- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdyby jenom dětem, takto si vychováváme trvalé sociální případy.
Snad je nadeje. Velmi rozumna zena. Diky!
Problém je neřešitelný v jeho základech = děti mají rodiče, které by je mít neměli.
„A heslo montessori ‚Pomoz mi, abych to dokázal sám!‘ je něco, co lze aplikovat v kterémkoli vzdělávacím přístupu.“
Tohle jako bývalý pedagog podepisuji! Úkolem učitele je, aby ho žák co nejdřív přestal potřebovat.
A připomíná mi to rozdíl mezi psychoanalýzou a systemikou – na psychoanalýzu musíte být bohatý a mít spoustu času. Systemika mi učarovala.
---
„Je normální, že se snaží zjednodušit si život tím, že to odflákne?“
„Ano, pokud nemáte touhu mít vše dokonalé v genech.“
Jak se geny a výchova prolínají, nikdy by mě nenapadlo, že může být perfekcionismus dědičný bez ohledu na výchovu.
Tato pedagozka je docela pekna “baba”, ale styl fotografii ponekud nekoresponduje s obsahem clanku. Fotografovi dat lepaka.
Za mě je to prostě o tom vytrvat. Ale zase vědět, kdy je ještě příliš brzy a dítě do dané činnosti nedorostlo, protože pak si vystřílíte všechny náboje tak nějak do vzduchu. Máme jednovaječná dvojčata, holky. Jedna je vývojově opožděná maličko, druhá trochu víc, přitom geny identické, prostředí stejné, všechno naprosto stejné, měly i prakticky stejnou porodní váhu.
Naprosto nejdůležitější je nenechat se tím frustrovat, ale vytrvat ve snahách o zlepšení. Když překonáte určitou hranici znalostí a dovedností, půjde to pak už skoro samo.
Je to clanek o detech a pedagogii a pani psycholozka se tam vystavuje na fotkach jak nejaka modelka. Trosku do jine rubriky ;-)
Je to rozhovor s danou osobou... Protivo...