Na úseku Florenc – Ládví bude jezdit náhradní tramvajový spoj XC, který pojede každých 7,5 minuty.
Z Florence do Kobylis je vhodnější využít tramvajovou linku číslo 3 nebo 24. Autobusová linka číslo 140 bude na trase Palmovka – Fryčovická posílena.
Modernizace se týká stávajícího elektronického stavědla a výměny dřevěných pražců v traťovém uzávěru.
Staniční zabezpečovací zařízení instalovali naposledy v roce 2002. Tehdy šlo o první instalované stavědlo.
Staniční zabezpečovací zařízeníStaniční zabezpečovací zařízení zajišťuje bezpečný provoz vlaků v tunelech metra. S jeho využitím řídí zaměstnanci stavění vlakové cesty nebo přestavění výhybky. |
„S velkou nadsázkou lze v tomto případě udělat příměr k modernizaci hardwaru domácího počítače. Po modernizaci současného stavědla získáme nový systém, který bude na stejné technologické úrovni, jako poslední stavědla instalovaná na trase A v úseku Dejvická – Nemocnice Motol a bude tak odpovídat požadavkům 21. století,“ uvedl Milan Pecka, vedoucí Sdělovací a zabezpečovací jednotky DPP.
Dopravní podnik hlavního města Prahy plánuje v roce 2021 modernizovat zabezpečovací zařízení i ve stanici Depo Hostivař a Letňany. Jedna obměna vyjde na zhruba 2 miliony korun.