Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuse

Star Trek: Armada II - hvězdám vstříc

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Algol

6. 12. 2001 7:30
DV opravdu nezná fakta
To, že má Enterprise 200 členů posádky je naprostý nesmysl, má jich dokonce ještě více, předevšim ve stavu nouze. Nesmíš vždy vycházet z filmu, může se stát, že je špatný překlad, nebo si se přeslechl. Jen tak mimochodem, ve filmu První kontakt, kdy byla federace napadena, tak jim nikdo napomoc nepřišel, tak proč by ve hře tomu tak mělo být, federace musela borgy zlikvidovat sama, a Enterprise se po zničení vlajkové lodi postavila do čela útoku! Ale to tady nebudem všechno rozebírat, jen příště piš, o čem 100% víš, že je pravda. To jak vidíš neni jenom můj názor!
0 0
možnosti

Dimitrios Vlasakudis

6. 12. 2001 19:18
Enterprise - no tak kolik má podle tebe členů posádky?
0 0
možnosti

Hurry

5. 12. 2001 14:24
Nema autor neco spol.s Vulkanama?

Jedna otázka zůstala nezodpovězena: Jak moc je vhodný, aby psal recenze někdo, kdo pak může vyletět z kůže při čtení reakcí a pak si musí zahrát na náramnýho genitála a kecat tu něco ve smyslu já to vim nejlíp a vy ste hovada.

Jo a posádka Enerpise má 200 lidí - to autor sebral kde? Priste at si radsi zkontroluje fakta (http://www.hvezdnaflotila.cz/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.hvezdnaflotila.cz/).

0 0
možnosti

Dimitrios Vlasakudis

5. 12. 2001 19:19
No, loď jménem Enerpise fakt neznám, takže nevím, kolik má členů posádky, ale Enterprise jsem v recenzi zmiňoval jako příklad toho, že Armada II se Star Treku moc nepodobá... A samozřejmě, že jsem vyšší bytost, která se vyvinula z Vulkánců, to jste nevěděl?
0 0
možnosti

Hellsniper

4. 12. 2001 22:11
Konfigurace...
Tak vy rikate ze staci uplne celeron 350 a 64 MB ram. Tak ja mam celeron 500 290MB ram Tnt2 64 a v prvni misi hned jak prijedou borgove se me to sekne a je konec! Ze by pomalej pocitac...
0 0
možnosti

Dimitrios Vlasakudis

5. 12. 2001 19:15
Minimální požadavky jsem si nevycucal z prstů, ale jsou napsány v dokumentaci ke hře.
0 0
možnosti

Miser

4. 12. 2001 19:18
souhlas s DV

   Asi se to bude zdát divný, ale tady se plně stotožňuji s autorem. Hru jsem hrál (nikterak dlouho) a přišla mi naprosto strašná. Když opominu grafiku (všechno možný na max, rozl. 1024x768), která je mezi námi hrůzná (jeden pohled na ENTERPRISE zblízka a zvedne se kufr snad každýmu), tak ovládání, celkový styl hry + systém kamery tuto hru posouvají ještě hlouběji, než je stanovených 55%.

Napsat o téhle "hře", že to je pařba roku nebo že by měla dostat min. 85% je nenormální.

Picard s váma se všema....

0 0
možnosti

Dimitrios Vlasakudis

4. 12. 2001 19:30
Ale copak Misere?! Já teda valím bulvy!!! Seš to opravdu ty? :o) Nechce se mi věřit, že ty jsi napsal příspěvek, aniž by ses do někoho nenavážel. Mimochodem, já jsem ti už párkrát říkal, ať moje recenze, když se ti zdám jako amatér a nula, nečteš. Recenze na Armadu II vyšla již na několika zahraničních webech, tak nechápu, proč sis četl tu moji. Tak potom si laskavě nestěžuj a kecy o tom, že v zájmu ostatních doufáš, že mých recenzí na BW bude co nejméně, si někam strč...
0 0
možnosti

Dimitrios Vlasakudis

4. 12. 2001 14:56
Protože jsem se už poučil z předchozích diskusí k mým recenzím (třeba FIFA 2001, Empire Earth), vím, že vybavování se se čtenáři nemá cenu a k ničemu nevede, ale přesto bych se rád k tomu vyjádřil. Původní Armada je Armadě II velmi podobná, proto jsem musel z hodnocení slevit. V názvu je, myslím, "Star Trek", což znamená, že by se hra měla Star Treku podobat, a to se nepodobá. Je sice hezké, že mi tady předkládáte argumenty, ale já musím hodnotit hru objektivně a PO VŠECH STRÁNKÁCH inteligence nepřítele je na nule (ano, je chytřejší než v RA 2, to nepopírám), technické zpracování je OTŘESNÉ (podívejte se na Empire Earth nebo WW III i na Homeworld), variabilita jednotek je nulová a hra nenutí kombinovat útočnou sílu z několika typů a hlavně mise jsou nudné, bez jakékoliv neotřelé a originální náplně. Takto bych mohl pokračovat dále. Co se týká hodnocení 55% je stále průměr; pořád se mluví o inflaci hodnocení, která se u nás (nemyslím na BW, ale všude) objevila. Je to pravda, tak jsem trochu přitvrdil, nicméně Armada II si 55% zaslouží, protože vyšly tuny lepších RTS, které po všech stránkách Armadu předčí. Navíc se mi Armada II zdá zcela odfláknutá. Druhý díl vyšel po tom prvním velmi brzy, takže autoři neměli moc času udělat dobrou hru. To je taky možná způsobeno tím, že Activision má teďka licenci a co nejvíc chce z ní čerpat. PS: Jinak Star Trek seriálový a filmový mám velice rád a Voyager pravidelně sleduju, byť posledních několik měsíců to je docela nuda.
0 0
možnosti

