Firmu Telefonická komunikace založila v roce 2019. V té době měla za sebou sedm let zkušeností s telefonováním. A patřila mezi ty úspěšné, kteří v rámci obchodování po telefonu zvládli i tzv. cold calling. „To je ta nejméně oblíbená část telemarketingu, protože voláte lidem, kteří vás neznají, a mají proto více důvodů vás odmítnout. Ale pro mě to zároveň byla výzva,“ říká Claudie Paldusová. „Ovšem založení společnosti a vedení firmy byla úplně jiná disciplína…“
Tím máte na mysli, že rozjezd firmy byl náročnější, než jste očekávala?
Mnohem náročnější. První klient těsně před podpisem smlouvy přišel s tím, že chce proti již domluveným podmínkám službu o 50 procent levnější. Když jsem nesouhlasila, tak si k sobě „stáhl“ tři mé kolegyně, které jsem na začátku měla připravené. To byla pořádná „facka“.