Diskuse
Podle čeho hodnotíte hry vy? Souhlasíte s našimi měřítky?
Děkujeme za pochopení.
Kritik
Castle strike
Hele nelibi se mi vase hodnoceni Castle Strike. V Levelu to dostalo 92 a vy jste tomu dali jeno 84. Hru mam, originálku, a myslím si ze hra je mnohem lepsi, zkuste to jeste prehodnotit.David Sillmen
Re: Castle strike
co člověk, to názor....osobně se stavim spise na stranu hodnoceni BW, ktere rika, ze je hra velmi dobra, ale jit nad 90% - to uz je mozna trochu moc. znam media, kde se Castle Strike neprehoupl ani pres 70%, takze skala hodnoceni teto hry je opravdu sirokaJan Kavan
Hodnoceni
Pro me je nejpodstatnejsi vtazeni do hry. Pokud hra vtahne, neni dulezite v jake grafice se pohybujete, protoze to proste nevnimate. Pokud zacnete vnimat okoli, je neco spatne. (mineno">http://bonusweb.idnes.cz/grafika/smile0.gif'> (mineno samozrejme s nadsazkou)
Hru vetsinou hodnotim nejprve jako celek (to je ma finalni znamka), a pak se soustredim na detaily. Pokud by mi napriklad Morrowind pripadal nezazivna, nepomohla by mu ani jeho bajecna grafika spojena s romantickou orchestraci hudby.
Jan Kavan
s/nezazivna/nezazivny
Pro puntickare... Skoda ze forum nema edit. Ze by BW Profi feature?xxx xxx
rebricek
pridavam sa ktomu, ze najlepsie hodnotenie je ked, to hodnotia hraci co to hrali a rebricek je podla mna standartny: obtiaznost, grafika, zvuk, narocnost ....MARTIN HROMÁDKO
Objektivní recenze
Osobně si myslím, že žebříčky jsou na nic. Myslím si,že by bylo vhodnější zavést tzv. čtenářské recenze. Protože čím více lidí hru hraje, tím více a lépe ji může popsat a najít chyby, kterých si profi recenzent nevšiml či je nepovažoval za důležité, ale pro někoho mohou být podstatné. Za další by bylo možná vhodné, kdyby se po nějaké době recenzent ke hře vrátil a zahrál si ji už se všemi dostupnými patchi a v krátkosti nastínil zdali chyby originální verze byly odstraněny či zda je to furt "špatenka".Petr Linhart
Re: Objektivní recenze
Čtenářská recenze určitě není špatný nápad. Udělal bych to tak, že by byla normální klasická recenze a pod tím speciální prostor, kde by se mohli čtenáři stručně vyjádřit - něco jako bývá u recenzí konečné shrnutí (omezit třeba na 1000 znaků + graficky znázorněné hodnocení). Návrat ke hře po nějaké době je určitě dobrý nápad, na BW se něco podobného dělá jenom u hry, která vyjde v češtině (v návaznosti na recenzi z anglického originálu).Pavol Lesnak
Hodnotenie
Dovolim si povedat, ze ziadna recenzia a ziadna znamka neni objektivna. To ci je hra dobra, alebo zla do nas tlaci marketing - silnejsi, alebo nijaky. Kazdy si nakoniec nieco vyberie a potom vlastne zisti, ci je alebo neni sklamany. Je to ako s filmom.
Ak by mi tu niekto vykladal o tom, ze "neuvazeny" vyber hier ide do penazi.... Kto povedal, ze hranie hier je lacny spas?
A nech ma trafi blesk ak to neni pravda.
Ene Bene
Obektivnost
Ono v těch žebříčcích jde o to, že by do nich recenzent zasahoval velmi často. Tudíž by měl na očích i hodnocení všech předchozích her a mohl by jej měnit. Teď totiž posuzuju podle sebe. Když si koupím novou hru, tak třeba první týden nebo dva mě baví naprosto šíleně. A pokud bych jí dával hodnocení, tak dostane jedno z nevyšších. To je skoro u každé hry. Jenže když na hru kouknu z měsíc, tak už na ni koukám objektivněji a zjistím že zas tak dobrá nebyla. A myslím si že u recenzentů to může být podobné. A kdy se stalo, že by recenzent po měsíci vlezl do své recenze a snížil či zvýšil hodnocení? takhle by pokaždý když by přidával novou hru, vyděl že třeba na první ísto dal nějakou hru, která, když se na to podívá zpětně nadhledem, zase tak super nebyla, a přesunul by ji trochu níž.Standulk !!!
re: Obektivnost
To je jasne, ze hra te bavi nejvice ze zacatku a pak uz postupem casu ustupuje nadseni a bavi te min a min. Me treba napr. "film (komedie)" po vice shlednuti take prestane bavit a nesmeji se tomu, jak ze zacatku a dal bych mensi hodnoceni.
Moc to komplikujes .
Petr Poláček
To se dalo cekat
Stalo se presne to co jsem ocekaval. Vsichni licituji pouze nad tim, jak udelat co nejobektivnejsi hodnoceni, ale mysli pouze na cislo, nebo znamku na konci. Co takhle vynechat cislo na konci ? Stejne to nikdy nemuze byt obektivni, at uz bude metoda pro stanoveni konecneho hodnoceni slozita, nebo jednoducha. Jedno cislo nemuze vyjadrit a obsahnout cely nazor na hru. Od toho je tu text, ktery je na recenzi tim hlavnim. Ten kdo si precte recenzi uz si pak obrazek o hre udela sam a nebude potrebovat vysoce nepresne cislo, nebo znamku.Ene Bene
No jo...
