Diskuze
Youtuber seřadil herní světy podle velikosti. Platí, že větší jsou lepší?
Děkujeme za pochopení.
V39i90k25t68o21r 62Š65p72i68č45k47a
Pokud dokáže autor děj rozprostřít do celého světa hry pak ano , velká rozloha má svoje opodstatnění.
Ovšem třeba starý polský Twilight 2000 je svým pojetím ukázkovým případem jak dokonale utopit nadějnou hru tím ,že dám k dispozici hráči celý postapo svět( a pak jej nechám bloudit v měřítku 1:1 :DDD) ....
Obecně šablona je u openworldu přetrvávající problém ...což znají staří harcovníci Might&Magicu ,Arkanie a bohužel i Elder Scrolls . Koukat se na 1* stejnou zeď která má jen jinou barvu či protivníka s jinou barvou úboru mne štvalo tehdy a dneska i kvůli tomu , jak je svět uměle nafouknutý moc nových lidí už neosloví .
Nemůžete udělat Cyberpunk podle topografických dat ze satelitů , už kvůli tomu že Flight simulátor vlastně není hra co by potřebovala děj . Ovšem Cyberpunk o rozloze pár kilometrů je hrou, kde přesto není co dělat vyjma hlavní dějové linie ...to je extrém opačného gardu ( minimální prostor a stejně není využitý , naplněný a živoucí ) .
On i ten FUEL nebo Forza má kouzlo jen do té doby než se začnete ptát , tak a co teď dál , naštěstí nový update a další vozítko udrží hráče v očekávání ...
Ovšem madness ve stylu JUST Cause ...to bohužel sází jen na velkou plochu a herní náplň ořezává stejně hloupě jako Far Cry 3 +++ od Ubisoftu ....tam je nuda synonymem pro to co čekat od dalšího dílu ....
V50i71k83t61o82r 43Š10p42i75č15k44a
V GTA5 jsem vyjel autem nejvyšší horu ; pětkrát obkroužil ostrov zašel do kina podíval se na TV smyčky a viděl jsem v podstatě vše :/ .Ale náplň a příběh u hry udrží .
V Cyberpunku jsem projel pár ulic prošel se po promenádách a viděl reálnou nudu ...jediné co hu drží nad vodou je příběh ...
V JUST Cause 4 jsem ukradl člun , přijel k frontové linii a tam jsem dokolečka odolával neustávajícímu přívalu nepřátel ...ok popojel jsem a zase nepřátelé co si hra kouzlila a nepřestávala s nimi ...Pěkné ...a už jsem se k tomu nevrátil ;)
P19e33t73r 49S19v61o30b63o21d39a
rozloha FC5 je 12 mil2, Skyrimu 15 mil2. GTA5, AC Origins kolem 30 mil2. Valhalla a Odyssey kolem 40 mil2 (vše bez moří). Jestli ta hra baví, nemá stereo úkoly, tak klidně ať má těch 40. Mě přijde optimální vymazlený svět kolem 15 mil2. Ale jistě, jestli je ta hra opravdu zábavná, ať pak udělají datadisk s dalším územím a nechají na hráčích, jestli potřebují víc.
J21i59r48i 42H34o31r46o15v66s84k29ý
Kingdom Come se mi líbilo moc, svět byl nádherný. Ale tam by zrovna nevadilo, kdyby byl větší, protože několik questů, včetně hlavní linie, jsem "vyřešil" náhodou - šel jsem se podívat na něco zajímavého. Např. ukrytá mincovna ve skalách.
J63a60r62o74s96l76a28v 66M66a27t27ě93j81k91a
Naposled jsem hrál NHL 93'. V tomhle jsem ztracen a jsem asi rád.
P94a71v52e13l 51V14a33l18e39n22t45a
Výborně a nyní utikejte napsat do diskuze o rybaření že nerybaříte. ;)
Z29b57y21ň63a 37V18r29b25a
Skyrim nic? Škoda, je to skvělý svět i skvělá hra. Jen vedlejší questy stačí na stovky hodin.
A pro mě je speciální srdcovka San Andreas.
