Diskuse k článku

Za rok a půl by z pardubické třídy Míru mohla být výhradně pěší zóna

Opravená třída Míru začala sloužit lidem v Pardubicích prvního dubna 2015. Na stavbu výrazně přispěla Evropská unie, což zároveň znamená, že pět let se na hlavní ulici krajského města nesmí nic měnit. Lhůta udržitelnosti však za rok a půl vyprší, a tak radní mohou opět začít uvažovat o definitivním odklonění trolejbusů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R25i10c29h32a21r57d 30B26l96á62h29a 3115432246838

Hlavně že tam estéti nechali "vykachlíčkovat" silnici, aby bylo vidět, kudy má trolejbus jezdit. Dává to celé třídě takový moderní šmrnc.

0/0
12.12.2018 12:16

J65a85r77o10s18l51a82v 41R63y73c91h76t44á38ř 2814429399276

Jakou zálohu má trolejbusové vedení od divadla směrem k Chrudimce a dál?

Jakou zálohu má trolejbusové vedení ulici 17. listopadu směrem na jih?

Pane Pelikáne, proč zdůvodňujete zadrátování třídy Míru údajnou potřebou zálohy trolejbusového vedení na Sukovce?

+2/0
7.12.2018 0:09

J15a60n 70T82a77r93a67b36a 4456316429459

Pan Pelikán je spoluautorem části paskvilnich řešení pardubických silnic. Spolu s Bakajsou vymysleli vyhrazené pruhy na Sukově, absurdní kličkovanou na Karlovině, semafor v Doubravicích, Charvátuv špunt a jiná veledíla, která vytvořila zácpy tam, kde předtím nebyly.

+1/0
7.12.2018 6:46

P57a20v17e41l 78K24m11o98n96í78č67e78k 6137341586371

No, vrcholový výkřik je ostrůvek pro chodce vysoký cca 15 cm z pole do pole na silnici z Jesničánek do Dražkovic a kruhový objezd u výjezdu z pumpy u Alberta (vzadu).

+2/0
7.12.2018 14:26

P29a81v82e78l 63K24m65o23n74í23č13e45k 6457441596161

V padesátých a šedesátých letech letech měl auto předseda OV KSČ a pár dalších nadlidí a byla spojena Palackého Nerudovkou, Smilovkou až do Jiříkovky, dále byla tehdejší Stalinka průjezdná od pivovaru po Zelenou bránu a kolem Tyršových sadů se také dalo jet po ose východ-západ. Dnes je aut nepočítaně víc, ale Smilovka je zaslepena, stejně tak Štefánikova, Havlíčkova, Jungmanova a mnoho dalších ulic, a proto je u Veselky a u Zimního stadionu přeplněno. Pan Charvát pravděpodobně neví o čem píšu, protože tehdy ještě nebyl na světě a navíc je z Kolína. Bohužel je obvyklé, že auta po městech jezdí a bylo by dobré nějak využívat sítě ulic i za cenu jejich zjedosměrnění, viz zaslepení Havlíčkovy ulice u býv. Prioru. Kříž nebo téčko ? Co na to architekti pánové Košař a Kloze ? Od nich jsem nečetl ani neslyšel (možná to je moje chyba) jedinou vizi dopravy s využitím toho co zde je, ale připomínek na vše jsem od nich četl až dost.

+2/−1
6.12.2018 15:58

J96a35r91o58s46l27a32v 30J71o56n48á21š 4928444462565

Pane Kmoníčku, když měl auto jenom "předseda OV KSČ a pár dalších nadlidí", tak mohli jezdit kudy chtěli a nikomu to nevadilo. Dnes, když je aut nepočítaně víc, tak se vedlejší ulice zaslepují právě proto, aby se v nich omezil provoz. Klidné bydlení má prostě přednost před rušnou dopravou a je to tak správně.

0/0
6.12.2018 20:58

J31o77s34e23f 11H66u43m19m18e44l 9985556312940

pokud má klidné bydlení přednost, nejlépe by bylo udělat obchvat okolo pardubic, zakázat vjezd osobních aut a autobusů a nechat jenom trolejbusy a záchranky

0/0
7.12.2018 8:46

J10a68r79o13s70l86a88v 78J21o36n37á20š 4908594712655

S těmi obchvaty souhlasím. Je ostuda Pardubic, že je ještě nemají.

Zbytek je nesmysl, doprava ve městě je vždycky věcí kompromisu, přičemž prvořadou funkcí města je bydlení a co největší rozloha zklidněného veřejného prostoru.

0/0
8.12.2018 17:23

J21o42s58e64f 44H25u15m66m66e86l 9865226712780

no a to by se provedlo zákazem automobilové dopravy........

........................................................................................

................což je nesmysl

+1/0
8.12.2018 17:49

J14a82r75o33s92l95a90v 73J84o23n80á66š 4858634372675

Najděte si někde, co znamená slovo kompromis.

0/0
9.12.2018 17:12

J17o80s22e79f 11H90u44m59m78e86l 9605646712970

slovo kompromis mě v tomto případě nezajímá, pokud je to volba mezi nesmyslem a ideálním řešením

0/0
9.12.2018 17:35

P10a16v30e95l 36K91m97o56n37í91č93e87k 6717241486521

Pane Jonáši, nárok na klidné bydlení mají pouze lidé bydlící ve zbytečně zaslepených ulicích ?

