Diskuze

Výztužná lana sežraná rzí. Útroby Barrandovského mostu ukázaly, proč je nutná oprava

Špatná izolace, kvůli které do stavby zatéká, a s tím související koroze předpjatých lan, která zajišťují pevnost stavby. To jsou největší bolesti Barrandovského mostu. Ukázala to komentovaná prohlídka, kterou most prošel před chystanou rekonstrukcí. Ta má začít na jaře a trvat až do roku 2026. Barrandovský most před ní nikdy neprošel zásadnější opravou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Hlavně aby to nový bylo za těch pětačtyřicet let lepší ! Ale to bude několik dodavatelů, hodně subdodavatelů a reklamaci nebude mít kdo vyřídit...

0 0
možnosti

P81a59v31e89l 53Š37e84f44l

9. 2. 2022 11:23

Noto bude bordel! A co pánové dořešit takovou drobnost, nemožnost napojit se z Barrandova na D4?

0 0
možnosti
JH

Přes Holyni a okruh to nejde, nebo proč musíte nutně přes Hlubočepy?

0 0
možnosti
KT

Tady se uvažuje, že je Dvorecký most hotová věc. Má být snad už vysoutěžen a před schválením. Praha 4 protestuje, ale na Wiki mají šotouši, že se trať Jeremenkovou a Budějovickou rozumí přece samo sebou. Ale poslední výkřik, most nebude proti Jeremenkově a ta se bude řešit jindy - nikdy. Je z toho jen propojení nábřeží.

K tomu se řešil most na Výtoni. Všichni se bojí, aby tady někde dík novým mostům nevznikla náhrada za Ječnou. Tak se všechny radnice brání a Výtoňský most zatím zapadl do šuplíku. Dvorecký most za 1 mld. právě proto není určen pro auta. Aby se nedalo vyhnout kolonám v Ječné a na Jižní spojce. "Mikromodelace..."

Praha vyhodí 1 mld. a zakáže na novém mostě veřejnou dopravu. Most bude sloužit jen jako lávka pro pěší. K neuvěření.

A k tomu Scheinher vykládá, aby Praha zajistila objízdné trasy, že pustí provoz přes Písnici do SAPY. Mikromodelace?

Co má SAPA společného s Barrandovským mostem? To by soudruzi na velení Prahy věděli, až vystřízliví? ;-D

2 0
možnosti
KT

DPP nechá za provozu spadnout tramvajový most. Ale neustále tlačí na pilu, jak je třeba pražské tramvajové kolejiště rozšiřovat z provozních důvodů. Jak je to šikovné, když kamion někde strhne troleje, že to tramvaje mohou objet... A náklady Praze rostou a rostou. A jediná koncepce DPP. Honem postavit každý kousek kolejí, když to zrovna náhodou jde.

Už je slepá kolej u Muzea, v Opletalce, na Pankráci a když se dělala trať na Barrandov, je prý už hotová přípojka na Dvorecký most... A tohle páchá někdo, kdo se štítí za své peníze postavit bezbariérový nástupní ostrůvek, že to není u DPP "standard", ale "nadstandard". Rv;-D

0 0
možnosti
JJ

J38a50n 37J97e38n61i27c

9. 2. 2022 10:02

Ten Hřib, to je fakt dáreček. Jakým nazdárkům chce asi povědět, že on je první, co zjistil, že most potřebuje po 40 létech opravu? ;-D

Jinak špatný stavební dozor a nekomperentnost bych zde až tolik nevyčítal. To třeba jen namátkou boule na D47 a zpackaný most se projevily už po 4 létech provozu. A Enovia, co by údajný viník dostala nejen další zakázky, ale získala i úržbu dálnice na 10 let ;-D;-D;-D

Tohle není moc o technoogiích, ale zodpovědnosti a ta se jak známo čím dál více vytrácí a platíme ten šlendrián všichni. Jen je nám to asi fuk, když furt volíme podle populismu...

1 0
možnosti
KT

Populistické ANO, jednalo s pražskou dopravou lépe, než progresivní mladá pražská fronta, od které se očekával rozum a jiný přístup. ;-)

1 0
možnosti
KT

Most se stavěl 1978-1988 a je na konci životnosti. Ehm?

Pod ním je "veleslavně smolná" tramvajová trať do Modřan. Pražská rychlodráha z let 1985-1990. Do zkušebního provozu šla 1995. Pro množství závad došlo na zásadní opravy a opakované prodlužování zkušebního provozu. Po rekonstrukci "nové stavby" byla trať v roce 1999 schválena. V roce 2009 došlo k havarijnímu stavu, kdy "se rozklížil" modřanský most (popojel o 15 cm) a provoz tramvají musel být zastaven. (Stáří mostu 18 let.)

