Když řidiči drželi tankovací pistoli, nemohli tušit, že do svých aut plní nesprávné palivo. Informace o neúmyslné záměně se objevila jak na oknech budovy pumpy, tak i na všech vstupech do obchodního centra Albert u pardubického vlakového nádraží. Událost se odehrála ještě před Štědrým dnem.
„V pátek 23. prosince doplnil dodavatel paliv, společnost Unipetrol, na čerpací stanici tohoto hypermarketu chybně nádrž s palivem Natural 95,“ stojí v oznámení.
Poškození majitelé aut se mají ozvat na uvedené telefonní číslo. Týká se to těch, kteří doplňovali „šťávu“ mezi 17:30 a 20:30. „Při opravě poruchy vám poskytneme plnou podporu včetně náhradního vozidla,“ slibuje řetězec.
Podle mluvčí společnosti Barbory Vanko už se první poškození ozvali.
„Dosud problém reklamovala přibližně desítka řidičů. Našim pardubickým zákazníkům se ještě jednou velice omlouváme,“ uvedla Vanko.
Zpráva o potížích motoristů po návštěvě benzinky se začala rychle šířit na sociálních sítích. „Minimálně deseti autům došel dech. Po natankování neodjeli od stojanů nebo max za závoru,“ hlásil jeden z uživatelů. Jeho informace se dočkala tří desítek sdílení.
Podle oslovených pokladních na čerpací stanici se podobný problém vyskytl poprvé. „Přijel pán a špatně dal hadici. Pokud máte účtenku z uvedeného období, běžte na informace a tam vám řeknou další postup,“ vybízela čerpadlářka. Dodavatel chybu napravil během několika hodin. „Ještě večer přijeli s cisternou z Kralup, nádrž odčerpali a vyčistili,“ popisovala žena.
„Ihned po zjištění byla závada dodavatelem odstraněna. Ujišťujeme zákazníky, že kvalita pohonných hmot již zcela odpovídá požadovaným standardům,“ dodala Vanko.
Podle zástupce dodavatele se řidiči dočkají odškodnění. „Ve spolupráci se společností Ahold jsme nabídli poškozeným zákazníkům maximální pomoc, v podobě odtahové služby, náhradního vozidla nebo služeb autoservisu. Počítáme s tím, že vzniklé náklady budeme zákazníkům kompenzovat,“ uvedl Mikuláš Duda z tiskového oddělení společnosti Unipetrol.