0/0
12.12.2018 15:33

P57a66v25e46l 62K10m23o39n79í87č80e37k 6607571506111

Kdo chce mít takto strikně omezený provoz, tak ať jde bydlet do hájovny (je jich k mání dost) a ne do neprůjezdného stotisícového města, kde při rozumném, opakuji rozumném, využití stávajících ulic by se dala situace zlepšit. A to právě by nám architekti měli zpracovat a navrhnout. Pane Jonáši, dovedete si představit co by se ve městě dělo, kdyby spadnul Prokopák ? A ty fantastické představy o severovýchodním a jihovýchodním obchvatu, tomu také věříte ? Ani moji i Vaši pravnuci se toho nedočkají. A právě proto by se mělo využívat to co k mání je !

0/0
7.12.2018 14:36

P31a18v18e72l 67K44m97o19n84í23č53e51k 6597231966771

A ještě. Každá nově vybudovaná ulice či křižovatka by se měla pojmenovávat po tvůrci projektu a ne po nevinných hrdinech našich dějin. Potom by se možná budovaly ulice, křžovatky a náměstí trochu odpovědněji. Rozsáhlá rekonstrukce Masarykova nám. bez lagun pro MHD se klidně svede na to, že to nepatří městu, ale státu. Co město dělalo proto, aby tam MHD zajíždět mohla ? Jak se k tomu staví pan Weber z Ředitelství silnic a dálnic sídlící nedaleko jmenovaného náměstí na křižovatce Hlaváčovy ulice a ulice Bratranců Veverkových ? Ví o tom vůbec ? Atd., atd.

+1/0
7.12.2018 14:49

P62a24v66e60l 55K72m94o80n92í66č24e26k 6937111746811

......pro to......

0/0
8.12.2018 9:45

J36a55n 43V67r87a57b52e85c 4662740286854

Naprosto nepodstatné. Zvláště pokud DPMP bude lobovat za drátovou alternativu k Sukovce (což má asi i trochu logiku), takže sloupy+dráty to budou hyzdit nadále.

= pak už je úplně jedno, jestli tam pár spojů pojede či nikoliv.

Spíše doufám, že čekáme tedy opravdu jen 3 roky na opravu PŘEDNÁDRAŽÍ!

A jakmile skončí 5-letá EU lhůta nezměnitelnosti, OKAMŽITĚ se rozšiřuje komunikace směrem k lihovaru a dále až ke kruháku u Lidlu o minimálně 1 pruh !!!!

= začal bych to pomalu projektovat, včas proschválit likvidaci tzv. Charvátova špuntu.

0/0
6.12.2018 13:21

M78a31r46t78i15n 51H49a76v42e86l20k97a 8874542904

Skoro bych řekl, že y radní měli mít podstatnější starosti. Například co s Nadjezdem do Pardubiček ...

+4/0
6.12.2018 12:05

J55o59s71e26f 74H46u95m97m39e26l 9595896292850

z článku...„Myslím, že je nyní ideální čas vyhodnotit si, zda trolejbusy na třídě Míru potřebujeme, či ne,

Zdroj: https://pardubice.idnes.cz/trida-miru-pardubice-pesi-zona-trolejbusy-fiw-/pardubice-zpravy.aspx?c=A181206_443728_pardubice-zpravy_mvo

tím myslí těch 3-5 trolejbusů za den ? A zeptejte se obchodníků, jakou mají z toho radost. Kdykoliv jsem jel přes třídu Míru z práce, na začátku jsem vystoupil, prohlédl obchody a na konci zase nastoupil. A takhle to dělala většina.

+2/−1
6.12.2018 10:25
Foto

J87a58k78u85b 91V91a41š46k66o 1548404242903

A v čem by byl problém na začátku vystoupit a na konci nastoupit, když by tam ty trolejbusy nejezdily?

0/0
7.12.2018 2:55

J26o38s25e19f 63H72u85m57m85e15l 9785536582700

problém by byl v tom, že nemohu nastoupit a vystoupit z trolejbusu, když tam žádný na začátek a konec nejede

0/0
7.12.2018 8:42
Foto

J41a50k98u74b 95V26a41š28k47o 1608274552873

Ale .... ;-) Vystoupíte na Masarykově náměstí, nastoupíte na náměstí Republiky. A projdete celou třídu Míru a ne jen její dvě třetiny.

+1/0
7.12.2018 9:14

J51o82s22e76f 50H45u50m65m85e88l 9855786622660

já nebudu běhat od Afi okolo Magna a od kostela ke Grandu, prostě pojedu dál, maximálně vyběhnu do Afi a zase před ním nastoupím, jako to dělá většina. Zeptejte se prodejců na úbytek zákazníků

Nechápu smysl pěší zóny, když tam ubyli občané a turisti tam přijdou jenom omylem,památky, tř.M je bez památek.

Bezva je, že nezkonili sochu Kašpara, jak to původně navrhovali "umělci"

+1/−1
7.12.2018 12:32

Najdete na iDNES.cz