Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuse

Editorial: Kam kráčíš, BonusWebe?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Viktor Wanli

8. 2. 2002 10:33
Par napadu ...
Cesta k posperite BonusWebu (anebo i jakyhokoliv dalsiho content providera) vede dvema cestami - Mam na mysli predevsim samozrejme prosperitu financni: 1. smerem k inzerentum 2. smerem ke ctenarum 1. Inzerenti: a. Vymyslet ptro efektivnejsi a levnejsi zpusoby reklamy - Maji to byt Megabbanery jeste za polovicni cenu nez klasicke 460*60 bannery? Fajn proc ne, mista je dost prece. Dale to muzou byt textove vkladana inzerce at jiz do samotneho clanku, pod nim, nad nim a zase za nejakou cenu kterou proste zadavatel nemuze odmitnout... a ctenar? to byste se divili co vsechno vydrzi. b. vykaslat se na vlastni eShop. Mnohem efektivnejsi je umoznit dalsim inzerovat svoje u vas. Treba i vice storum najednou... porovnavat jejich ceny a se vsemi domluvit provize. Oni odvedou spinavou praci (dorava, inkasovani penez atd.) a vy vydelavate. 2. Ctenrai a. placeny obsah by mel byt cilem kazdeho podobne podnikajiciho media. Je to proste podle vseho nevyhnutelne. Ctenari neamji mikro ucty nebo kreditky? Fajn, neni problem. Nabidnete zpocatku premiovy obsah, ktery je dostupny jen za penizky - vim ze nic nefunguje tak skvele jako porno, ale i zde je prostor k manevrovani. Premiovy obsah.. jasne to je orisek ale neni to impossible: v kombinaci s dalsimi vyhodami (sleva na neco, prubezne darky a premiovy souteze, lepsi prava treba na chatu bonuswebu atd. atd.) Proste vse co dava cloveku pocit vyjmecnosti na onum mediu, to lidi zlaka a zacnou uvazovat jestli si opravdu treba nepredplatit za 200 Kc/rok nejaky takovy ten balicek. A to se da potom rozsirovat. b. z ctenaru se da vytlouct hodne penez.. staci mit napady (omlouvam se touto dalsim ctenarum za cynicky pohled na vec). Napr. technologie na rozesilani log za poplatek na mobilni telefony neni nijak narocna.. a kdo by nechtel mit cerveny kladivo s OPF napisem na svym mobilu? Asi jen ten kdo by tam chtel maskovanyho chlapika z CS. Brb.. nepresvedcilo vas to? tak premyslejte dal... PS: mozna si reknete jezis tenhle genius .. proc to vsechno sam nekde nezrealizuje? nejsem ten typ co by vydrzel delat jednu vec treba 5-10 let - v tomhle obdivuju treba jaydeeho nebo vreca - a tenhle typ businessu to proste vyzaduje. Jen davam navrhy ke zvazeni.
0 0
možnosti

jd_ ...

8. 2. 2002 11:54
Tak to jednou bude...
Asi si te Viktore na tohle najmu ;)
0 0
možnosti

Jirka2

8. 2. 2002 6:12
Jakým směrem se bude BonusWeb dále ubírat? Určitě by bylo dobré rozhodnout, zda je pro vás hlavní Gamestore nebo nezávislá žurnalistika. Poslední dobou se mi bohužel zdá, že se chcete stát spíše obchodníky s hrami. I když - kdybyste se třeba stali pořádným konkurentem pro JRC, asi byste pro herní scénu udělali víc, než být pouhým herním magazínem :-)
0 0
možnosti

Zdeněk Polách

8. 2. 2002 16:46
re: obchodnici
Mou ideou je komplexní herní portál pro počítačového hráče a herní shop k němu podle mě neodmyslitelně patří. Nechceme se stát obchodníky s hrami, chceme jen dělat kvalitní web, ať už se jedná o zpravodajství či služby s ním související...
0 0
možnosti

_B_art

7. 2. 2002 19:35
inet
Mate to tezky chlapi, ale musite chvili vydrzet... Az zacneme pracovat, vydelavat poradny prachy, a mit firmy a inzerovat ...
0 0
možnosti

Jirka

7. 2. 2002 15:55
Proc reklama jen na pocitacove hry.
Mozna, by stalo zkusit oslovit i jine mozne zadavatele reklam i mimo herni branzi. Pri prenosu fotbalu take se reklama netyka fotbalovych micu nebo kopacek.
0 0
možnosti