Já ot myslel semozřejmně, že by se číslo nechalo ze zvyku. Popravdně by se mohlo úplěn vynechal. A jak už jsem psal, pokud si přečtu text, tak tam mám porovnání s jednou nebo maximálně dvěma hrama. Problém je ten, že jsem třeba tyhle hry nemusel hrát. A hlavně to nemůžu porovnat s hrou vydanou až ppo té recenzované. Takhle bych měl srovnání všech her stejného žánru. Sice by bylo srovnání subjektiní, ale bylo by jich od několika recenzentů a hlavně by neexistovalo naximální hodnocení (vždy by se dala nová hra předřadit před všechny)Ene Bene
A ještě něco (a už dám dnes pokoj)
Byla tu zmínka o subjektivnosti žebříčků. Ale neříkejte mi že každou hru hraje jen jeden redaktor. (Druhá strana mince se objevuje jen zřídka). Takhle by se hra objevila kupříkladu v šesti žebříčcích, což už nabízí zájemci o hru lepší možnost zhodnocení její kvality.
A nakonec by mohl být jened žebříček čtenářský. Kupříkladu by mohl každý hlasovat na které místo v žebříčku by hru dal. tyto hlasy by se zrpůměrovávaly a nakonec by vyšel nějaký pořadník široké veřejnosti. (popravdě tohle nemám pořádně promyšlený jak by to fungovalo, takže hlasování čtenářů by chtělo domyslet.)
Ene Bene
Pokračování
Ono by tenhle systém šel samozřejmně ještě vylepšit. A to tak, že by se zavedla tabulka PC sestav. Která by obsahovala čísla a k nim sestavy (Třeba 1 = 486, 2=P20MHz 3=P233MHz 64MBRam ...7=P3 800MHz 256MBram ... 15 = P4 2GHz...) (naplácal jsem to narychlo. Sestavil by to samozřejmně někdo zkušenější, kdo vý líp jak se HW vyvýjel - aby nebyly nesmyslný sestavy HZ+RAM apod)
Vyždycky když by se zlepšil HW, tak by se přidal nový záznam. No a každá hra by obsahovala nevyšší číslo sesaty na které by ještě jela. Tím pádem by si hráč mohl žebříčky cenzurovat (mám P3 800Mhz, tak chci zobrazovat pouze hry s nároky 7 a níž). K čemu by to bylo dobré? řekněme, že má někdo zastaralý počítač. Třeba P120. A chtěl by se podívat na recenzi Quake2. Ta už by v dnešní době měla třeba hodnocení 32%. Protože vyšlo mnoho promakanějších her. Ovšem větišna těchto her by mu na jeho PC nejelo. takže po nastavení filtru (2 a níž) by se mu již zobrazilo třeba hodnocení 88%. Protože po czenzurovní žebříčku, by se hra vyšplhala mnohem výš.
Ene Bene
Hodnocení
No mě před nedávnem napadlo způsob hodnocení, kterej by mohl být snad i spravedlivější. Bohužel je tu problém, že by mohl být problém ho na zaběhlém serveru zavádět. Ono totiž každý redaktor má jiné kritéria, takže někdy může 6/10 znamenat víc než 8/10. A vůbec se to takhle porovnává blbě.
Ale co když by se vytvořili vzájemně nesrovnatelné kategorie (težko lze říct zda le lepší Sims, UT2003 nebo NHL2003). A každý redaktor by si v těchto kategoriiích vedl žebříčky ve kterých by bylo všechno co kd hrál. Samozřejměn by je mohl kdykoliv měnit. takže hráč b kromě číselného ohodnocení vyděl i to že recenzent hrál již 25 strategií a tuhle zařadil na 7 místo. Navíc by hráč měl zkušenosti se hrou na 3 a 10 místě a hned by věděl že hra je o něco zábavnější než tamta, ale na kvality té druhé nemá. No a pokud by hru hrálo víc lidí z redakce, tak by hru mohl porovnat ve výce jedinečných individuláních žebříčcích a myslím si, že by měl o kvalitách hry mnohem jasněji než ono 7/10=50% (průměr)
sevencreature .::|^_^|::
Geniální návrh, ne, redakce? Redakce?!! Redakce!!!!!
Populární stránka pro sdílení modifikací nevydržela nápor fanoušků Falloutu
Stránka Nexus Mods, která je hlavním uzlem pro sdílení modifikací počítačových her, zaznamenala...
Udělali nám z postaviček ošklivce, stěžují si hráči mobilních Pokémonů
Nová aktualizace populární mobilní hry Pokémon GO je podle hráčů naprostá katastrofa. Ve hře se...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku
Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil...
V nové hře podle Pána prstenů se nebude bojovat, ale stavět Hobitín
Chystaná hra Tales of the Shire nás zavede do světa Pána prstenů, tentokrát však nebudeme bojovat...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Herní průmysl má další megahit, Manor Lords vytvořil jediný člověk
Už během prvního víkendu od vydání se historické budovatelské strategii Manor Lords podařilo zcela...
Korektnost kazí naší oblíbenou stolní válečnou hru, stěžuje si komunita
Zpětné upravování zavedených reálií se nevyhnulo ani oblíbené stolní válečné hře s miniaturami,...
Český Neverhood? Jen podle vzhledu, stylová Hlína bude pořádná deprese
Nově zformované české studio Omnia Ludus představilo svoji prvotinu. Depresivní příběh o chlapci,...
Herní průmysl má další megahit, Manor Lords vytvořil jediný člověk
Už během prvního víkendu od vydání se historické budovatelské strategii Manor Lords podařilo zcela...
Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku
Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!