Komplexnost mobilních aplikací
Parametr komplexnosti mobilních aplikací se zaměřuje na schopnost aplikace zakládat finanční produkty online (běžný účet, půjčky, investice, pojištění, penze, stavební spoření, či vkladové produkty).
Průměrná aplikace na trhu klientům nabízí možnost sjednat tři produkty. Vítězem v tomto ohledu se stala Smart Banka od MONETA Money Bank, která umožňuje klientům sjednat nejvíce produktů zcela online. Obstojně dopadly i další banky, a to konkrétně Česká spořitelna, mBank a Raiffeisenbank.
Žádný nebo pouze jeden produkt lze sjednat v mobilní aplikaci od Sberbank, Fio banky, Hello bank! a UniCredit Bank.
Komplexnost mobilní aplikace | Banka |
---|---|
5 až 7 | MONETA Money Bank, Česká spořitelna, Raiffeisenbank, mBank |
2 až 4 | ČSOB*, Air Bank, Komerční banka, Equa bank, Banka CREDITAS |
0 až 1 | Hello Bank!, UniCredit Bank, Fio banka, Sberbank |
Zdroj: Scott & Rose, stav k 2/2021; *původní verze mobilní aplikace (ČSOB Smartbanking), v 5/2021 byla spuštěna nová verze aplikace (ČSOB Smart) |