- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud auto o obsahu 1.5 z koncernu jezdila za 15 až 21 litrů a po 2 letech byla na generálku ,tak je potřeba vyměnit ty neschopný nemehla za volantem a ne auta...
Obhajovat nákup dodge za 1,5 mil tím, že má o 4 litry nižší spotřebu než standardní koncernový vůz může asi jen bohdanečský policajt.
Městské policii spolehlivě poslouží Dacia nebo lepší Fabia. Tohle je mrhání peněz.
Styděl bych se být Bohdanečakem. Ten Váš vedoucí lže v každé větě. Pokud jim motor 1,5 žere o 4 více než 12l tzn. 16l proč vozidlo nereklamovali a nebo lžou. Jestli musí koncernovy vůz měnit každé 3-4 roky proč nevyužijí prodloužené záruky a jak je možné ze opravdové policii vydrží 5 a více let?
Tak opravdové policii vydrží i déle ale je to znát. Takže ideál je skutečně měnit po 4-5 letech.
Ale jinak je blbost aby si Městská policie kupovala dodge, když by ji stačila Fabia nebo Dacia.
absolútna šaškáreň. to nie je polícia ale klub egomaniakov. choré!
Proc maji americky supersport vazne nechapu. Jako by jim nestacilo upravene auto stredni tridy. Vyhozene penize.
Fakt by mě zajímalo co obnáší policejní provoz služebního vozu měšťáků v pártisícovém městečku, že při něm má jednapětka spotřebu 15 - 22 na sto a po dvou letech potřebuje generálku. Respektive by mě zajímalo jestli vůbec existuje druh provozu, při kterém bude mít jednapětka takovou šílenou spotřebu a V8 hemi papírových 11-12.
Auto není možné ze zadních míst otevřít zevnitř.
To mam u sveho auta taky. V cestine se to jmenuje detska pojistka a u koncernovych aut se to nastavuje v ovladacim systemu - vetsinou se to dodava uz ve standardnim provedeni
A na ulicích policajta, ani strážníka nevidíš.
A proto je jedno, jestli si jezdí v autě americkým, česko-korejským, nebo českým...