V43i63k53t44o54r 72Š93p42i53č59k41a
Jj ono i ten hot Coffee nebyl jen tak nějaké bezduché připlácnuté posouvání se po místnosti z několika úhlů ....ale hru to obohacovalo i v ději a prohlubovalo zážitek ...
J14a54n 31Š49l39é77g28l
No zrovna The Crew mi přijde super.... já tam strávil hafo hodin jen tak se projíždět. Bavilo mne to... odreagovačka
R12a38d18o96s78l11a32v 81J83a19n48ý96r
čím větší, tím lepčí. kolikrát jen tak bezcílně bloumat. ale zrovna as. creed může být jak velký chce. na takovou hopsačku jsem nezvědav
J69á78n 44B44o79k91o68r
Ja som asi tiež skôr za tie menšie svety. Lebo načo mi je nekonečný svet, ktorý nemám šancu preskúmať? Stačí, keď je tam čo objavovať a mapa nie je jednotvárna.
Čo ma štve na mnohých open world hrách je nemožnosť ukladana pozície kdekoľvek a namiesto toho sú tam nejaké spawn pointy (základne...) To podľa mňa zabíja celý zmysel otvorenosti sveta. Chcem si na to sadnúť na štvrťhodinku a namiesto toho aby som na ceste k cieľu misie preskúmal ten zdanlivo opustený barák, ktorý je len trochu od ruky, utekám plniť misiu, aby som si za tú štvrťhoďku uložil nejaký progres. Ak sa dá ukladať pozícia, tak viem, že kde skončím, tam nabudúce budem pokračovať a nešupne ma to zas na nejakú blbú základňu.
P25e84t87r 75P54ů85t10a
Ono je to dost individuální.
AC Odyssey mě překvapivě pohltilo, ten svět byl krásný. Ale na druhou stranu si kromě pár nejfrekventovanějších míst nic moc nezapamatujete.
Větší kouzlo mají kompaktnější světy, v čele s Mafií, Vice City a San Andreas, z novějších Kingdom Come. Člověk zná každé zákoutí nazpamět, splnil vše, ale stále se k tomu vrací...
Odešla z Twitche, přesto je Amouranth stále nejsledovanější streamerkou světa
Kaitlyn Michelle Siragusa, vystupující na internetu pod přezdívkou Amouranth, se stále sluní na...
Nejlepší česká hra dekády se vrací. Kingdom Come 2 vyjde ještě letos
Dlouhých šest let museli fanoušci ohromného českého hitu Kingdom Come: Deliverance čekat na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Populární stránka pro sdílení modifikací nevydržela nápor fanoušků Falloutu
Stránka Nexus Mods, která je hlavním uzlem pro sdílení modifikací počítačových her, zaznamenala...
KVÍZ: Jak dobře znáte českou historickou hru Kingdom Come: Deliverance?
Čerstvě oznámené pokračování české hry na hrdiny Kingdom Come: Deliverance bude přímo navazovat na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Udělali nám z postaviček ošklivce, stěžují si hráči mobilních Pokémonů
Nová aktualizace populární mobilní hry Pokémon GO je podle hráčů naprostá katastrofa. Ve hře se...
BlizzCon 2024 nebude
Letošní ročník akce BlizzCon, na níž fanoušci oslavují hry studia Blizzard, tedy značky jako...
Jsou na vás hry moc těžké? V budoucnu vám možná pomůže umělá inteligence
Nový patent Sony věští budoucnost hraní, kdy může vzniknout nový nejnižší stupeň obtížnosti. Hru za...
Simulátor offroadového ježdění MudRunner vyjde i pro virtuální realitu
V MudRunnerovi se sice jezdí daleko pomaleji, než ve většině ostatních automobilových simulátorů,...
OBRAZEM: Paper Mario: The Thousand-Year Door je další příkladný remake
Paper Mario: The Thousand-Year Door je remake akčního RPG s tahovými souboji, které původně vyšlo v...
Prodej rodinného domu s pozemkem 1037m2 - Bohumín - Skřečoň, ul. Myslivecká
Myslivecká, Bohumín - Skřečoň, okres Karviná
4 900 000 Kč