- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ad- Stefan Frica "Jediné na čem Booking trvá, že hotel za tutéž službu nikde nesmí nabídnout levnější cenu, než na Bookingu."
Muze, ale musi na to jit sikovne, napr. pres clenstvi v klubu. Hotelove retezce casto maji sve "kluby hosti" a kdo je jejich clenem, ten ma pristup k levnejsim ubytovacim tarifum na zaklade clenstvi, casto predplaceneho.
My napr.mame uz 7 let clenstvi v rozsahlem francouzskem retezci Accor, ktery ma tisice hotelu po celem svete ( Sofitel, Novotel, Pullman, MGallery, Mercure, ibis atd atd atd). Jakozto clenove mame narok na tarif 10% nizsi, nez se jeho pokoje "prodavaji" na volnem trhu vcetne rezervacnich portalu.
dost dobre nechapu, jak najednou mohli uctovat o 22% navic pri potvrzeni objednavky. Host prece dostane konecnou cenu, s niz je bud spokojen a zaplati, nebo neni a v tom pripade nebude pokracovat v transakci. Neuvede detaily sve karty, cimz se transakce zrusi bez skody hostovi.
Znam hotely, ktere uvadeji tarif bez taxy a pak pri transakci taxu prictou. Nebo prictou jednu taxu ale ne tu mistni, ktera se plati az v hotelu. Tak je to napr. u hotelu v Praze.
V kazdem pripade je ale na website uvedeno, jake taxy se pricitaji a kde/kdy jeste nez se rozhodnu zaplatit.
Když to tady pročítám, tak sleduju, že někomu vadí, že ta cena se mže lišit i o stovku. No a co? Je fakt takovej problém, že to není to úplně nejlevnější?
Boha jeho. Vsak cena napriamo v hoteli musi byt nizsia ako cez portal ktory zapyta +20%. Brutalne mnozstvo penazi sa tymto odsunulo z poctivej hotelierskej prace na virtualne sluzby. Skoda ze z najsilnejsej svetovej jednicky (tj anglicko, francuzsko, taliansko a dalsia velka cast europy) idu tieto prachy hlavne do usa. Zas nas precurali
Píšete naprostý nesmysly. Ty peníze byste stejně musel dát na nějakou propagaci. Bez ní to v hoteliérství (a nejen tam) nejde. Spousta hotelů už zrušilo rezervační systémy na svých stránkách, protože se jim nevyplatí je udržovat a obsluhovat a jsou horší než booking. Díky bookingu se může dostat do popředí i nějaký malý zastrčený rodinný hotýlek, který by ta propagace stála daleko víc nž těch 15 - 20 %.
Využívám Booking při cestách s dětmi na cestách k moři a za mě naprostá spokojenost. Vždy platilo, že co jsem objednal tak sedělo na 100%. Netuším jak by jsem si sám objednal hotel např. v Srbsku
Pokud mi to mezi relevantní nabídky hodí i ty "zaplacené", nemám s tím problém, ty si odfiltruju sám.
Mně spíš obecně mnohem více vadí srovnávače (viz Heureka), kde nejsou u každého zboží vyplněné všechny parametry, takže když pak něco vybíráte podle určitého filtru (např. "váha: 30kg"), tak Vám mohou z výsledků vypadnout i relevantní položky vážící 30kg jen proto, že zadavatel tam neuvedl všechna data (váhu).
Tyhle srovnávače by měly k tomuhle problému přistoupit tak, že pokud není parametr uveden, automaticky zboží (službu, ubytování,...) zahrnou do výsledků vyhledávání...
Přesně, jak píšete, porovnávače cen, které porovnávají výrobky, kde nejsou k porovnání zadané stejné parametry jsou k ničemu. Každý, kdo si tam dává zboží do prodeje si zadá parametry, které má, nebo někde zkopíroval. Teď jsem vyhledával TV a musel jsem psát výrobcům, aby mi zaslali konkrétní mnou požadované údaje. Ty údaje jsem našel pouze u 40% prezentovaného porovnávače. A na recenze se nepoléhám, lidé píší své subjektivní dojmy.
Problém je že dneska jsou takových portálů už tuny , to samý třeba na letenky. Všude , ale naprosto všude jsou ceny rozdílné i když je to stejná služba :D a kdo jde fakt jen po ceně tak aby procházel X stránek, než se dostane na nějaký výsledek.
Je to smutný, že to tak je když jdu na Booking a tam je jiná cena nže třeba na Hotels.com a přitom za tu úplně stejnou věc.
Během studií (koncem devadesátých let) jsem brigádničila na recepci v hotelu. A tenkrát šlo cca 50 % z ceny pokoje cestovce, která klienty přivedla. V tom srovnání tedy Booking vychází o dost lépe.
To je jiný případ, je to velkoobchod, množstevní sleva. Je rozdíl vytížit v průměru 2 pokoje denně, a 30 pokojů denně. Taky náklady s akvizicí zákazníka jsou pak mnohem nižší a obsazení je garantované. Bude to tak vždy.
Takze booking nabizi prednostne nabidky na kterych vydelava? hm! divny! Proc radeji neuprednostnuje ty, na kterych nevydelava nic. To by se hotelierum libilo....
V obchode taky prodavaji prednostne to, na cem se vydelava.
Na základě vlastní zkušenosti tvrdím, že ceny se na Bookingu chovají zhruba jako na burzách. Hoteliéři nabízí svou obvyklou cenu. Kupující si z nabídek vybírají podle svých představ. Při vysoké poptávce ceny rostou, při nízké klesají.
ne pri vysoke poptavce ale pri vysoke obsazenosti jdou ceny nahoru.
To je normalka, stejne jako u letenek. Kazda aerolinka ma urcity pocet letenek za nejnizsi cenu, kdyz se rozprodaji, nastavi se nasledujici vyssi tarif atd. Uplne stejne to je s prodejem pokoju v hotelu.