Algol

4. 12. 2001 16:43
Bránění STA II
Pořád připomínáš variabilitu jednotek! Ta ale je, jen se musí velmi důkladně promislet, za vhodné kombinace jednotek zničíte nepřítele velmi snadno, vzhledem k jejich rozdílnosti (ta je vštší než u jedničky a větší než u RA II, Emperor: BfD). Pravda je, že většinou stačí nejsilnější jednotky, ale dají se porazit i řádově slabšími za použití vhodné strategie. A vzhledem k tomu, že hraju strategie a mám je rád, tak vím, že u většiny, ne-li u všech stačí postavit nejsilnější jednotky a převálcovat nepřítele. U STA II mi připadají vyrovnanější a nejsilnější, v některých případech mohou prohrát se slabším (už se mi to stalo), ale nemůže se stát, že nejslabšími jednotkami porazim nepřítele na hard (jako v RA II a jeho předchůdcech, na kterých se RA II postavil a velmi se jim podobá). Pravda je, že to mohlo dopadnout lépe, hrál jsem už lepší strategie, ale Armada mě zaujala. Jedničku jsem dohrál a dvojku si schutí dohraji. K zábavě misí bych se vyjádřil takto: Mají příběh navazující z jedničky, v každé misi sice je zničit nepřítele (to bývá v každé válečné RTS), ale navíc obsahuje i např.: zachraň loď a doprav jí do základny, oprav základnu, nesmíš ztratit určité jednotky atd., to sice bylo u jedničky taky, ale né tolik, a nudné vypadyjí proto, že STA II vyšlo krátce po jedničce, to ubere na zábavnosti. Na STA II mi nejvíce vadí to, že štíty lodí nic nevydrží, ale to je asi záměr, aby boje netrvaly moc dlouho a nechybvěl tomu spád a taky ovládáte větší počty jednotek. STA II si přesto zaslouží být mezi kvalitními RTS, jen mezi ty nejlepší se asi nedostane, tak, jako Dune II, Warcraft, Age of Empires II + EP, Heroes I. II. III. (to jsou legendy). V dnešní době jsou pro mě nejlepší STA II, STA I, Stronghold a čekám na další. Podle mě si zaslouží 80%, ne-li víc, a to bych hodnotil objektivně, každá hra má chyby a navíc ST neni u nás moc oblíben mezi hráči, já jich moc neznám a jsem rád, že taky někdo sleduje Vesmír Star Treku. A na závěr, už se těšim na ST: BC, simulátory sice nehraju, ale ten vypadá zajímavě, snad brzo vyjde, a taky doufám, že jsem si nespletl název.
0 0
možnosti

Algol

4. 12. 2001 14:24
Další chvála STA II
Příspěvky se nám rozrůstají a ztim všichni hodnotí STA II kladně, tak, jak si zaslouží. Vesmír Star Treku je velmi zvůáštní a složitý, převést ho do počítačové hry je velmi obtížné a když se to někomu nelíbí, že to neni přesné, tak ať to nehraje a nepíše blobosti. Komu vadí, že Enterprise má 750 členů posádky, když borgská taktická krychle by jich měla mýt asi 60 000, ale ve hře to nejde! V minulém příspěvku jsem zapoměl, že INTELIGENCE NEPŘÁTEL JE VYŠŠÍ NEŽ U RED ALERT II.
0 0
možnosti

[UNF] DieGo

4. 12. 2001 12:43
Star Trek
Hm ted zrovna to hraju a nerekl bych, ze je to tak spatny jak je napsano v recenzi. Jednicku sem nehral. Je fakt, ze napr. kdyby byl engine zpracovan podobne jako v Homewordu tak by to bylo asi lepsi, ale i tak se mi to libi docela dost. Sem zvedavej jak zazivna bude hlavne sitova hra.
0 0
možnosti

fuki

4. 12. 2001 10:05
????

No ja na ST koukam a bavi me... nic me nepresvedci, aby to tak nebylo je to fajn serial. Do takovychto diskusi se nepridavam, ale tady musim...

Prosimte co to pises? Ja bych chtel videt jak udelas strategii z prostredi ST kde budou hrat borgove tak, aby vse bylo vyvazene, respektive spise pravdive? Jedna krychle by rozmetala na utok celou zakladnu i se vsema lodema (viz. boj u Wolf??? (cislo nevim pardon)).