Korda

7. 2. 2002 17:09
Reklamy - FUJ
Proboha, jen to ne... Rovnou sem dát reklamu na ALLWEIS (nevim, jak se to píše) ... Takhle to aspoň ladí k tématu, a to je dobře.
0 0
možnosti

Pavel Šťastný

7. 2. 2002 11:36
Nižší ceny?
Musím se přiznat že jsem tak jako většina hráčů nekupoval originálky. To se změnilo po objevení bazaru a teď už více jak rok nenakupuji jinde než tam, nebo za "199Kč" nebo časopisy podle hry.Klidně bych si koupil hru přes internet, ALE spočítali jste si skutečnou cenu? Např.na Vltavě s velkým humbukem inzerují nižší ceny knih oproti kamenným obchodům,ale skutečnost je úplně jiná.Abych opravdu ušetřil pár korun (myslím tím do 50Kč) musím nakoupit za několik tisíc,protože poštovné a balné zvedají cenu tak vysoko, že se NEVYPLATÍ zde knihy kupovat . Myslím si, že se Váš obchod moc neliší.Chci si koupit BG2 a tak jsem se teď kouknul na Game Store a hele- NENÍ.Tak co chcete prodávat? Jinak si myslím,že jste dobří a čtiví azajímaví a vyvíjejte se. Sete
0 0
možnosti

MJ

7. 2. 2002 13:15
Hele, nejsi Ty náhodou "ten" Pavel Šťastný?
0 0
možnosti

david forman

7. 2. 2002 9:01
cerstva reakce
dle dnesnich zprav na ct je PADESAT procent hudebnich cd u nas piratsky vypalenych. Pred sesti lety znel udaj 6 az 8 procent.. Uplne zmen tematicky obsah webu a zamer se na hrani o prachy. Udelej z toho casino...
0 0
možnosti

7. 2. 2002 11:03
A čemu se divíš, když vidíš nabubřelý postoj distributorů a autorských svazů typu OSA či BSA. Na OSu si dokonce stěžují sami umělci, tedy lidé, které má tento spolek chránit. Nejhorší je, že většina ceny nosiče nejde autorovi, ale distributorovi a na autorský poplatek svazu typu OSA. Zajímalo by mě co tito lidé vytváří za hodnoty, protože ty poplatky jsou relativně vysoké. Proslýchá se již dokonce, že pokud si v restauračním zařízení zazpíváš při kytaře písničku a nezaplatíš autorský poplatek OSe, tak porušuješ autorský zákon.
0 0
možnosti

7. 2. 2002 1:43
Moje vize Bonuswebu

Když jsi nás, Vreco, vyzval, abychom ti sdělili naši vizi o Bonuswebu, činím tak i já. Už teď to ale vidím na pěkně dlouhý příspěvek. Doufám, že bude alespoň trochu užitečný.

