Influencerka tvrdila, že je na Bali. Fotila se přitom v obchodním domě

  • 47
Instagramová hvězda Natalia Taylorová dokonale zmátla své fanoušky. Předstírala, že si užívá luxusní dovolenou v hotelu na Bali, zatímco se nechala vyfotit v obchodním domě Ikea. Chtěla světu ukázat, jak jednoduché je cokoli předstírat na sociálních sítích.

Místo na Bali v „obchoďáku“

The queen has arrived #bali

6. února 2020 v 23:51, příspěvek archivován: 21. února 2020 v 18:05

Natalia poprosila známého fotografa Ally Amadea, aby ji nafotil profesionální fotografie v obchodním domě Ikea. Udělala to proto, aby zmátla své fanoušky. Svým činem chtěla ukázat lidem, že by neměli věřit všemu, co se na internetu sdílí. Podle ní jsou sociální sítě plné lží a mohou ubližovat. „Ikea je skvělým místem, kde můžete nafotit jednotlivé interiéry,“ myslí si.

Fanoušci jí uvěřili

Tea isn’t the only thing I drink..

7. února 2020 v 0:20, příspěvek archivován: 21. února 2020 v 18:05

Natalia se ani nemusela fotit v plavkách u bazénu nebo u moře a její fanoušci uvěřili, že opravdu odcestovala na dovolenou na Bali. Schválně nechala na některých produktech Ikea cedulky, jestli jsou její fanoušci všímaví. Málokdo to zaregistroval. Většina z nich jí přála krásnou dovolenou a psala, že se tam chystají také.

Pokroucená realita

Where should I travel to next? ✨ Comment below and maybe I will ;)

7. února 2020 v 0:38, příspěvek archivován: 21. února 2020 v 18:05

„Nevěřte prosím všem věcem, které lidí přidávají na své profily. Realita je v mnoha případech jiná. Lidé lžou i o tom, kým opravdu jsou. A tady vidíte, že je velmi jednoduché lhát opravdu o všem,“ sdělila pro server Standart.co.uk.

Sociální sítě jako jedna velká reklama

Palm Springs was SWEET What’s your favorite candy?

21. srpna 2019 v 22:48, příspěvek archivován: 21. února 2020 v 18:06

Podle Natalie s námi sociální sítě manipulují, aniž bychom si to uvědomovali. Tlačí nás ke koupi produktů, které bychom obvykle domů nepořídili, a také nás neustále nutí pochybovat o sobě samých. Natalia říká, že je velmi jednoduché nechat se ovlivnit. „Po zveřejnění fotek z Ikea mi dokonce psali moji přátelé, že už také koupili letenky na Bali, protože se mnou inspirovali,“ sdělila.

Z youtuberky influencerkou

Oh how the years have FLOWN by ❤️ 22 has been a big year for me. But 23 is about to be bigger Thanks for all the birthday wishes

26. června 2019 v 19:13, příspěvek archivován: 21. února 2020 v 18:07

V minulosti se Natalia živila hlavně tím, že natáčela videa o sobě na YouTube. Na jejím kanále ji sledují přes dva miliony fanoušků a každé video vidí přes pět milionů lidí. Díky tomu začala dostávat nabídky na focení a postupně pronikla na Instagram, kde už má přes tři sta tisíc sledujících a jejich počet každým dnem roste.

Důvěra

If you could travel anywhere in the world, where would you go? @boohoo @unico2087 #boohooontheroad
Use code NATALIATAYLOR for 55% off!

15. května 2019 v 0:02, příspěvek archivován: 21. února 2020 v 18:07

Ve většině případů se Natalia fotí v různých outfitech a ukazuje líčení nebo účesy. Pro mnoho lidí je inspirací a sledují ji i děti. „Experiment s Ikeou pro mě byl těžký. Nechtěla jsem zničit to, že mi lidé důvěřují,“ sdělila. Je ráda za pozitivní reakce, které se jí po odhalení experimentu dostávají.

Za podfuk má víc fanoušků

do you sleep in on the weekends?

11. května 2019 v 22:00, příspěvek archivován: 21. února 2020 v 18:08

Vystřelit si ze svých sledujících byl dobrý tah. Na její profil to přilákalo víc lidí a každým dnem jí teď sledující přibývají raketovou rychlostí. Na hloupý vtípek se brzy zapomene, Natalia bude mít téměř půl milionu sledujících a tím pádem budou přicházet i lépe placené nabídky na spolupráci.

Instagram sype

Why are cancers so emotional? ♋️ Comment your zodiac sign and I’ll tell you what it says about you. #whichme #23days

30. října 2019 v 16:49, příspěvek archivován: 21. února 2020 v 18:10

Není tajemstvím, že si díky Instagramu známé osobnosti a influenceři vydělávají slušné peníze. Někteří z nich nemají ani jiné zaměstnání a pouze si nechávají platit za to, že na svých účtech vychvalují různé produkty nebo služby.