trať je kompromisem v nastavení. Je třeba dosáhnout co nejlepšího pro zatáčky, zároveň je však třeba zachovat si rychlost na rovinkách. Samozřejmě nastavení pro kvalifikaci musí být dosti odlišné od toho závodního," pokračoval Brawn.
V pátečních trénincích budou mechanici stáje spolu s piloty pracovat na přípravě vozu pro závod, jeho nastavení, přizpůsobení aktuálním podmínkám a na výběru pneumatik. V sobotu poté nastane čas na vydobývání maximální rychlosti pro kvalifikaci.
"Ačkoli jsme s F2002 na tomto okruhu ještě nejezdili, jsme ho už nyní díky počítačovým simulacím schopni poměrně slušně nastavit. Navíc máme hodně zkušeností se starým monopostem, který je tomu letošnímu v mnoha charakteristikách velmi podobný. Existující data z roku 2001 nám velmi pomohou," dodal technický ředitel nejúspěšnějšího týmu posledních let.