Bonusweb je kolos, a to kolos tak kolosální, že musí být hodně těžké jej udržet pohromadě. Myslím to tak, že se dostal do situace, ve které se žádný český a troufám si říct ani evropský e-magazín neocitl. Každý web se snaží o to, aby byl co nejkvalitnější, aby nabídl co nejvíce služeb a přilákal co nejvíce návštěvníků. Vy jste se ale stali příkladem, že i když má magazín nejvíc návštěvníků v republice, tak mu to není nic platné a že si na sebe jen těžko vydělá. To je ovšem problém celého internetu. Kdyby někdo vymyslel způsob, jak na něm vydělat, ostatní by ho už také používali. Firmy ve světě málo využívají potenciál internetové reklamy a u nás to platí dvojnásob. Když bych měl tolik impresí, kolik získá BW a rozjel kampaň, že nejmodernější jsou fialové ponožky, nosila by je za týden čtvrtina republiky. Trochu přeháním, ale chci jenom říct, že když už nevyužívají reklamu ostatní u vás, můžete vy využívat reklamu k propagování služeb, které pomohou financovat vaše "články". Tyto služby vám chybí, nechováte se tržně. Jaké by to mohly být zdroje? Vyjmenuju jich několik, i když uznávám, že některé mohou mít určitý dopad na návštěvníkův komfort. Musíte se dostat i mimo internet, do kamenného světa. a) Jako první mě napadá vaše propagace. Velice rád bych nosil tričko a kšiltovku s vaším logem. Jste nejlepší a já se můžu před ostatními spolužáky chvástat. Sice to není významný zdroj příjmu, alespoň nějaký. Může to být součást Gamestoru b) Dejte pod články mikroplatby. Sice přispěje málo lidí, ale lidem se to dostane do podvědomí. Já bych klidně na dobré články přispěl. c) Najměte lepší reklamní prodejce d) nabídněte placené služby: např. rychlejší server pro stahování e) distribuujte hry do Čr (na veletrzích strčíte pár pod kabát :-))) f) nebuďte egoističtí, pokud nabízí konkurence nějaký soubor, nesnažte se ho umístit i k vám a uveďte na ně link (ne na soubor, ale na stránku ke stažení), více spolupracujte s konkurencí, vzájemně si ušetříte náklady, snížíte zatížení linky (i když komunikace asi musí být problém) g) šetřete, kde můžete: proč vydáváte články o hardware, když je najdu na Technetu, proč vydáváte pět článků denně. Mně stačí tři a k tomu výborný novinkový servis. Stejně vše nepřečtu. h) Konverze videí je úžasná práce, ale vy nejste otroci. Nehledě na to, že videa nejsou stavěny na tyto linky a peněženky a považuji je v takovém rozsahu za zbytečná. ch) prodávejte vlastní články do tištěných médií, nabídněte jim spolupráci. i) prodávejte češtiny. Cožpak je např. dvacet korun za stáhnutí češtiny moc? j) šetřete místem v diskusích, je sice hezké, že jsou obrovské, ale spousta příspěvků je od idiotů (doufám, že kvůli tomuto slovu celý příspěvek nesmažete :-))), kterým připadá zajímavé napsat pod sebe tři řádky smajlíku a pod to nějakou blbost. Nevím, proč by každý nemohl být přihlášený, spousta by jich zmizela. k) vybírejte za exkurze, já chci vidět Vrecův pracovní stůl!!!! No nic, už se mi chce spát, stejně to nikdo nečte, takže budu pomalu končit. Na vaše problémy existuje jediný lék. Zahajte kampaň proti providerům. Nevím proč by vám nemohli platit třeba jen 2 pikohaléře z každého impulsu. Já zatěžuji linky kvůli vašemu skvělému obsahu. Je to největší nespravedlnost. Návštěvníci totiž platí, ale ty peníze dostává někdo jiný. To je ale asi neřešitelný problém. Omlouvám se za chibi a za to, že jsem se nepodepsal. Kdybych mohl, tak to udělám, ale mé jméno je tajné, pracuji pro jednu vysoce postavenou špionážní organizaci. Když mě chcete kontaktovat (abych pro vás třeba psal takhle dlouhé články :-)))), můžete se ozvat do této diskuse. Chtělo by to ještě nějaký závěrečný bod, takže za L) buďte stejně úžasní, jako jste. A z peněz si nic nedělejte, já je také nemám:-)))

Váš věrný čtenář .......(já říkal, že je to tejné :-)))

PS: A to jsem vám ještě nic podstatného nesdělil!!!!

0 0
možnosti

jd_ ...

7. 2. 2002 13:20
Neco, co si normalni ctenari neuvedomi

Pekny prispevek, ale neni take od veci dodat par veci, ktere s uspechem BW bezprostredne souvisi, a rada lidi (ctenaru, kteri "pouze" ctou clanky a nevidi do pozadi) si je mozna neuvedomuje:

1) propagace - castecny podil na vseobecne znamosti a uspechu BW pada na vrub masivni reklame drive na Mobil.cz, nyni na IDnes a strankach MF Dnes.

2) zazemi - BW ma tolik (vetsinou dobreho) obsahu z toho duvodu, nebot na nem pracuje uz delsi cas 5-6 lidi na plny uvazek, coz je pro srovnani 2x vice redaktoru nez ma klasicky papirovy casopis typu Score, a 4x-5x vice lidi na plny uvazek nez maji konkurenci weby jako my (Tiscali Games), Doupe, GamePort, GameZone a dalsi. Srovnani BonusWebu s ostatnimi hernimi weby v CR proto je tedy trochu nemozne, slo by to pouze v pripade pokud by vsude pracovalo tolik lidi na plny uvazek.

3) mozna nevite, ze ony statisice ctenaru BonusWebu se skladaji mimojine z 1) lidi co chodi pouze na Plnehry nebo Cestiny (a tech neni zanedbatelny pocet) 2) z lidi z ciziny co se jiz podruhe nevrati. Bylo by proto rozumnejsi rozdelovat cisla podle typu serveru (chapu, ze by to pak vypadalo hur ;)a mezi stale a jednorazove navstevniky (treba pres cookies).

