Těšili jsme se zbytečně, Alien: Blackout bude jen mobilní hříčkou

  16:45aktualizováno  16:45
Nová hra z oblíbeného vetřelčího univerza hardcore komunitu nejspíše nepotěší. Vyjde totiž pouze na mobily.

Alien: Blackout | foto: FoxNext Games

Oznámení nového herního Vetřelce mělo být jedním z největších taháků letošního předávání cen Video Game Awards, jenže navzdory twitterové reklamní kampani (psali jsme tady) k němu nedošlo. Nyní už konečně víme proč. Chystané nové dobrodružství Amandy Ripleyové s názvem Alien: Blackout totiž bude pouze na mobilní platformy.

Po fiasku, které si loni vysloužil Blizzard během nešťastného oznámení Diabla Immortal, tak zřejmě vývojáři z herní divize z Foxu nemohli najít ve svých řadách nikoho dostatečně odvážného, kdo by natěšeným fanouškům tuto „skvělou“ zprávu z pódia oznámil.

Fotogalerie

Asi bych měl být objektivnější a psát o nové hře bez zaujetí, ale popravdě řečeno už mám za poslední rok mobilních portů známých značek plné zuby. Po zkušenostech s C&C: Rivals, Tony Hawkem, Harry Potterem nebo Lemmings bych radši políbil facehuggera, než si něco podobného do svého mobilního telefonu nainstaloval. 

Pokud na to však koukáte jinak a jeden z vůbec nejlepších hororových příběhů chcete degradovat hraním během cestování MHD nebo čekání u holiče, tu možnost brzy dostanete.

V Blackoutu se budete muset postarat nejen o samotnou Amandu, ale i o několik členů posádky vesmírné stanice Weyland-Yutani, které je potřeba ochránit před agresivními xenomorphy. Vzhledem k bohatým zkušenostem vývojářů z D3 GO! (Marvel Puzzle Quest) a Rival Games (Thief of Thieves) by to nakonec nemusel být úplně nehratelný kousek, jenže když hru pomáhali propagovat sám Hideo Kojima i Geoff Keighley, doufali jsme prostě ve víc.

02.listopadu 2018 v 01:26, příspěvek archivován: 07.ledna 2019 v 16:20

WORLDS // WILL // CHANGE on December 6 #TheGameAwards https://t.co/2b8ZPZCTbv

Autor:
 

Nejčtenější

Odmítl 12 nabídek producentů, aby mohl udělat vysněnou hru bez kompromisů

Darq

Nezávislý vývojář vyměnil finanční jistotu za absolutní tvůrčí svobodu. Jeho krok byl sice riskantní, nicméně se mu...

RECENZE: Jak vůbec mohlo vyjít něco tak hloupého jako Left Alive?

Left Alive

Rádoby špiónská akce Left Alive selhává ve všech oblastech, ve kterých můžeme počítačovou hru vůbec hodnotit. Je...

RECENZE: Dawn of Man je prehistorická strategie pro fanoušky Lovců mamutů

Dawn of Man

Hlavním tahákem skvělé strategie Dawn of Man je její zasazení do pravěkého světa. Přestože má hra málo obsahu a po...

Google ukázal budoucnost hraní. Propojí hráče a diváky na jeden klik

Stadia

Představte si, že sledujete na YouTube herní trailer. Následně kliknete na tlačítko Play a objevíte se okamžitě ve hře,...

Herní archeolog vypátral 30 let starou, nikdy nevydanou bojovku

Nikdy nevydaná hra UWC na konzoli NES.

Pro většinu dnešních hráčů je UWC jen nezajímavá a graficky zastaralá arkáda, ve skutečnosti je to však sběratelský...

Další z rubriky

Nástroj Modulate umožní, abyste ve hře zněli jako vaše oblíbená postava

Tracer ve hře Overwatch

Online služba Modulate brzy umožní hráčům multiplayerových her v reálném čase mluvit hlasem někoho jiného. Stane se z...

Bethesda se vrací na Steam, dodatečně na něm vyjde i Fallout 76

Rage 2

Navzdory předchozím oznámením nakonec chystané novinky od Bethesdy vyjdou i na Steamu. Všechny díly Dooma, Wolfensteina...

Kultovní upírské RPG Bloodlines dostane příští rok pokračování

Vampire: The Masquerade® - Bloodlines™ 2

Po patnácti letech od vydání se nejlepší upírská hra všech dob dočká oficiálního pokračování. První ukázky vypadají...

Maminky přiznávají: Proč mám jen jedno dítě?
Maminky přiznávají: Proč mám jen jedno dítě?

Můžu se zeptat proč? Bylo to Vaše rozhodnutí nebo zdravotní důvody? Případně vyhovuje Vám to? Vyrůstali jste i Vy jako jedinačkové? Jaké to je, nechybí Vám sourozenec?

Najdete na iDNES.cz