- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tohle nedokáže ani Černochová.
“ Podle mluvčí generálního štábu Armády ČR Magdaleny Dvořákové řidička vjela do kolony přímo ze sjezdu, čímž konvoj narušila. Zatímco osobní auto ji stihlo objet, pandur do jejího auta zezadu narazil, do něj pak následně ještě další obrněné vozidlo.”
Takže mezi ní a Pandurem bylo ještě osobní vozidlo. Tím pádem neměl bezpečnou vzdálenost ani k autu jedoucím v koloně. Osobní auto se vyhlo, Pandur umí jet jenom rovně? Druhá možnost je, že to ubrzdil a další dva Pandury jej do ní dotlačily. Při tom jakou má Pandur vpředu ostrou hranu, tak ten náraz do civilního auta byl celkem lehký. Podle zraněných v Pandurech, ty si to odnesly víc.
To první vozidlo bylo doprovodné vozidlo s majáky jedoucí v čele. Nevíme jaká rychlost přesunu byla určena.
Hlavně Pandur není osobní vozidlo na kterém lze aplikovat losí test.
Jak se může vojenské vozidlo, bojové, těžce poškodit po srážce s osobním autem? Já to nejsem schopná pochopit. Jó, kdyby byl osobák na mraky a pandur měl poškrábané plechy, je to jasné. Ale na co má armáda takové "papírové" pandury? Vždyť byly šíleně drahé, Dalík kvůli nim byl ve vězení a ještě k tomu to je takový šrot?
Jedno nepancerove auto vyradi ctyri pandury, kvalitka ... :D
Hůře dopadla podobná nehoda z roku 2018, kdy se auto srazilo se skupinou obrněných pandurů nedaleko Tábora. Při nehodě se tehdy zranilo celkem deset lidí. Čtyři z pandurů byly při nehodě poškozeny natolik, že je do roku 2019 museli vyřadit z provozu.
Pandury vratit a ridici by meli na prozkouseni. Zakladem ridicaku je dodrzet dostatecnou vzdalenost od vozidla prede mnou vzhledem na pocasi a brzdni drahu.
To jsou co za sroty, kdyz po obycejne zrazce na silnici v mirovych casech jdou ctyri na vyrazeni? Co pak vydrzi ve vojne ...?
Prakticky při každé dopravní nehodě dochází k vážnému řetězovému poškození několika vojenských vozidel a dokonce i posádky - nepozornost, nebo nrdodržování bezpečné vzdálenosti?
No jo, ale dopravní nehoda opancéřovaných aut, vojenských, které ani nejedou nějakou drastickou rychlostí, a poškození za vysoké statisíce - jak pak mají sloužit v nějakém vojenském střetu? Co vydrží? To na ně můžou protivníci s plácačkou na mouchy?
vzdy ked vidom u POV limity 100 milionov kc, hovorim si na co. Toz asi na toto :-)
Dobrá bilance osobák vs Pandur zranění 4 vojáci. Nedej bože, že by se potkali v bojí s něčím větším .
Podle fotek to ale vypadá, že řidička se do kolony zařadila z připojovacího pruhu, takže vůbec nemusela zaregistrovat, že se jedná o volenský konvoj. Což by za normálních okolností byl bezpečnější manévr, než na konci připojovacího pruhu zastavit.
Je to napsáno v textu, zákon neřeší, jak mají být označeny vojenské konvoje, zejména v noci, resp. "nyní" kdy je kolem 6:00 ještě TMA.
Ono je spíše otázka, co dělá vojenská technika na dálnici, kde se musí jet nejméně 80 ...
Z místa cvičení do Tábora se dá přepravit technika vlakem nebo nejezdit po ránu kdy se jezdí do práce, ale kolem půlnoci, kdy je provoz minimální ...
Pokud se prokáže vina řidičky, nechat ji vše zaplatit, pak si to možná už zapamatuje, co se smí a nesmí
Jak poznáte v noci vojenskou kolonu, přijedete - li zprava. Nájezd měl být zablokován vojenskou policií dokud kolona neprojela ... Jenže to by "duté zelené hlavy" musely myslet ... myšlení bolí ...