Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Američan psal negativní recenze na thajský hotel. Hrozí mu dva roky

Negativní recenze na internetu se nemusí vždy vyplatit. Američan na několika webech opakovaně kritizoval hotelový resort na thajském ostrově Ko Čang a jeho českého manažera. Majitel resortu recenzi označil za lživou a podal na nespokojeného hosta stížnost na policii. Pokud mu pomluvu prokáže, hrozí mu dva roky za mřížemi. Z vazby se dostal na kauci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

Ani bych se nedivil, kdyby pravda byla někde uprostřed a byl to přesně ten typ recenzenta, který všude očekává, že se před ním budou všichni klanět, zatímco on bude hledat jako hnidopich záměrně na všem chyby. Tihle profesní prudiči mají navíc často o sobě přehnané mínění a nikdo se jim ničím nezavděčí. Největší level je ovšem profesní prudič-slevař.

4 0
možnosti
MM

chybou onoho nespokojeneho hosta je fakt, ze se nespokojil s jednou recenzi a hotel vpodstate svou kritikou pronasledoval v dalsich recenzich.

To uz je klasifikovano jako obsese a druh pronasledovani (stalking) vedouci k mozne ujme na obchodu.

Jsem clenem Trip Advisoru uz asi od 2001 a za tu dobu jsem napsal dost recenzi hotelu, restauraci a turistickych sluzeb, pochvalnych i nekterych kritickych.

Vzdycky ale slusnym tonem, pravdive a vzdycky jen jednu recenzi na podnik a kde treba, prilozim fotografie.

Nezridka se mi po kritice dostalo omluvy od managera a pri pristi navsteve me/ nas pozvali na pohosteni, nebo nam dali nejaky jiny bonus k nasemu pobytu - lepsi pokoj atd.

Kvalitni podnik si zaklada na trvale dobre povesti a pokud ma host legitimni stiznost, snazi se to napravit a ukazat hostu napravu pri pristi prilezitosti.

Kde bylo mozne recenzi doplnit pozdejsi zpravou o naprave, take jsem to udelal.

12 0
možnosti
Foto

Souhlasim. Jen bych chtel podotknout, ze prinest si do restaurace vlastni alkohol je v Thajsku vetsinou tolerovano.

0 0
možnosti
JD

Podle informací z článku to opravdu vypadá na formu msty - na chování manažera bych si nevsadil, ale obecné tvrzení, že se nikdo z personálu neusmíval, v Thajsku neobstojí.

Snaha škodit on-line pomluvami není nic nového, existují přímo i aktivisté, kteří se snaží takto škodit sympatizantům odlišného názoru. Asi před rokem jsem četl o skupině Ortel Hunters, kteří psali nepravdivé recenze o hospodě, kde si dovolili pozvat skupinu Ortel.

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Prijel-Ortel-Zahral-v-hospode-A-strhlo-se-peklo-591392

5 0
možnosti
JM

Pokud někdo terorizuje e-shop, hotel apod. negativními komentáři např. i pod různými jmény, aby to nebylo lehce odhalitelné, tak by se to řešit mělo. Ale jinak spoléhat se a vybírat zboží podle recenzí zákazníků není moc směrodatné. Některé e-shopy si píšou recenze sami a některé zase ty, které se jim nehodí nezveřejní, např. moje 3-hvězdičková recenze na vařič na onlineshop.cz asi nezapadala do konceptu 5-hvězdičkových, tak ji nezveřejnili, po mém upozornění to sice udělali, ale vydržela tam asi 2 týdny, potom zmizela... Přitom na Alze nebo Mall jsou u vařiče i 1-hvězdičkové recenze... Bohužel někdy člověk nemá jinou možnost než vybírat podle recenzí a hodnocení, jenom se musí podívat na více serverů, příp. nějaké testy (což může být ještě horší zdroj) a pak si to musí holt nějak přebrat...

0 0
možnosti
Foto

K34a35r24e86l 69C72a61c55h

3. 10. 2020 10:29

Že je hotelová práce otročina jsem si také myslel, když jsem poprvé kdysi dávno mohl navštívit hotel svého strýce ve Francii. Byl to rodinný podnik a tu otročinu si ordinovali především sami sobě, svým dětem a ty dvě sezonní pomocnice se musely přizpůsobit.

Přinést si do hotelové restaurace vlastní jídlo, či alkohol, je proti dobrým mravům. Viděl jsem v Passo Tonale českou rodinku, která si v teple restaurace na sjezdovce vybalila vlastní jídlo. Obsluhující je vykázal s tím, že vlastní jídlo mohou konzumovat venku na předzahrádce. Neumíte si představit ty uražené pohledy a poznámky, které trousili, když si své svačinky balili a odcházeli. To jsou ti, co pak píší negativní recenze tohoto typu. Těm fandit nemohu.

19 0
možnosti

Thajci se zbláznili na recenzi není vůbec nic špatného. Každý může mít svůj názor!

