Diskuze
Jawa: legenda zkouší vstát z popela
Děkujeme za pochopení.
Rychlej
JAWA?????
Mám 350 z 89týho, dobrá spojka, když si pohraju s kladívkama a dám dobrý olej tak 130 zní dostanu a to vážím 105 kg.Nevýhody?zadní kyvka,předek chce oboustrané kotouče,lepší karbec a více litinových žeber a dál od sebe válce ale co dál? Hlavně to že ty posrané Hondy,Ducatti,Suzuki a jiné neopravím za 200,- v garáži na koleně a od JAWY se všichni učily Faktem je že v Týnci by se měli probudit a poskládat všechny dobré věci a z chyb se poučit a to by vzniklo dobrý levný moto!!!!Vaclav Hanus
no jaaaa, viim,...
...zda je v cesku (a vubec vychodni evrope) poptavka zrovna po 650 ccm motoru za 170 tisic. To si radeji koupim fiat cinquecento a nebo Matiz..jako obycejny obcan. A nebo je to vse urceno pro export? Ja bych privital domaciho producenta spolehlive 125tky bez zbytecnych blbosti (jako Yuki...)Krakonos CDN
Tak jsem se na tom predrazenym zazraku nesvez
, ale za to jsem ten zazrak nepovedek videl na vobrazku a tak radsi dam penize Japoncum do Yamahy az budu tu motorku potrebovat na letni cabrovani v tom krateru v CZ , zatim me zoufalci v Tynci nad Sazavou ktery se snazite prezivat vokradanim Jawovskejch kovanejch magoru za ten sunt tady vyhovuje podle myho gusta upravovanej muj Dodge Viper a Dodge Ram pick up s 10 cylindrakovym 8 litrovym motorem .Jawista Petr
Vzkaz nanagementu Jawy
Jawa patnáct let přežívá s dnes již totálně neprodejnou třistapadesátkou v cenách od 48-76.000 Kč a se stopětadvacítkami s čínským zastaralým a poruchovým motorem 125 OHC - vzducháč, 2. ventily, původem od Hondy ze šedesátých let. Kvalita obojího je nevalná. Prodejní síť žádná, pouze několik garážových dealerů nabízejících xeroxované černobílé kopie ,,prospektů", slušná prodejna s výlohami nikde ani v Praze neexistuje! Servisní síť je tragická. Nová J650 má dobrý motor, ale šasi, které netáhne, navíc bez servisu za 164.000 Kč je cena smělá nebo spíše drzá. Tato firma nikdy nepochopí, že ji zákazník nebude hledat, protože tu prodávají desítky dealerů jiných značek za stejné nebo levnější ceny. Nikdy nepochopí, že musí začít od normálního levnějšího cesťáku např. 650style za cenu maximálně 100-120.000 Kč a ne od hybridu za vysokou cenu v rámci drahé kusové výroby! Komunikace firmy v Brodcích u Týnce n. Sázavou je taková, že na zaslané e-maily nikdo zásadně neodepisuje, jako by spol. Jawa moto s.r.o. byla jediným monopolním výrobcem motorek na světě. Vrcholem drzosti je srovnání Jawy s Ducati nebo Guzzi a tvrzení představitele firmy o tom, že se nebudou podbízet cenou - to si může dovolit firma s výrobou 30.000 motorek ročně a ne outsider s výrobou 2.500 Ks. Sto vyrobených 650, které koupili hlavně sběratelé jako raritu, nevydělá ani na výplaty dělníků a vedení firmy!!!!!!!!!!Krakonos CDN
Re: Petre
jsem ani nevedel ze JAWA ty modry volejnicky jeste vyrabi , za komancu stali ty krapaky asi 10 000 KC , jsem je mel taky jako kluk a ne jednu , nejdriv peraka a toho jsem koupil v superdobrym stavu ..., pak novou Californii , Jawa Bison atd , nejlepsi Jawa asi byla panelka a pak automatik 350 , , jo a pullitry , mel jsem voba a v cajku , shou room condition , nez jsem utek tak jsem tam kamosovi nechal Zuundap Saharu se sidecar a to byla strojovna , stalo to u jedny baby ve stodele a potreboval jen plaste z dusem,a a novej volej jak se vo nej nakej Nemec staral , hele , muzes me poradit ? shanim pavika v super dobrym stavu , budu v CZ na 6 mesicu pristi rok a na 3 letos , taky chci trosku po EU a zaprahnout ho za novou 750 CB , tech per kramu co nezbitne potrebuju se vejdou na nosic a pava , predem diky za radu ...........Sketch
Tak to je drsny... (www.jawa.as)
Nechapu, jak s timto vyrobnim programem mohli prezit az do dnesnich dnu?!? Probuch kdo je "designerem" techle hruz?!? a jaky pacient schvalil jeji vyrobu!?!? Diky bohu, ze se Skoda prodala nemcum, kdyby zustala v ceskych rukach nejspis by produkovala obdobna zverstva co Jawa....Zdenek
Litrak.
