Ačkoli technická alfa podporovala obrazovky s poměrem stran 21:9, v plné verzi tato možnost dostupná nebude. Kromě toho, že vzdálená monstra nereagují tak, jak mají, poskytuje prý větší herní plocha výhodu části hráčů.
„Umělá inteligence například nedokázala detekovat hráče a spouštět útoky. Hráči s monitory s poměrem stran 21:9 navíc dokázali do bitvy vtáhnout mnohem víc příšer na vzdálenost, která přesahovala původní záměr hry,“ píšou tvůrci na fórech hry.
„Ve scénáři, kdy hráči (hrající za ranged class) útočili na příšery, mohli hráči s monitory s poměrem stran 21:9 zasáhnout nepřátele díky tomuto dodatečnému prostoru na obrazovce. Příšery se nestáhly ani nereagovaly a přesto mohly být poraženy. Umělá inteligence nezaregistruje, že by dostala zásah z této dodatečné vzdálenosti, kterou monitor 21:9 poskytuje,“ vysvětlují.
„Abychom ochránili integritu zážitku a podpořili rovné podmínky pro všechny, budou mít uživatelé s monitory ultrawide možnost nechat si rozšířit záběr herní obrazovky na 19:9 (maximální délka omezujících zón ve hře) pomocí viněty po stranách herní obrazovky.“
Blizzard se ještě krátce vrátil k odstranění podpory TCP/IP, což zdůvodnil tak, že přináší „výrazné problémy“ se zabezpečením hry. Zároveň dodává, že stále bude možné upravovat hodnoty v určitých souborech a také že původní klient Diabla II nikam nezmizí.
Doufejme tedy, že do vydání hry 23. září na PC a konzole už nic dalšího nevyškrtne. Naše první dojmy z bety čtěte na Bonuswebu zde.