Sobota 6. června 2020, svátek má Norbert
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Sobota 6. června 2020 Norbert

Diskuse k článku

Britové vyšetřují, zda rezervační portály jako Booking klamou zákazníky

Hotelové rezervační portály včetně Booking.com čelí v Británii podezření, že klamou klienty. Jejich mechanismy zkoumá místní antimonopolní úřad. Pochybuje o tom, že zákazníkům nabízejí pokoje podle zadaných kritérií. Výsledné nabídky nemusejí být ty nejvýhodnější, nýbrž ty, o nichž rozhodují provize.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M97i10c90h32a15l 90M63i92l62l11e66r 9706702299482

ad- Stefan Frica "Jediné na čem Booking trvá, že hotel za tutéž službu nikde nesmí nabídnout levnější cenu, než na Bookingu."

Muze, ale musi na to jit sikovne, napr. pres clenstvi v klubu. Hotelove retezce casto maji sve "kluby hosti" a kdo je jejich clenem, ten ma pristup k levnejsim ubytovacim tarifum na zaklade clenstvi, casto predplaceneho.

My napr.mame uz 7 let clenstvi v rozsahlem francouzskem retezci Accor, ktery ma tisice hotelu po celem svete ( Sofitel, Novotel, Pullman, MGallery, Mercure, ibis atd atd atd). Jakozto clenove mame narok na tarif 10% nizsi, nez se jeho pokoje "prodavaji" na volnem trhu vcetne rezervacnich portalu.

0/0
1.11.2017 13:26

M51i23c23h95a83l 31M97i49l66l75e24r 9316632229242

dost dobre nechapu, jak najednou mohli uctovat o 22% navic pri potvrzeni objednavky. Host prece dostane konecnou cenu, s niz je bud spokojen a zaplati, nebo neni a v tom pripade nebude pokracovat v transakci. Neuvede detaily sve karty, cimz se transakce zrusi bez skody hostovi.

Znam hotely, ktere uvadeji tarif bez taxy a pak pri transakci taxu prictou. Nebo prictou jednu taxu ale ne tu mistni, ktera se plati az v hotelu. Tak je to napr. u hotelu v Praze.

V kazdem pripade je ale na website uvedeno, jake taxy se pricitaji a kde/kdy jeste nez se rozhodnu zaplatit.

0/−1
1.11.2017 13:11

P67a64v44l44a 76K40v50a70p95i66l32o30v49á 7689348374877

Když to tady pročítám, tak sleduju, že někomu vadí, že ta cena se mže lišit i o stovku. No a co? Je fakt takovej problém, že to není to úplně nejlevnější?

0/−1
1.11.2017 11:52

M76a84r13c89e48l 40B12a95k58o43š 4241176833

Boha jeho. Vsak cena napriamo v hoteli musi byt nizsia ako cez portal ktory zapyta +20%. Brutalne mnozstvo penazi sa tymto odsunulo z poctivej hotelierskej prace na virtualne sluzby. Skoda ze z najsilnejsej svetovej jednicky (tj anglicko, francuzsko, taliansko a dalsia velka cast europy) idu tieto prachy hlavne do usa. Zas nas precurali

0/−4
1.11.2017 11:43

P37a51v77l94a 46K32v36a92p88i97l80o27v55á 7739638804387

Píšete naprostý nesmysly. Ty peníze byste stejně musel dát na nějakou propagaci. Bez ní to v hoteliérství (a nejen tam) nejde. Spousta hotelů už zrušilo rezervační systémy na svých stránkách, protože se jim nevyplatí je udržovat a obsluhovat a jsou horší než booking. Díky bookingu se může dostat do popředí i nějaký malý zastrčený rodinný hotýlek, který by ta propagace stála daleko víc nž těch 15 - 20 %.

+3/0
1.11.2017 11:51

M25a39r87c46e46l 60B31a75k37o62š 4471846433

Ja zase nesuhlasim s tym co pisete vy. Ano mate pravdu. Ale tyka sa to minimalneho podielu. Tato cast sluzieb tu funguje 60 rokov bez problemov. Virtualizaciou sluzieb prisla nova sluzba. Je to ok. Vyska provozii veru nie je ok. Trocha sa na to pozeram aj z pohladu poskytovatela hotelovych a rekreacnych sluzieb. Tie rezervacne portaly maju za malo penazi vela vela muziky. Nieco podobne ako producenti platia za umiestnenie tovaru na regaloch obchodnych retazcov.