Jiz delsi dobu se objevuji sporadicke informace o vyvoji vlastniho Litroveho motoru a v tomto clanku se o tom taky pise. Jinak mne se nova jawa libi v policejni bile uprave a v cerne barve, videl jsem ji, nezkoumal do detailu, ale je myslim celkem pekna. O cene a konkurence schopnosti nepolemizuji.Čobolák
Pro pana Jana
Je mi vazne do breku. Chapu sice svizelnou situaci v dnesni Jawe, ale vyplodit takovyhle ulet a paskvil, to je fakt sila - bez urazky. Treba ty vyfuky - to mysli v Tynci vazne. Ne ne, tudy cesta nevede. Panove z Jawy zamyslete se. Tahle motorka je proste neprodejna a diru do sveta s ni rozhodne neudelate. Coz takhle vzit dobry osvedceny motor napr. z Kawasaki GPZ 500, vsadit ho do ramu na silnici, enduro a chooper - viz Kawasaki GPZ, KLE a EN. Cenu tak o 20% nizsi nez konkurence a to je ta cesta, kterou se jawa mela ubirat. Tihle si akorat udelali pomnik sveho konce. Jawaci probudte se!!!Dášenka
Mno, v Japonsku by bylo
také dostatek vzorů pro kopírování a učení se dizajnu.Možná,že chtějí v Jawě navázat nějakým retro.Nejlepší by bylo začít vyrábět nějakou hudbu budoucnosti,které jsou k vidění na každém veletrhu,kde se motorky vystavujíETZ
Re:
PROČ OD JAPONCŮ? JAWA, JAKO TRADIČNÍ EVROPSKÝ VÝROBCE, BY SE MĚLA POOHLÉDNOUT PO EVROPĚ...TŘEBA DUCATI NEBO ZNOVUZROZENÝ TRIUMPH!VLD
Ať se podivaji do zahranici
Ať se vývojáři z Jawy podívají do zahraničí, konkrétně do "východoněmecké" MZ, tato firma se opravdu snaží nabízet solidní modely http://www.muz.de/2002/motobike/1000s/1000s.html . Jawa by se měla zamyslet hlavně nad vývojem motorů popř. prozatím nakupovat od nějaké jiné firmy (Suzuki, Honda, MZ,...), aby se dostali z nejhoršího a než se opět bude moct pohnout ve vlastním vývoji. Hlavně ať zapracují na designu a konstrukci.vasapro
Bida....
i kdyz jsem priznivcem ceske znacky Jawa ( kdysi jsem jich par vyzkousel - naposledy California Oilmaster :-) ..) musim bohuzel konstatovat, ze tento pokus mne hodne zklamal :-( ... mozna by nekoho nadchl pred 20 lety, ted si ji vybere snad jen opravdovy patriot ...Mallorkou se promenoval turista jen v plavkách, místní už toho mají dost
Po měsících protestů na Baleárských ostrovech, včetně hladovek před hotely nebo vlny graffiti,...
Belgie jako druhé Řecko. Zadlužení země rychle roste, řešení v nedohlednu
Belgie se už dlouhé roky řadí mezi nejvíce zadlužené ekonomiky Evropské unie. Svůj dluh tato...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Do britských hospod dorazil americký zvyk, spropitné. Pivaři jsou zmatení
Pro návštěvníky britských hospod bylo donedávna největší dilema zda si dají whisky, nebo pivo. A...
Tušení smrti žene ruské miliardáře do vlasti. Řeší dědictví, bojí se znárodnění
Premium Stárnoucí ruští miliardáři řeší zásadní problém: jak převést obří majetek na své dědice....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Muž využil mezery v systému aerolinek. Získal zdarma 58 letenek
Právník Tyrone Barugh poukázal na mezeru v akční nabídce australské letecké společnosti Jetstar....
Victoria’s Secret se vrací ke kořenům. Na molech opět zazáří její andílci
Supermodelky s andělskými tvářemi, těly i křídly, oblečené ve spodním prádle zdobeném šperky....
Ekonomika Japonska klesla víc, než se očekávalo. Spotřebu brzdí vysoké ceny
Japonská ekonomika v letošním prvním čtvrtletí klesla v celoročním přepočtu o dvě procenta, což je...
VIDEO: Pracovník letiště vypadl z letadla na ranvej. Kolega mu ujel se schody
Na letišti v indonéské Jakartě došlo před vzletem Airbusu A320 společnosti TransNusa k bizarní...
Prodejce oděvů Esprit má potíže. Podal v Německu návrh na insolvenci
Skupina Esprit podala u soudu v Düsseldorfu návrh na vyhlášení insolvence na mateřskou společnost...