0 1
možnosti

Personál nebyl přátelský. Nikdo se neusmíval. Manažer restaurace byl velmi hrubý a sebestředný. Je z České republiky. Existují i jiné hotely s příjemnějším personálem. Vyhněte se tomuto místu, jako by to byl koronavirus,“

0 0
možnosti
KD

Pokud tam byl manažer čech, tak věřím,že se nikdo neusmíval. Už někdo viděl usmívajícího se čecha?

1 5
možnosti
JK

J79a45n 41K66o24l13a34r

3. 10. 2020 9:38

Je to uplne jedno. Ja byl v hotelech, kde byli manazeri z Nemecka, GB, Svycarska a thajsky personal se vzdycky "usmival".

2 0
možnosti
JK

J29a81n 49K10o78l64a24r

3. 10. 2020 9:31

V thajskem hotelu se nikdo neusmival? hahaha ... Kazdy, kdo byl nekdy v Thajsku, musi vedet, ze je to naprosta kravina. Mozna by se to dalo rict o nejakem backpacker "hotelu", kde pracuje jeden jediny clovek, ktery zrovna nema dobrou naladu. Ale urcite ne o nejakem resortu.

9 0
možnosti
JU

J85o89s43e82f 29U59l21m49a51n

3. 10. 2020 10:58

Mi také Thajsko nepřišlo jako "země úspěvů" jak je často propagováno. Jasně, byli tam usměvaví lidé, ale nebylo jich více než jinde. Dokonce v takovém Španělsku nebo Itálii mi přišli lidé příjemnější. Ale to je věc názoru...Každopádně to neberu jako mínus, protože já si na nějaké strojené úsměvy nepotrpím a Thajsko jako celek bylo fajn.

0 1
možnosti
LM

Za negativní zpravodajství by u nás sedělo až dvě třetiny novinářů.

7 1
možnosti
JV

Těžko soudit, když člověk neví, co všechno psal. Očividně něco bylo za hranou, že nějakou recenzi provozovatel stránek stáhl.

Trochu to připomíná toho chlapíka, co psal "články" o Aeru, ten dostal asi rok podmínku a zaplatit milion :-)

0 0
možnosti
MB

Pokud mu dají uhradit škodu, tak to milión nebo i víc být může. A co se týče trestu, podmínka nebo obecně prospěšné práce (třeba by mohl chvíli uklízet okolí hotelu). Vězení by bylo příliš a nevhodné za něco takového.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Párkům odzvonilo. Podnikatel lije do rohlíků svíčkovou a dobývá benzinky

22. května 2024

Na pracovních cestách se podnikatel v gastronomii Lukáš Nádvorník přejedl párků v rohlíku. Napadlo...

Zelení navrhují soupis majetku a daň z bohatství. Vtip, reagují ekonomové

23. května 2024  14:25

Strana zelených přišla před volbami do Evropského parlamentu s návrhem, jak alespoň částečně...

{NADPIS}

{LABEL} {POPISEK}

Smrt v oblacích. Let do Singapuru má po silných turbulencích jednu oběť

21. května 2024  14:37,  aktualizováno  15:23

Třiasedmdesátiletý Brit zemřel a dalších třicet lidí se zranilo při silných turbulencích, které...

Ruské soudy kryjí Gazprom. UniCredit přijde o majetek, Slováci o arbitráž

17. května 2024  18:04,  aktualizováno  21:40

Soud v Petrohradě v pátek nařídil zabavit majetek italské bankovní skupiny UniCredit za 463 milionů...

{NADPIS}

{LABEL} {POPISEK}

Šéf Rohlíku si šťouchl do poplatků konkurence. Přitom podobné účtuje taky

21. května 2024  16:14

Do servisních poplatků rozvážkových společností se v těchto dnech na sociální síti X opřel šéf...

ANALÝZA: Fixovat energie, či nefixovat? Komu se vyplatí a na jak dlouho

24. května 2024

Premium Ceny energií se vracejí na předkrizové hodnoty, a to rychleji, než se očekávalo. Domácnosti, kterým...

Deset tisíc bitcoinů za dvě pizzy. První transakce by dnes měla hodnotu 16 miliard

24. května 2024

Květen roku 2010 zaujímá ve světě kryptoměn zvláštní místo. Je to totiž poprvé, kdy bitcoiny...

Rozhodčí tribunál zakázal ruskému Gazpromu vést v Rusku soud proti ČEZ

23. května 2024  22:38,  aktualizováno  22:55

Rozhodčí tribunál Mezinárodní obchodní komory (ICC) podle energetické společnosti ČEZ zakázal...

Britské hraniční kontroly jsou neefektivní, miliardy přišly vniveč, hlásí úřad

23. května 2024

Zavedení hraničních kontrol ve Velké Británii po odchodu z Evropské unie se dlouho odsouvalo....

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!