0/0
1.11.2017 12:02

M25a42r86c67e25l 53B35a13k46o96š 4431986783

A pisal som hlavne o tom ze mi vadi ako nutia a pokutuju hotely za to ze maju aj svoje ponuky

0/0
1.11.2017 12:03

J13o85s44e73f 76L30o67n43g14a36u69e46r 5768294110668

Využívám Booking při cestách s dětmi na cestách k moři a za mě naprostá spokojenost. Vždy platilo, že co jsem objednal tak sedělo na 100%. Netuším jak by jsem si sám objednal hotel např. v Srbsku

+5/0
1.11.2017 8:21

M82a83r50t59i72n 64B92e58r40a30n 6379775916271

Pokud mi to mezi relevantní nabídky hodí i ty "zaplacené", nemám s tím problém, ty si odfiltruju sám.

Mně spíš obecně mnohem více vadí srovnávače (viz Heureka), kde nejsou u každého zboží vyplněné všechny parametry, takže když pak něco vybíráte podle určitého filtru (např. "váha: 30kg"), tak Vám mohou z výsledků vypadnout i relevantní položky vážící 30kg jen proto, že zadavatel tam neuvedl všechna data (váhu).

Tyhle srovnávače by měly k tomuhle problému přistoupit tak, že pokud není parametr uveden, automaticky zboží (službu, ubytování,...) zahrnou do výsledků vyhledávání...

+2/−2
1.11.2017 7:57

J94a87n 67T42o73k86o12š 5608422796519

Přesně, jak píšete, porovnávače cen, které porovnávají výrobky, kde nejsou k porovnání zadané stejné parametry jsou k ničemu. Každý, kdo si tam dává zboží do prodeje si zadá parametry, které má, nebo někde zkopíroval. Teď jsem vyhledával TV a musel jsem psát výrobcům, aby mi zaslali konkrétní mnou požadované údaje. Ty údaje jsem našel pouze u 40% prezentovaného porovnávače. A na recenze se nepoléhám, lidé píší své subjektivní dojmy.

+1/0
1.11.2017 9:14

P38a88v72e50l 90L94á52n67í29k 5619565832367

Problém je že dneska jsou takových portálů už tuny , to samý třeba na letenky. Všude , ale naprosto všude jsou ceny rozdílné i když je to stejná služba :D a kdo jde fakt jen po ceně tak aby procházel X stránek, než se dostane na nějaký výsledek.

Je to smutný, že to tak je když jdu na Booking a tam je jiná cena nže třeba na Hotels.com a přitom za tu úplně stejnou věc.

+2/0
1.11.2017 1:03

J24i20n36d13ř53i48c52h 75H26r18d48l12i13č12k42a 4986164509144

Hotel? Trivago!:-)

0/−2
1.11.2017 3:14

M98i30c82h91a52e66l44a 76P68l57a39n69á 2203607533327

Během studií (koncem devadesátých let) jsem brigádničila na recepci v hotelu. A tenkrát šlo cca 50 % z ceny pokoje cestovce, která klienty přivedla. V tom srovnání tedy Booking vychází o dost lépe.

0/0
1.11.2017 0:28

M47a82r57i21a89n 13P34e29š50t69a 6468888628528

To je jiný případ, je to velkoobchod, množstevní sleva. Je rozdíl vytížit v průměru 2 pokoje denně, a 30 pokojů denně. Taky náklady s akvizicí zákazníka jsou pak mnohem nižší a obsazení je garantované. Bude to tak vždy.

+3/0
1.11.2017 0:39

J61a78n 57T57o63k53o31š 5668692686759

Hlupáky je třeba obírat, protože si to zaslouží, tím nemyslím devadesáta léta, ale dnes, kdy máte možnosti a dle svých schopnosti žijete a užíváte.

0/0
1.11.2017 9:18

J78a93n 45P55o97s86p57í80š64i58l 4501934607107

Takze booking nabizi prednostne nabidky na kterych vydelava? hm! divny! Proc radeji neuprednostnuje ty, na kterych nevydelava nic. To by se hotelierum libilo....