Kdyz hodnotis hru, hodnot to jako hru, ne jako serial (jasne nektere nesrovnalosti jsou sila, ale toto je prehanka).

Grafika? Ja mel STA2 cca pred mesicem, kdyz se tady na to cekalo. Hru jsem videl malo asi 20min, ale grafika byla moc  hezka, tim chci rict, ze se mi moc libila.

Chtel jsem se vyjadrit jeste k nekolika vecem co jsi napsal, ale uz si je nepamatuju a myslim, ze to stejne nema cenu...recenze se tim nezmeni. Nic mej se a vice sqelych recenzi! Rozhodne lepsich nez tato...

0 0
možnosti

cusre

4. 12. 2001 21:35
ad bitva u Wolfa 359

Byla to bitva u Wolfa 359, kdy jediná borgská krychle rozmetala armádu federace během několika minut :-) No pokud je na screenshotu loď enterprise e, tak musíme vzít úvahu, že bitva proběhla o několik let dříve (o kolik to teď nevím), takže samozřejmě, že federace nevěděla jak s borgy bojovat.

No a pokud jde o Voyager, ten nesmíme brát v úvahu, protože kdyby to mělo být jak má krychle by rozmetala voyager několika výstřely.

Navíc musím připomenout, že borgové přizpůsobí frekvenci štítů podle útočníkových phaserů a tak pořád dokola .

Tedy musím souhlasit s fukim, pokud by to mělo být podle pravdy nikdo kromě 8472 by se nechytal proti borgům.

Live long & Prosper !

0 0
možnosti

Zdenek

4. 12. 2001 8:58

To že warbird rozstřílí krychli je sice z hlediska startreku blbost, ale z hlediska strategie asi nutnost, protože jinak by byly síly hodně nevyrovnaný, nevím co by autor říkal kdyby s jednou krychlí rozprášil pozemskou flotilu :)
A Enterprise stejně jako většina lodí flotily somozřejmě nejsou válečné lodě, ale znova je to daň za vyváženost, jinak by se vyráběli jen Defianty, které mají nejlepší poměr palebná síla/cena.
btw Když se to bude odehrávat i v delta kvadrantu, tak by tam moh bejt i Voy s Káťou :)))
StarWars jsou dobrý ale StarTrek lepší ;-)

0 0
možnosti

Algol

4. 12. 2001 7:29
Vlasakudis recenzuje, ale asi to nehrál!
Po přečtění recenze je asi polovina ůplně jinak autor článku 100% nesnáší Star Trek. Napsal spoustu lží! Rozdílnost lodí je větší než například u Red Alert II, ostatně v celé sérii byly jednotky velmi podobné, a navíc u tak chválené hry obyčejný voják (skupina asi po 10 členech) rozstřílí kulometem nejsilnější tank ve hře, ale toho si nikdo nevšímá, a našlo by se toho mnohem víc! Star Trek Armada II si zaslouží minimálně 85%!
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Odešla z Twitche, přesto je Amouranth stále nejsledovanější streamerkou světa

novinky 20. 4. 2024 53

Kaitlyn Michelle Siragusa, vystupující na internetu pod přezdívkou Amouranth, se stále sluní na...

Populární stránka pro sdílení modifikací nevydržela nápor fanoušků Falloutu

novinky 22. 4. 2024 7

Stránka Nexus Mods, která je hlavním uzlem pro sdílení modifikací počítačových her, zaznamenala...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Jak dobře znáte českou historickou hru Kingdom Come: Deliverance?

magazín 21. 4. 2024 18

Čerstvě oznámené pokračování české hry na hrdiny Kingdom Come: Deliverance bude přímo navazovat na...

Udělali nám z postaviček ošklivce, stěžují si hráči mobilních Pokémonů

magazín 23. 4. 2024 16

Nová aktualizace populární mobilní hry Pokémon GO je podle hráčů naprostá katastrofa. Ve hře se...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

V nové hře podle Pána prstenů se nebude bojovat, ale stavět Hobitín

novinky 23. 4. 2024 7

Chystaná hra Tales of the Shire nás zavede do světa Pána prstenů, tentokrát však nebudeme bojovat...

ANKETA: Jaké je vaše nejoblíbenější videoherní auto?

magazín 27. 4. 2024 2

Máte nějaké oblíbené videoherní vozítko či auto? Napište nám do diskuze pod článkem, které a proč.

Z Tomb Raidera byly odstraněny lechtivé plakáty, hráči se bouří

novinky 27. 4. 2024 1

Dva měsíce od vydání remasterované trilogie klasických Tomb Raiderů se hráči dočkali nového patche....

BlizzCon 2024 nebude

novinky 26. 4. 2024 5

Letošní ročník akce BlizzCon, na níž fanoušci oslavují hry studia Blizzard, tedy značky jako...

Jsou na vás hry moc těžké? V budoucnu vám možná pomůže umělá inteligence

magazín 26. 4. 2024 10

Nový patent Sony věští budoucnost hraní, kdy může vzniknout nový nejnižší stupeň obtížnosti. Hru za...