Vložený turnaj táhne
Pár hracích dnů stačilo, aby se ukázalo, jak je nový vložený turnaj NBA marketingově úspěšný. I přes hromadu námitek od fanoušků i hráčů je sledovanost akce, jejíž výsledky se zároveň započítávají do základní části, parádní. Což okouzlilo i Netflix.
Televizní stanici ESPN stoupla sledovanost pátečních utkání NBA, kdy se turnaj v úvodu hrál, oproti stejnému období v předchozím roce o 55 procent. Turnajové zápasy skrze online platformu NBA League Pass zase sleduje od 42 procent více diváků než ostatní ligové duely.
Novinka NBA slaví úspěch. Sledovanost strmě vzrostla, Netflix chystá nabídku |
Z nabyté popularity nového konceptu by rád vytěžil cosi pro sebe i giganta na poli streamovacích služeb. Začíná sondovat, jestli by nebylo možné v příštím ročníku vysílací práva na vložený turnaj zakoupit.