Od roku 2003 se o havarijním stavu vědělo, ale Praha si myslela, že to řeší DPP a DPP prý nemohl nic podnikat na majetku Prahy. :-P

V roce 2011 se udělala totální rekonstrukce celé trati do Modřan a konečně trať začala sloužit tak, jak se od ní čekalo v roce 1995. Dnes se prodlužuje na Lhotku k trase metra D.

Jak sleduji kauzy kolem DPP, nic moc se na kvalitě tramvajových staveb zatím nezměnilo... Postaví se a hned se může rekonstruovat. Jde mj. o peníze, kdy jednu stavbu hradí různé zdroje a ty se nepotkají. Tak DPP postaví klidně jen část a jak dojdou další finance, jde se opět vrtat do nové stavby. Rv:-P

(Třeba mě vytáčela bezbariérovost. Patrně je na to nějaký fond EU. DPP nafláká k zastávkám bariérové přechody a po půl roce se celá zastávka překopává na bezbariérovou asi za peníze EU. Práce neřádného hospodáře. Otřes.)

Ani se nedivím, že není politická vůle s takovým přístupem rozvrtat Barrandovský most. Možná by bylo rozumnější zbourat ho a nechat vyklizený prostor pro řešení našim vnukům. ;-D

1 0
možnosti
KT

Zrovna zpatlaly most na Průmyslové. K neuvěření. Rekonstrukce, nová vozovka, ale vyšší než ostatní vozovka. Tak to řeší nájezdy. Pro řidiče hup - hup. V místě, kde to nikdo nečeká.

Čest Vaši práci, soudruzi u velení Prahy. Rv

1 0
možnosti
TS

A proč se nepoužívají nerezové lana???

0 1
možnosti
JJ

J53a52n 90J30e52n86i76c

9. 2. 2022 10:07

Že by cena a technologie? ;-D

0 0
možnosti
ER

E87v65a 70R41o27s61o38v47á

9. 2. 2022 8:51

nebylo by jednodussi a rychlejsi ho proste zbourat, a postavit novy? Chapu, ze doprava v Praze bude v haji, ale to bude i tak, a tohle by mozna bylo rychlejsi

0 1
možnosti

Nebylo, není v nijak špatném stavu, potřebuje pouze plánovanou obnovu konstrukčních prvků.

3 0
možnosti
PV

Jediný most, co prošel rekonstrukcí je nuselák. Ale do lan nevidí. Jsou v betonu.

0 0
možnosti
MS

Takže legendární terminologií je technický stav Barrandovského mostu nadmíru výtečný. :-P

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Vémola stále králem. Na Oktagonu v Edenu „uškrtil“ Végha. Kozma padl

8. června 2024  17:40,  aktualizováno  9.6

Šampionem polotěžké váhy Oktagonu zůstává Karlos Vémola. Na fotbalovém stadionu v Edenu porazil...

Cyklistu viní, že zbil řidičku, která pak zemřela. Hrozí mu podmínka

9. června 2024

Premium Chytil ji za vlasy, strhl do předklonu a pak ji údery pěstmi a kopanci bil do hrudi a břicha, až jí...

{NADPIS}

{LABEL} {POPISEK}

Velké požáry ve středních Čechách: vzplála výroba pyrotechniky a sklad

14. června 2024  15:28,  aktualizováno  20:54

Středočeští hasiči zasahují u dvou velkých požárů. V obci Praskolesy poblíž Hořovic na Berounsku...

Náklaďák v tunelu Blanka naboural v koloně jedenáct aut, na odpoledne ho uzavřel

12. června 2024  15:20,  aktualizováno  19:14

Nehoda jedenácti osobních aut a nákladního vozu uzavřela v Praze Dejvický a Bubenečský tunel ve...

{NADPIS}

{LABEL} {POPISEK}

Vlak v Milovicích prorazil zarážedlo, při dojezdu k nástupišti vykolejil

9. června 2024  18:06,  aktualizováno  20:05

V Milovicích na Nymbursku odpoledne vykolejil při dojezdu k nástupišti jednou nápravou osobní vlak....

OBRAZEM: Za císaře Napoleona! Pražská Invalidovna se změnila v lazaret

15. června 2024  19:12

Do barokní Invalidovny na Praze 8 vtrhli vojáci slavného vojevůdce a státníka Napoleona Bonaparte....

Devatenáctiletý záložník Bužek zamířil po sestupu se Zlínem do Slavie

15. června 2024  18:28

Talentovaný fotbalista Alexandr Bužek přestoupil ze Zlína do pražské Slavie. Devatenáctiletý...

První v Česku vrhnutý vombat je samička. Dostala jméno podle Tasmánie

15. června 2024  16:08

Mládě vombata, které v září přišlo na svět v pražské zoologické zahradě, je samička. Dostala jméno...

Nefungují brzdy! Expolitička s matkou a psem jen o vlásek unikly z hořícího auta

15. června 2024  15:14

Velké štěstí v neštěstí zažila spolu se svou matkou bývalá místostarostka Tábora Michaela Petrová....