V obchode taky prodavaji prednostne to, na cem se vydelava.

+3/−2
31.10.2017 23:43

Š73t10e41f31a15n 77F80r34i17č78a 7812218563166

Na základě vlastní zkušenosti tvrdím, že ceny se na Bookingu chovají zhruba jako na burzách. Hoteliéři nabízí svou obvyklou cenu. Kupující si z nabídek vybírají podle svých představ. Při vysoké poptávce ceny rostou, při nízké klesají.

+1/−1
31.10.2017 23:01

M31i64c76h23a81l 42M94i66l77l31e62r 9216652349142

ne pri vysoke poptavce ale pri vysoke obsazenosti jdou ceny nahoru.

To je normalka, stejne jako u letenek. Kazda aerolinka ma urcity pocet letenek za nejnizsi cenu, kdyz se rozprodaji, nastavi se nasledujici vyssi tarif atd. Uplne stejne to je s prodejem pokoju v hotelu.

0/0
1.11.2017 13:14

F12i66l27i56p 83T62ř21e10b60a 6913870518706

"Ty se týkají například počtu lidí, kteří zrovna sledují nabídky nebo informací o počtu rezervací."

On se dnes ještě najde někdo, kdo věří na fintu s druhým zájemcem?

+3/0
31.10.2017 22:41

Š25t63e44f50a79n 36F25r86i44č68a 7602648423946

Finta ale přece žádného zájemce nemusí zajímat. Chci se ubytovat v srpnu na Grand prix motocyklů v Brně, tak si to zaknihuji nebo nezaknihuji.

+1/0
31.10.2017 22:49

Š77t77e19f49a53n 76F31r49i60č34a 7372938943316

Booking.com je skvělá služba. Odpovídá dnešním možnostem, které nabízí internet atd., atd. Chápu, že hotelovým řetězcům a řetezcům cestovních kanceláří a agentur se ztráta jejich staletého know-how nelíbí.

+3/−2
31.10.2017 22:40

J13o84s35e39f 70K79o13t43e80l82n84í49k 6467682429151

problém je, že Booking.com má zakotveno ve smlouvě paritu cen tj, nedovolí vám prodávat za různé ceny a to je problém. Booking cenu ve výsledku ale podráží a zvýhoňuje a sám paritu nedodržuje. Tj. bez Bookingu by byla cena cca o 10-25 % lepší pro zákazníka.

0/0
1.11.2017 0:28

J61i23n88d83ř42i89c21h 47H21r29d30l64i38č16k55a 4846154219114

Fajn, takže ať hotely nevyužívají booking, mohou pak nabídnout onu uvedenou slevu a zákazníci se jim pohrnou.

0/0
1.11.2017 3:17

Š19t38e89f84a39n 60F95r94i34č98a 7162178883436

Jediné na čem Booking trvá, že hotel za tutéž službu nikde nesmí nabídnout levnější cenu, než na Bookingu. Buď berte, nebo nechte být. Na druhé straně ovšem na Bookingu si hotel může nastavit nejen různé typy pokojů, ale také různé ceny pro každý den jednotlivě, ceny first minute, last minute, různé akce, např. 2+1, a také další slevy, a to po dnech nebo i po hodinách (např. 6 hodin před koncem). V neposlední řadě různé ceny podle počtu osob v ubytovací jednotce. Provize 13 % je docela slušná. Hotely mají spíše problém někde jinde. Bylo narušeno jejich dosavadní know-how, co se týče propojení s cestovkami a agenturami.

+1/0
1.11.2017 7:04

P97e21t48r 19Š61t40ě91p 2473243200496

To je opravdu překvapení, že komerční firma se snaží maximalizovat své zisky (provize). On si pořád někdo myslí, že když někdo podniká na internetu, dělá to jako hobby zadarmo a pro dobro uživatelů? To už 20 let neplatí.

