Diskuse
Podle čeho hodnotíte hry vy? Souhlasíte s našimi měřítky?
Děkujeme za pochopení.
Petr Poláček
To se dalo cekat
Stalo se presne to co jsem ocekaval. Vsichni licituji pouze nad tim, jak udelat co nejobektivnejsi hodnoceni, ale mysli pouze na cislo, nebo znamku na konci. Co takhle vynechat cislo na konci ? Stejne to nikdy nemuze byt obektivni, at uz bude metoda pro stanoveni konecneho hodnoceni slozita, nebo jednoducha. Jedno cislo nemuze vyjadrit a obsahnout cely nazor na hru. Od toho je tu text, ktery je na recenzi tim hlavnim. Ten kdo si precte recenzi uz si pak obrazek o hre udela sam a nebude potrebovat vysoce nepresne cislo, nebo znamku.Ene Bene
No jo...
Já ot myslel semozřejmně, že by se číslo nechalo ze zvyku. Popravdně by se mohlo úplěn vynechal. A jak už jsem psal, pokud si přečtu text, tak tam mám porovnání s jednou nebo maximálně dvěma hrama. Problém je ten, že jsem třeba tyhle hry nemusel hrát. A hlavně to nemůžu porovnat s hrou vydanou až ppo té recenzované. Takhle bych měl srovnání všech her stejného žánru. Sice by bylo srovnání subjektiní, ale bylo by jich od několika recenzentů a hlavně by neexistovalo naximální hodnocení (vždy by se dala nová hra předřadit před všechny)Standulk !!!
re: To se dalo cekat
Prakticky priklad:
Ja nectu vsechny recenze vsech titulu co vyjdou i v zanru co mam rad, prvni vec co udelam nez ctu recenzi, tak mrknu na vysledne hodnoceni nebo jak zminujes znamku na konci a az po te si recenzi prectu. I kdyz hra ma treba slabe hodnoceni, tak i pres to male hodnoceni si nekdy s chuti prectu recenzi, ale prvni vec co udelam je, ze mrknu na vysledne cisilko na konci recenze. Nejvetsi + narozdil od papirovych magazinu by bylo udelat hodnoceni siroke verejnosti (ctenaru), jak zminuje nekdo nize.
Miloš Bílek
Petr ma pravdu. Mnohokrat se mi stalo, ze jsem v papirovem casopise narazil na nejake slusne ciselne hodnoceni hry co me zaujala, pritom text uz se tolik nerozplyval a kdyz jsem to nakonec koupil, prislo mi to jako kravina nejvetsi. A v prehledech pak figuruje jenom to cislo, hra dostala 90% a basta.
S tim vselidovym hlasovanim mi to prijde jako ohromne vyborny napad, pak by se vyslednemu cislu treba i dalo verit. Treba se toho nekdo chytne.
Standulk !!!
A to se muze stat... :-) a proto se davaji do casopisu CD/DVD, kde si clovek muze vyzkouset hru co ho zaujala a udelat si sam obrazek (tedy pokud ji tam daji).
Jeste, ze existuje internet a nemusi si clovek kupovat x casopisu, aby se dozvedel jaka vlastne ta hra je. Nejlepsi je precist recenze titulu co cloveka zaujme treba od dvou lidi (nebo mrknout na vysledna cisilka na konci recenze, jak si vedla ve svete - tj. muj pripad) a popr. stahnout demo verzi.
Ene Bene
Všelidové hlasování
Pokud se nepletu, tak na různých stánkách můžou čtenáři hru ohodnoti po svém. Já to myslel tak, že by se udělal způsob, kde by čteráři zase sestavovali onen žebříček. A ten by se započítával do průměru hodnocení, jak jsem to již popisoval.
jenže je tu problém, jak tento způsob spravedlivě vyřešit. Pokud by každý recenzent měl svůj žebříček, tak není problém. Může si v něm hry přehazovat, jak se mu bude líbit. Ale jak to udělat, pokud do žebříčku může zasahovat několik tisíc lidí? Hlasováním to nejde. To by sterší hry měli výhodu. Kupříkladu řekněme, že Doom3 bude fakt pecka. Jenže než by postupně získal stejný poček hlasů jako třeba Quake3, tak by to mohl trvat rok nebo dva. Takže by to bylo neobjektivní.
Standulk !!!
re: Všelidové hlasování
Procentami, pak je jedno kolik lidi hlasuje.Co dělají simíci, když se nikdo nedívá? Pořádají sexuální orgie i fetují
Kdo nikdy v prvních simících neodstranil žebřík z bazénu, nechť první hodí kuličkou z myši. Moc...
Slavný streamer byl šokován, když zjistil, kolik utratil za hry na Steamu
Populární streamer Felix Lengyel, známý fanouškům pod přezdívkou xQc, prozradil, kolik už utratil...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hraní přeruší reklama na hamburger. Hráči si utahují z nenasytnosti EA
Zvýšení ceny velkých her je pořád málo. Vydavatelství Electronic Arts nyní zkouší přijít na to, jak...
Černoch samuraj budí vášně
Ubisoft oficiálně potvrdil nový díl ze série Assassin’s Creed, který se bude odehrávat v Japonsku....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Shrot je česká kopírka Duny 2, ve které bojujeme o chmel. K dispozici je demo
Autor povedené retro střílečky Hrot ukázal svůj další projekt. Shrot bude real-time strategie ze...
Příznivce Half-Lifu to nepotěší. Unikly informace o nové hře od Valve
Čerstvý únik informací nám dává jasnější představu ohledně nové hry od legendy mezi herními studii...
Streamer 24 hodin zabíjel jediného bosse, úspěch pořádně oslavil
Buldočí vytrvalost předvedl populární streamer Kai Cenat při zabíjení nechvalně proslulé záporačky...
Samurajská Ghost of Tsushima odstartovala na PC fantasticky
V Sony mohou být spokojení. Čtvrteční vydání samurajské akce Ghost of Tsushima na PC totiž v počtu...
Stahujte zdarma vynikající „fantasy Civilizaci“, čas máte jen do středy
Na Steamu je aktuálně zdarma vynikající tahová strategie Endless Legend. Hráči v ní mají za úkol...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!