P.S. Jeden ctenar tady vyzdvihnul dobrou pointu - ze Vreco jednou dela bulvarni clanky o tom, ze napr. Zima Software udajne krachuje nebo se navazi do Bohemia Interactive ohledne cen her, a za par dnu si stezuje, ze tato stejna firma, o ktere napsal nelichotivy clanek, si k nemu nechce dat reklamu... asi bude potreba si vybrat, bud psat seriozni clanky a snazit se byt se vsemi zadobro / nebo si hrat na bulvarni platek, ktery si pak ale nesmi stezovat ze jeho obeti nemaji zajem u nej inzerovat ;)

0 0
možnosti

Thulder

6. 2. 2002 20:25
Zrušte weby!
Pokud vám začnou docházet peníze, tak nezapomínejte kolik vám toho sežerou hostované projekty (viz. takové aom.bonusweb.cz). Každý má mailovou schránku, redakční systém, přenosy, design atd. atd.
Zrušte weby! Nestojí je ani za to číst a zbytečně vám utíkají prachy.
0 0
možnosti

curse

6. 2. 2002 21:13
re: Zrušte weby!
Takové aom.bonusweb.cz se mi zdá toho nesežere tak moc aby ho musel Vreco rušit. Náš projekt je nekomerční a tedy nemá vysoké provozní náklady. Všechny cesty a náklady si redaktoři hradí sami a i výše zmiňovaný design šel z našich kapes.
PS: Pokud tě nebaví číst náš web tak ho nečti a linka bude o jednoho člověka méně zatížená
0 0
možnosti

NeLSoN

6. 2. 2002 20:09
Reakce

Z úhlu distributoru her: Proč by si tak asi dávali bannerovou reklamu, když tu největší jim děláte vy sami recenzemi. Dát třeba 100 tisíc do reklamy, díky které se prodá jen o pár titulů více ? Návratnost je v nedohlednu....

Z úhlu bonuswebu: Ano, je si třeba přiznat, že pokud je projekt, počítá se se zisky, a né se zkrachováním (tohle je malá narážka na projekty "First Thuesday"). Nic se nedělá zadarmo, a když ano, tak to taky něco stojí.

Z úhlu čtenáře bonuswebu: Bonusweb je kvalitní webmagazín, za který by byl čtenář jako já "ochoten" zaplatit v normální míře. Nejedná se sice o materiální věc, ale o záležitost softwarovou, tedy spíše služeb. Zde se ale naskýtá čtenářovi možnost, přejít k jiným webovým magazínům, sic již nedosahují kvality bonuswebu, ale je to "zadarmo". Většina čtenářů jistě ještě nedosáhla hranice alespoň 18 let, tudiž není výdělečně činná a začala by se vydávat do jiných končin internetu. Přichází ale nová doba a člověk si musí uvědomit, že né vše je zadarmo. Pokud by však člověk "tvor rozumný" šel z dobou, jistě by si rodiče dítěte koupili "předplatné" na přístup k bonuswebu. Samozřejmě se naskýtá otázka, kolik čtenářů by zůstalo u Bonuswebu a kolik by jich "uprchlo" k jiným webmagazinu. Pokud by ovšem nastala taková situace, bonusweb by jistě musel zvýšit svoje kvality, protože by nikdo za "standart" který byl nezačal "platit".

Zhodnocení: Bonusweb, by měl uvážit co si počne a hlavně si dát pozor na zadní vrátka, protože se stane jedna chybička a čtenáři můžou uprchnou do jiných game-končin....