+2/−2
31.10.2017 22:22

J25o73s37e34f 96K79o38h45o59u14t 9253763832378

Ten "problem" ma vice urovni,minimalne dve.Jedu jen do te nasi Prahy a mam z nejakeho duvodu pozadavek na "ubytovani v Praze 5".Jednak ani nevim,kde to je,a druhak jak mam zjistit,kde se tam da bydlet? I vlezu na Booking,zadam parametry a on vyblije X hotelu nekde.Projdu si je a podivam se,jestli "vyhovuji" a kolik stoji.A pak se zkusim strejdy Gugliho zeptat,jestli ma ten hotel svuj web.A pak zacinaji kouzla.Web neni,rezervacni system neni,platba kartou predem/na miste neni mozna...Ok,muzu poslat mejla,muzu zavolat,ale proc bych to delal? Jdu na dalsi hotel,a svete div se,opet to same.Takze vyberu a zaplatim pres Booking,protoze je to cajk.V lepsim pripade hotel ma rezervacni system,ale neni mozna platba kartou,cena je vyssi atdatd...Druha varianta je nejaky privat,treba v Tatrach,ktery je maly,ale skvely,a nema prachy na svuj web.Ok,objednam a pan/i domaci rekne "zde telefon,priste volejte,cena bude lepsi".V takovem pripade priste usetrim par kacek :)

Takze za me Booking pro lidi "s mozkem" OK,ale pro telata bez mozku muze byt,ze neco pro$erou.Aneb jak rikala slecna v reklame na Trivago,pomuze to NAJIT HOTEL a POROVNAT ceny,nic vic,nic min... A vovovotom to cele je,ne? :)

+14/0
31.10.2017 22:15

P46a65v21l41a 13H40r86a65d27i67l46o32v73a 3287631931284

A vo tom to je. :)

0/0
31.10.2017 22:16

K49r69y64š33t71o97f 54L70a70n57í83k 1279300365205

Vsichni lzou, vzyt to je podstata kapitalismu. Ale jinak booking je v pohode, pomohl mi najit hotely, kde jsem se pak domluvil na uplne jine cene a skuzbach.

+2/0
31.10.2017 21:59

M31a24r74t80i15n 20H78o62d58í55k 2685875748157

No, není. To je podstata zparchantělého kapitalismu. Obchod je obecně založen na důvěře a zájmu o udržení zákazníka. S tím jak postupně na celém světě upadá morálka z důvodu relativizace honot (jak říkávala moje maminka, ti mladí se už ničeho nebojí, ani Pána Boha...), odráží se to i tady.

0/0
31.10.2017 22:11

P19a80v64l84a 75H17r28a14d25i48l20o50v69a 3557551681444

Nezlobte se, ale to jsou hrozny kecy.

+2/0
31.10.2017 22:13
Foto

M89i56l24o17š 98L47o57u83d48i85l 7203198636826

Přes Booking.com prodávám ubytování přes rok a spolupráci hodnotím jako férovou. Provize mi šetří dost času: mají propracovaný marketing, velkou sílu, placená reklama ve vyhladávačích, podporu pro klienty ve 40 jazycích, infolinka v češtině... Informace o ceně do systému sází sám hotel, takže pokud je cena někde výrazně jiná je na vině konkrétní hotel. Informace o prodeji také sedí- pokud se prodá pokoj, časový údaj a počet u nás sedí přesně. Pokud je problém hosté si většinou za to mohou sami- prostě nic nečtou a pak se diví.

+11/0
31.10.2017 21:52

Č32e49s60t89m91í97r 51P23o18š16t15o75l63k40a 2452646333934

No a pak Vám dají nižší hodnocení, protože třeba nevěděli, že se platí závěrečný úklid, protože tato informace je někde zastrčená ve všeobecných podmínkách. Navíc booking to do Vašeho vyúčtování dá, a host to ve svém má taky, ale někde maličkým písmem. A pak se dohadujete, diskutujete, atd.

0/−2
31.10.2017 23:35

J23i65n21d72ř66i15c71h 32H80r46d89l95i19č49k42a 4256704889794

A to je problém pro hotel si zkontrolovat, jestli portál informací, kterou mu hotel předal, dostatečně prezentuje? A navíc, portál těžko bude mít zájem zatajovat skutečně ceny, ztratil by akorát kredibilitu.

+1/0
1.11.2017 3:08

M62i56r27o31s81l50a19v 41F45r16i22š 8283249917962

Tyto informace jsou na booking.com zrovna dobře viditelné, specifické pro každou nabídku, žádné všeobecné podmínky.

