- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je pěkné, jak chytrý pán usoudil, že strojvedoucí firmy Hanzalík houkají proto, aby si jízdu užili.
Pokud přejezd nemá výstražná světa nebo závory, jsou stanovena místa, kde musí strojvedoucí začít houkat (označuje je červeno-bílý kolík zvaný "pískáček" nebo je to stanoveno provozním řádem vlečky).
Bohužel, místní řidiči si patrně ještě nezvykli na provoz vlaků, takže toho houkání je ze začátku vždy spíš více.
a nikdy kupovat nebudu.
Zdánlivě jasný článek, občané Kyselky jsou hloupí, že nechtějí vlak. Ale ten článek říká něco jiného - ukazuje, jaký je Pan Pasquale amatér. Vlečka do fabriky vedla od počátku, kdy na ní budovy ještě nestály. Ale pan Pasquale není stratég. Tehdy nechal vlečku zrušit, dnes je z ní nesmysl. Je třeba si ale uvědomit, že pan Pasquale není profesionální manažer. Matonka je dneska rodinná firma, pan Pasquale je jejím členem. Žádným výběrovým řízením neprošel. Proto se chová tak, jak se chová. Amatérsky. Pohlavkuje oponenty na veřejnosti, nepřiměřeně reaguje v tisku, ruší a obnovuje vlečky, prostě amatér.
..stěžovat si, stěžovat si, stěžovat si.. vážně nechápu!
KMV při zrprovoznění vlečky uvedly, že zatím se počítá se třemi vlaky týdně v sezóně a dvěma mimo sezónu. To je vážně tak strašně na obtíž??? Mám pocit, že cokoli udělají je špatně.
Jak tady někdo psal, to už je fakt na tu přepravu kanoema a v zimě psíma spřeženíma :)
teď vadí jeden vlak za den.... (jedoucí celých 500 metrů)
Já piju PIVO, z minerálky jsou jen ledvinový kameny. Tak ať si to talián nosí třeba na zádech.
Tak co kdyby jim to občané Kyselky nosily po nocích na zádech, z toho žádný hluk nebude.
Kolem řeky jsou povětšinou jen chaty, ... a místním, jak už tady bylo několikrát napsáno, se těžko někdo zavděčí. Kamióny špatný, vlak je taky na pytel ... tak snad jedině domluvit se s vodákama na Ohři, ať jim to nakládaj do kánojí - Mattonky se na vodě těžko někdo dotkne. Když je ty basy a pakly nepřevrhnou až do Klášterce, dostanou poukaz na pivo v nádražním výčepu. Fér? Potom teda nevim co v zimě. Možná přes Doupovský hory psím spřežením.
Presne tak. Stezovat si na houkajici vlak, kterej jede jednou tydne muze jenom naprostej id*ot. Pulka Kyselky je v mattonce zamestnana a ta druha pulka se vytravale k necemu privazuje a kritizuje. Tak at to tam zavrou, cela vesnice nebude mit co zrat a bude klid
Léta statečně posílali všechny stěžovatele někam, pak stačilo v Praze na tramvaje vyvěsit pár plakátů, jak vypadá Kyselka díky Mattonce, a ejhle, najednou to jde. Napřed vláček a třeba bude i oprava budov, které tenhle podnik chtěl nechat spadnout.
V první řadě celá léta po osudu Kyselky pes neštěkl - byla ukradená jak místním, tak zbytku národa. Co si budem povídat, i kdyby byla opravená, těžko by se tam někdo jel podívat - je poněkud z ruky a má tu smůlu, že ani nestojí na hlavním tahu do Německa nebo vedle akvaparku. A pak jeden umělec udělá haló na Českým lvu na najednou ji chceme všichni zachraňovat... Kyselka je zdevastovaná, o tom žádná, ale fascinuje mě, z kolika salámistů se přes noc stali zuřiví ochránci památky, o jejíž existenci doteď neměli páru. Tím nemyslím vás osobně.