- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Až na to, že ta jejich kreditní jízdenka je také bezhotovostní platba. Pokud budeme slovíčkařit, že samotná karta jde zaplatit hotově, tak stejně můžu hotově vložit peníze v bance na účet s platební kartou. Telefonní budky umožňovaly vhazovat minci nebo vložit předplacenou kartu, ze které se odečítaly impulzy. Za hotovostní platbu počítám automat na mince, ne na kartu, i když se karta kupuje za hotovost.
naprosto souhlasím, dlaší problém je jak takové jizdenky MHD dat do nakladu zaměstnavateli. SMS tam nedam a navic na firemnich telefonech to ani nejde. Bankovni kartou jedine pokud ji mam od zamestnavatele firemni, coz je v minimu pripadu. Pak si muzu koupit odisku ktera ale vetsinou cenove presahuje jizdenky nutne. Jak si koupi jizdenku deti, co nemaji telefon ani bankovni kartu? Jak to resi treba skolni vylety z okolnich mest kdy musi s 30ti detmi nastoupit do tramvaje?
Na terminálu je tlačítko "Spolucestující" a tam si zvolíte, kolik s vámi cestuje osob.
A jak bude jezdit turista třeba z Chebu, který tam přijede, nebo projíždí Ostravou a pojede dvakrát tramvají?
V Písku si tedy můžete zaplatit za hotové, ale pokud chcete kreditní jízdenku, dopravce vám ji za zálohu půjčí, když ji vrátíte v pořádku, vrátí vám zálohu a zbytek kreditu...
To by v Ostravě jako nešlo?
Bohužel nešlo :) Tady dokonce pokud chcete jejich odisku musíte za ní zaplatit 100kc, nevratných, a platí jen pět let... Jj cestovat v Ostravě MHD se vyplatí... :)
Mimochodem, i v "chudé" latinské americe jsou města, kde nejsou papírové jízdenky. I když malý rozdíl tu je. Kreditní karta (prázdná) je zpoplatněna a lze nabít třeba jen na jednu jízdu. Turista pak má aspoň pěkný suvenýr na památku.
No, mě osobně se to netýká, ale myslím si, že tady nejde o nic jiného než být v něčem první, a to za každou cenu. A svědčí o tom i nápisy na zadních sklech autobusů o tom, že první bezpapírová MHD. Patrně se to dělá z těch ušetřených peněz za tisk papírových jízdenek. Proč? Proč potřebujeme reklamu na to, že jsme v Ostravě první? A taky moc nevěřím těm číslům, kterými pan Morys argumentuje stran úspor. Ono je to vždy o metodice výpočtu a také o tom, co všechno do nákladů zahrneme (nebo také ne). Také jsem toho názoru, že doba dosud nedozrála k něčemu takovému. Je to stejné, jako v celé Ostravě zakázat hotovostní platby. Je to jen snaha pana Moryse za sebou zanechat nějakou stopu, takový malý pomníček, byl jsem první v republice, kdo zrušil papírové jízdenky, takový maličký Hušák, který si svého času postavil Sazka arénu.
"kteří nadávají, protože mají v ruce pár drobných, chtěli by si koupit levnou jízdenku, ale nemohou. A protože mají prázdný účet i kredit v mobilu, nemohou platit elektronicky, ani si koupit SMS jízdenku. A nemají ani na předplacenou kreditní jízdenku" Chudáci, poslední korunky by dali za MHD.
Mám dotaz. Jezdíme se studenty na exkurzi do Prahy a do Plzně, kde se jezdí MHD. Kupujeme normální papírové jízdenky protože jsou potřeba jako doklad na účetnictví aby si každý student nemusel platit jízdenku extra a zdržovat tak, platí se to z hromadných peněz. Jde nějak vyúčtovat i tenhle ostravský systém, když tam není papírový doklad?
No měl by jít zpětně na jejich stránkách vytisknout doklad..
Strašná blbost. Do budoucna asi fajn ale je to strašně brzo
ach jo, jejich platební systém je nejlepší v republice, chytře vymyšlený, výhodný i pro občasného cestujícího jako jsem já když tam dorazím, a přesto se najde někdo, kdo má potřebu to nahlásit inspekci, ačkoliv jeho osobně se to vlastně netýká.
Mě to třeba taky vadí a to jsem z Ostravy. Tatukat tam dospělé a děti je docela složité pokud to předem nemáte nastudováné. A ve vozidle není jediny leták jak na to, když tápete. Když dáte podnět, tak vám napíšou že kampaň je distatečná, je to na www strankách, v informacnich centrech, mají instruktážní video... Ve vozidle je mi to prd platné..