- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zákazník papírovou tašku uhradil v ceně zakoupeného zboží. Je majetkem zákazníka. On se musí sám rozhodnout, jak s použitými papírovými taškami naloží. Mnohem efektivnější a praktičtější je, když je sám využije jako sáčky na odpad. Např. místo igelitových sáčků. Pokud ovšem pro ně nemá lepší využití. Např. na další nákup.
Neměli by začít tím, aby tolik tašek nedávali zákazníkům? Nedávný nákup by se vešel do 2, ale dorazilo jich 5.
PR článek?
To jako teď objevili něco, co jejich - dle mě úspěšnější - konkurent dělal už před lety a před několika měsíci již nahradil něčím ještě lepším?
No když myslíte....
V Čechách i na Moravě existuje celostátní a dobře fungující systém třídění, barevné kontejnery jsou za každým rohem, lidé třídí a papír je 100% recyklovatelný, jinými slovy není třeba to měnit, možná jen zvýšit počet lidí, ochotných třídit (dnes 75%) třeba na 90%. Jenže pan podnikatel chce "mít kontrolu" a cirkul-kraviny jsou dnes moderní, takže torpéduje celostátní systém a vyjímá "svůj" papír z toku papíru a bude si jej svážet sám. Výborně, skvělá logika... proč by lidé měli třídit, když košík potřebuje pohádku i cirkulce do své zprávy o korporátní odpovědnosti, že? Ekologie, racionalita, umírněnost? Nic z toho, jen prachobyčejný green-washing...
Rohlík to dělá už dávno. Navíc někdy shovívaví kurýři Rohlíku vezmou i tašku Košíku.
Kosik.cz, to je ten co tiskne faktury za nakup na A4?
A napadlo ty ekology, že pak si musíme kupovat igelitové pytle na odpad?
Já bych to prostě lidem vysypal před dveře.
Ještě zrušit ta auta, která vyjíždí, rozváží a tvoří provoz navíc.
iTesco přiveze nákup v přepravkách, ten si zákazník na místě převezme a nemusí řešit co s nějakou malou roztrhanou papírovou taškou.