+2/0
1.11.2017 8:10

P52a51v20l65a 43K88v66a21p61i60l27o98v66á 7729598914517

To bývalo. Dnes po stížnostech (i mojí stížnosti před 3 lety) se velmi zlepšili a ta informace tam je dobře čitelná.

0/0
1.11.2017 11:46

M64i11c76h75a91l 82K70u63d34l69á64č20e61k 9311974974

Všechny tyto aplikace mají pouze jeden cíl, ovládnutí trhu, získat pod svoji kontrolu nabídku i poptávku a poté zvýšit cenu své provize. Ovce jim v tom zdatně pomáhají a jednou si nechají pod kůži nastřelit i ten čip. Mladou generaci už celkem slušně ovládají ani o tom neví a myslí si jak je to všechno výhodné.

0/−6
31.10.2017 21:43

P65a96v32l59a 37H98r22a51d94i65l13o82v83a 3467811531644

Maji tudiz naprosto stejny cil jako vsichni podnikatele.

+3/−1
31.10.2017 21:56

M56i27c47h25a14l 69K80u55d40l73á33č56e59k 9391624284

To těžko, tento predátorský postup v ovládání trhu si může dovolit pár největších firem. Přál bych vám jednou vidět smlouvu třeba s zrovna s booking com.

0/−2
31.10.2017 22:05

P42a68v50l98a 63H51r51a59d81i20l88o10v86a 3277521251984

Nikdo je nenuti. Naopak. Rezervovala jsem pres booking poprve, spokojenost,napriste rezervuju primo hotel a mam 5 procent slevu. Drasticke smlouvy jsou vsude, byznys. To si kazdy musi rozmyslet, zda do toho jde. Evidetne se to hotelum vyplati, jinak by na bookingu nebyly.

+8/0
31.10.2017 22:09

J62i43n83d81ř93i95c26h 75H29r63d75l65i91č64k12a 4836494249944

Nesmysl, hotely mají porad možnost vykašlat se na booking a podobně, klidně mohou na sebe upozorňovat jinými způsoby. Které ovšem holt také kupodivu stojí peníze. Je na hotelu, kterou cestou si vybere, která bude pro jeho výhodnější. Kdo je tvrdý rebel a antiovce, může též hledat ubytování napřímo, ztratí sice čas ale posílí si sebevedomi:-)

+1/0
1.11.2017 3:13

P81a88v23l14a 67K65v14a25p68i92l38o86v57á 7349938254557

Pochopitelně nejsou vždy nejlevnější. Ale tak snad máme všichni v hlavě mozek, který se dá použít, ne?

Ale jen díky nim si dnes můžeme dovolit ten luxus courat autem po Evropě stylem, kam dojedem, tam dojedem. A přitom, se ubytovat za rozumnou cenu, protože můžeme po cestě na mobilech hledat výhodné ubytování. To před 15 lety vůbec nebylo možné, byli jsme odkázáni na pultové ceny, které byly přemrštěné a hoteliéři spoléhali, že když už u nich zastavíte, dál už se vám nebude chtít, tím spíš, že za rohem na vás čeká stejnej vydřiduch.

Za tohle jim děkuju.

+20/0
31.10.2017 21:41

M79a34r46t52i73n 79H10o75d85í67k 2265175148597

Služby hotels.com a booking.com jsem využil již mnohokráte. Protože jsem ale několikráte zjistil na místě, že fotky na rezervačním serveru byly vyloženě lživé a v určitých destinacích jsou za nehorázné ceny nabízeny naprosto šílené špeluňky, rozhodl jsem se zkusit AirBnB. Tam člověk vidí vždy konkrétní fotky konkrétního pokoje, bytu atd. Těm, které takové fotky nemají se snadno vyhnete. Díky tomu jsem již mnohokrát navštívil neuvěřitelně krásné stylové byty či si vychutnal, jak skvěle se žije místním se vším všudy. Od té doby, co se ubytovávám přes AirBnB jsem hotel rezervoval jednou a zkušenost opět nic moc, i když to byl mezinárodní řetězec. Dokud tedy AirBnB nezakážou, asi zůstanu u nich.