0 0
možnosti

Petr Hořice

6. 2. 2002 18:45
?
Krásně jste se tu vyplakal pane redaktore, ale pochybuji, že Vám to bude co platné. Samozřejmě zpestření herního magazínu o všeobecnou problematiku i třeba mírně bulvárního charakteru je vždy vítané. Avšak pokud to budete dělat tak jako nyní, budeme se akorát na těchto stránkách dohadovat (pokud to ovšem není Váš záměr... taky se to čte:). Protože na jedné straně si stěžujete na určité distributory, dovozce či prodejce a nyní to ještě okořeníte svou sebelítostí a svěřujete se na skle s věcmi, které buď čtenářům nepřísluší (adresně), nebo patří do toho nejvšeobecnějšího (uf... ani nevím, jak bych ty Blesky, Supry a Hromy zařadil) bulváru (opět podotýkám, možná je to záměr). Všichni kdo mají s podnikáním, nebo vedením společnosti, nebo nějaké její sekce něco společného, též mají svých problémů a starostí plnou hlavu. Všichni platíme nájmy, zaměstnance, soc/zdrav, telefony, inet, zboží (ležáky) a provoz vůbec, ale tyto stížnosti na sklo rozhodně nepatří, poněvadž zajímají jenom nás, však naše zákazníky už ne. Je to jako kdybych svým zákazníkům při prodeji vysvětloval, že jestli si místo jedné hry nekoupí dvě, nebo jestli nebude kupovat častěji než doposud, tak se může stát, že díky neustálému zvyšování nájemného zkrachujeme. I když nás budou mít seberadši, seberou se a půjdou nakupovat zase jinam. To je zákon trhu. Nízká prodejnost na netu? Kdo by u Vás inzeroval, když čtenáře neustále masírujete svým Game Storem ve skoro každém článku i recenzi kam se podíváte. Co proti tomu jsou malé banery? Jediný důvod, nebo efekt by byl proč mají herní firmy u Vás reklamovat nové zboží, že Playmen, BI a ATC, když vydá novou hru, bude, že Vy ji okamžitě nabídnete na svých stránkách ve svém Game Storu a máte v podstatě reklamu nejen zdarma, ale ještě zaplacenou a proměněnou ve Váš příjem. Což je z marketingového hlediska jistě velice dobrý nápad (nezávidím... chválím:o), ale koho tím oslníte? Vydavatele, čtenáře, Jana Tleskače? Váš typický příklad se zákazníkem, který si místo předem vyhlídnuté hry z důvodu její absence v regále hypermarketu (jedno jakého obchodu) koupí jinou, je také velice lichá. Zabývám se prodejem her už od roku 1996, čili dnes již sedmým rokem (většinu času za pultem.. podotýkám), ale tuto situaci si nevybavuji. I rodiče vybírající dárek mají většinou napsaný název titulu, nebo rovnou seznam co mají koupit. Těch, kteří si nevědí rady a nechají si poradit se tato situace netýká. Nepopírám, že nemůže nastat, ale v jakém měřítku? Rozhodně ne v takovém, aby to ovlivnilo rozhodování firem o umístění reklamy na Váš server. Zkuste něco jiného (myslím tematicky). Nevím proč, ale rád bych se s Vámi alespoň někdy na něčem konečně shodl, protože ať píšete co píšete :o( máte alespoň čitelný a sympatický sloh. Přeji pěkný zbytek večera a nejen tohoto :o)
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

IKEA otvírá pobočku v Robloxu, zaměstnancům nabízí 340 korun za hodinu

novinky 5. 6. 2024 16

Švédská společnost IKEA chce oslovit i mladé zákazníky a tak se jim snaží přiblížit skrz populární...

Byla oblíbená, teď však 17 let starou hru zasypala negativní hodnocení

magazín 7. 6. 2024 11

Hra Team Fortress 2 patřila dlouhé roky k oblíbencům v multiplayerovém žánru. V posledních letech...

{NADPIS}

{LABEL} {POPISEK}

85 %

Nástupce Heroes, o kterém se nám ani nesnilo. Recenze Songs of Conquest

recenze 7. 6. 2024 16

O čem zpívají bardi v putykách každého pohádkového království? O chrabrých činech, krutých zradách...

V novém traileru na Kingdom Come: Deliverance 2 se souloží, popíjí i lynčuje

novinky 8. 6. 2024 13

Vrcholem páteční prezentace Summer Game Fest byl, alespoň tedy pro české publikum, nový trailer z...

{NADPIS}

{LABEL} {POPISEK}

Hráči loňského hitu soupeří, kdo se během hry vyspí s více postavami

novinky 9. 6. 2024 4

Od vydání Baldur’s Gate 3 už uplynulo deset měsíců, do nejmenších detailů propracované RPG ovšem,...

Herní streamer Agraelus se stal oficiálním ambasadorem fotbalového Liberce

novinky 12. 6. 2024 3

Populární streamer Vojtěch Fišar vystupující pod přezdívkou Agraelus bude nově kromě hraní her i...

Všichni společníci v Dragon Age budou pansexuální. Nahota je samozřejmost

novinky 12. 6. 2024 24

Jak už je u her od Bioware zvykem, zásadní roli v chystaném pokračování série Dragon Age budou hrát...

Vybíráme vítěze a poražené z herního svátku Summer Game Fest

magazín 12. 6. 2024 4

Ačkoli herní akce E3 skončila, hráči o svůj maraton herních oznámení nepřišli. Pojďme se podívat,...

Youtuber počítá, kolik bomb spadlo ve Falloutu či nezaměstnanost ve Skyrimu

novinky 12. 6. 2024 4

Youtuber Any Austin ve svých videích zkoumá fungování virtuálních světů v počítačových hrách....

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!