Do Německa se v červnu a červenci sjedou fotbalové reprezentace z celé Evropy – včetně té české. Starý kontinent tak na měsíc naprosto pohltí fotbalová horečka. Společnost vivo je oficiálním partnerem a zároveň i oficiálním smartphonem mistrovství Evropy ve fotbale. Pro lokální fanoušky nachystala velmi atraktivní kampaň se spoustou zábavného obsahu a zároveň maraton soutěží o vstupenky přímo na soutěžní zápasy na sociálních sítích.
Dvě tváře fotbalu připravily program fanouškům
Čekání na turnaj zpříjemní ambasador značky, který s fanoušky zápal pro fotbal rozhodně sdílí. Patrik Schick, držitel ocenění Fotbalista roku, a především elitní útočník, který hájí barvy německého Bayeru Leverkusen, se kterým vládne tabulce Bundesligy. Na vrchol je ostatně Schick zvyklý – během předchozího mistrovství Evropy v roce 2021 nastřílel 5 gólů a společně s portugalskou legendou Cristianem Ronaldem zakončil turnaj na prvním místě žebříčku střelců. Oporou České reprezentace by rozhodně měl být i letos.
Společně s Patrikem bude na sociálních sítích fanoušky bavit i profesionální fotbalový freestylista Honza Weber, ve svém oboru devítinásobný mistr světa a pětinásobný mistr Evropy. Honzu zároveň najdete i v Guinessově knize rekordů, jedním z jeho unikátních triků bylo například zpracování míče letícího 60 metrů z vrtulníku. Honza si dokáže udělat míč v podstatě z čehokoliv, třeba z telefonu nebo bowlingové koule.
Talentovaná dvojce společně připravila zábavný obsah plný fotbalové magie a efektních kousků, který na oficiálních sítích vivo doprovodí velký maraton soutěží. V nich mohou fanoušci vyhrát vstupenky na soutěžní zápasy, mimo jiné i na klání mezi Českem a Portugalskem v Red Bull Areně v Lipsku. Kromě toho se bude soutěžit o vstupenky na zápasy Nizozemsko–Francie, Chorvatsko–Itálie, Nizozemsko–Rakousko a o jedno z osmifinále.
Díky vivo budou někteří šťastlivci moci zažít atmosféru nejlepšího evropského fotbalu přímo na stadionu. Cílem vivo je, aby Česko v příštích měsících žilo fotbalem a aby fanoušci mohli společně prožívat radost ze hry naplno. Nezapomeňte sledovat oficiální sociální sítě včetně Instagramu a TikToku a třeba se štěstí, v podobě vstupenek na zápas, usměje právě na vás.