0/0
31.10.2017 21:41

P72a31v69l36a 85H57r75a27d76i77l36o32v46a 3417151511704

U Airbnb mi vadi jedna podstatna vec. Priletite rano s kuframa a bud platite uloznu nebo se tahate s kufrem do treba 17 hodin, to same posledni den. V hotelu sice nemate v 10 rano pokoj, ale udelate check in, kufr Vam zadaco pohlidaj a pri odjezdu taktez. Kdyz letite na prodlouzeny vikend, tak je to velika vyhoda ( a za daco ).

0/0
31.10.2017 21:54

M75a19r31t58i13n 70H31o12d87í47k 2285105498967

Hmm, s tím jsem nikdy problém neměl. Ale vždy jsem se na to majitele zeptal a nebyl nikdy problém kufry nechat klidně do večera a pak si je vyzvednout. V Londýně zase obvykle nebývá pro mne výhodné se vracet zpět na místo ubytování, takže bágl nechávám na jednom konkrétním místě už pravidelně, ale jinak máte jistě pravdu.

+1/0
31.10.2017 22:09

P20a18v30l17a 26H31r47a46d48i37l13o56v20a 3307371471944

Tak samozrejme, zalezi na situaci. Nekde holt majitele hakujou a po ranu mate utrum. Takze vybiram vzhledem k okolkostem.

0/0
31.10.2017 22:12

P33a24v90e17l 84T55r56u11k10s67a 3473477392753

To je vzdycky o domluve. Treba do Holandska jsme jeli pres noc a normalne jsme se ubytovavali v 9 rano (pres AirBnb).

0/0
31.10.2017 22:17

P77a79v66l27a 12H39r24a83d13i34l36o80v28a 3127911501934

Jak rikam. Nemusi byt jeste volno (nekdo prave odjizdi ), nebo lidi makaj a do 18 hodin smolik. Prave proto si treba vyberu hotel. ( Airbnb je fajn na delsi pobyty pro me )

0/0
31.10.2017 22:24

B64l92a23n13k18a 41T21i64m61o28f17e58j82e10v17o72v59á 3325889915279

Reklamní plky snad není nutné řešit. Peníze - dobrá, někdy můžu zaplatit víc. Co je super, je rychlost - kdykoliv, kdekoli na celém světě se můžu ubytovat do pár minut, vyhledá, nabídne - x krát jsme booking využili, jednou jedinkrát nabídl něco, co bylo plně obsazeno. A žádná tragédie, bylo x dalších možností o pár set metrů dál.

+4/0
31.10.2017 21:30

M96a32r21e30k 88S63a36j65d52a 2645590166128

Booking.com pouzivam rad a maximalni spokojenost. Ale tech 15% mi prijde pomerne hodne, to jsem netusil, ze je to az tolik...

+3/0
31.10.2017 21:19

P54a33v35e66l 45Š67e12d65l82b32a64u10e12r 7278631302955

Po koupi letenek mi byla slíbená sleva na ubytování při použití Booking.com, letěli jsme se synem do Neapole za známými na 5 dní. Cena hotelu přes Booking se slevou byla 5100,- Kč pro jednoho, když jsem přímo do hotelu zatelefonoval, domluvili jsme se s recepční na ceně v přepočtu 7300,- Kč pro oba, se snídaněmi a tak se též stalo. Takže asi jak kdy, pro nás to bylo napřímo výrazně levnější.

+1/0
31.10.2017 21:58

Virus se mění pod rukama. Přírodní izoláty se tak nechovají, vysvětluje Peková

Premium Do povědomí širší veřejnosti se molekulární bioložka a viroložka Soňa Peková z laboratoře Tilia dostala pro své neshody...

Xaver: Klobouk dolů před Klausem. V ČRo zůstávám, spory s ČT házím do jímky

Premium Ve středu ho poslanci zvolili do Rady České televize. Přesto, že spolu s ním byli zvoleni i Hana Lipovská a Pavel...

Prezidentova nemoc. Neuropatie je tichá epidemie moderní doby, říká lékař

Premium Brnění nohou, mravenčení, vrávoravá chůze, zakopávání a pády, ale i krutá bolest chodidel. To je hrubý výčet příznaků...

Najdete na iDNES.cz