2011
Starbucks oslavuje 40. výročí založení a přichází se speciální směsí Tribute Blend, jedinečnou kombinací letité Sumatry, na slunci sušených zrn z Etiopie, Papuy Nové Guiney a Kolumbie.
Na počest 40. Výročí založení Starbucks se mění logo. Nové logo se zbavilo černé barvy
i textu kolem obrázku, stále mu však dominuje siréna, symbol kaváren Starbucks.
Kavárny Starbucks Česká republika se účastní AVON Pochodu proti rakovině prsu. Prostřednictvím dobrovolného prodeje kávy se během pochodu podařilo na konto proti rakovině prsu vybrat 76 000 Kč.
2012
Kavárny Starbucks se poprvé rozšiřují mimo Prahu – 22. března se otevírá první kavárna v Ostravě Nové Karolině. V Praze vzniká v pořadí již 12. kavárna.
Je představena nová řada světleji pražených zrnkových káv Starbucks Blonde Roast, které
se vyznačují jemnější a lehčí chutí.
2013
Počátkem roku je na český trh uvedena věrnostní karta Starbucks Card, se kterou lze platit v kavárnách, sbírat věrnostní body a získávat řadu výhod. Český Starbucks se tak připojuje
k množství zemí po celém světě, kde oblíbená věrnostní karta již funguje.
2014
Příznivci kávy Starbucks v Brně se na Vánoce dočkali otevření první brněnské kavárny v nákupním centru Olympia. Kavárna se 72 místy k sezení nabízí i otevřenou terasu s výhledem do obchodního centra.
2015
V České republice se otevírá již 20. kavárna Starbucks, a již druhá brněnská kavárna
Kavárny Starbucks v České republice se poprvé zapojují do soutěže Starbucks Barista Championship, ve které je zvolen nejlepší Starbucks barista v regionu EMEA. Její finále
se koná v Londýně.
Na český trh je uvedena nová Starbucks aplikace, která umožní jednoduché a rychlé platby prostřednictvím mobilního telefonu. Zákazníkům také poradí, kde se nachází nejbližší kavárna Starbucks.