Diskuze
Dokončení Dobrovského tunelů v Brně hrozí zpoždění, nejsou peníze
Děkujeme za pochopení.
ráfek
Místo toho
aby se peníze cpali o infrastruktury, která pomůže ekonomice, tak se rvou do financování nepřizpůsobivých a oraganizací které na otm parazitují
pointre
Brňáci
prodejte auta....
Dnes jsem v Brně byl a je to otřesné, neumím si vůbec představit v těch x objížďkách špičku.....
braka
Kurňa brňáci,
tak se zeptejte v Praze na magistrátu jak se staví Blanička.
emailnapicu
zasypte tunel
... a uveďte to do původního stavu vy ignoranti
Mildred
Tohle již dobře dopadne
Na tomto příkladu může každý člověk názorně vidět, k jakým důsledkům vůči obyčejným lidem vede neuvěřitelná arogance a sprostota pseudoekologických aktivistů z organizace Děti Země. Tito lidé, pod vedením Miroslava Patrika, postupně zdržovali všechny stavby na VMO, včetně tunelů v Pisárkách, křižovatky tamtéž a rovněž i dvakrát tunelů královopolských. Bezohledně, sobecky, čiště s úmyslem poškodit život obyčejných lidí v Brně. Včetně třeba těch, kteří autem vůbec nejezdí, využívají MHD a jen chtějí mít v obyčejných městských ulicích klidnější život (tj. masivní dopravu převedenou na patřičná vhodná místa - tunely, estakády a pod. vedené mimo obydlené ulice). Nebýt těchto zákeřných zbabělců, mohlo se již dávno stavět pod Vinohrady a dále na východě Brna a (nyní trantźitní)ulice např. v Židenicích mohly opět sloužit místním lidem. Ale jsem optimista alespoň co se týče tunelů pod KP. Ty se již zcela jistě dokončí a snad i ve slíbeném termínu září 2012. Ty peníze jsou ještě v jednání...
Gróf
Re: Tohle již dobře dopadne
Takže aktivisté mohou za to, že je do Brna zavlékána tranzitní doprava? To jste mne tedy pobavil.
Gróf
Jak mohlo město začít nefinancovanou stavbu?
Kdyby toto udělal ředitel nějaké státní organizace, tak půjde bručet.
Dr. Fe(14)
Re: Jak mohlo město začít nefinancovanou stavbu?
Tuhle stavbu financuje stát (ŘSD), město Brno nic stavět nezačalo. Brno nemá s financováním stavby nic společného, nedává na to ani korunu. Kdyby to takhle bylo v Praze, tak se místní sekce pragofóbiků bojujících proti zlé Praze nejspíš pokaká. Oni se tedy pokakají i tak, přestože si Praha fiancuje svoje stavby sama ....... neskutečné.
mace_jendu
R52
O tunelech se snad nemá ani cenu vyjadřovat. Jak o něčem mimo Prahu rozhodují pražáci, tak to vždycky špatně dopadne... zato Blanka se staví vesele dál i když je skoro už 2x dražší. Vím, že si to oficiálně "platí Praha", ale všichni víme, že to platíme všichni.
Co ale nechápu, proč se ještě stále mluví o R52. Tato rychlostní silnice je naprosto zbytečná a už to i rakušáci sami pomalu zjišťují (i když si ji na vlastní straně samozřejmě dostaví). Daleko zajímavější už jim začíná připadat budování rychlostky přes Znojmo s napojením na D1 v Jihlavě, což je naprosto logický a jediný správný krok. Bohužel se mezitím už vyházely miliardy a ztratilo spoustu času...
Dr. Fe(14)
Re: R52
Můžete mi vysvětlit, jak se podílíte na financování tunelu Blanka, když ten je 100 procentně hrazen z rozpočtu Prahy ? Měl byste se léčit.
Gróf
Hrubé chyby v územním plánování a stavebních řízeních.
Záměry zcela postrádají kvalitní ochranu zdraví obyvatel. Podle toho to taky v Brně vypadá. A podle všeho bude vypadat i nadále.
realista1234567
Nemám rád
prázdné nadávání na Prahu. Ale co se týče dopravní infrastruktury, železniční, silniční, veškeré Dx a Rx, Blanky I a II, miliard do metra atd., stačí se podívat na mapu ČR a demografická data. Stejně diskriminovaný je i Zlínský kraj, kde je 15 km dálnic v přepočtu na 1 milion obyvatel, zatímco průměr v ČR je 103 km.
Dr. Fe(14)
Re: Nemám rád
Taky nemám rád prázdné nadávání na Prahu, třeba právě takové jako předvádíte vy. Tunel Blanka je financován výhradně z městského rozpočtu Prahy, zatímco např. tunel Dobrovského v Brně je financován ze státního rozpočtu. Takže jestli by si někdo mohl stěžovat, tak jsou to pražáci .... Co se týče metra, tak to je placeno také téměř výhradně z městského rozpočtu, což mimochodem nemá ve světě obdoby. Všude jinde ve světě se na výstavbě metra ve velkých městech výrazně podílí stát. To že je Praha dopravní křižovatka a přirozeně proto vedou cesty především do Prahy, to je dáno její polohou v centru Čech a je to tak již od středověku. Za tím skutečně není žádné pragocentrické spiknutí. A ona v tom při absenci okruhu také není žádná velká výhoda, když nám zde v praze smrdí polovina Čech tj. auta která jen projíždějí.
Vy všichni nadávači byste si měli nastudovat právě tu mapu a nějáké údaje, než si zase začnete vylejvat protipražské komplexy ......
Terezicka_O.O
Štěpaník
"Včera jsme spolu jednali o našich požadavcích. Příští týden ředitelství předloží návrh protihlukových opatření. Pokud by byla dostatečná, žalobu stáhneme," uvedl ve čtvrtek předseda sdružení Karel Štěpaník.
No výborně! Takže tato citace nám dokládá hned několik faktů:
* Sdružení celou dobu nemělo žádné relevantní podklady o tom, že hluková opatření jsou nedostatečná a jen vařilo z vody. * Štěpaník byl placen ekoaktivisty, aby kvůli jejich finančním zájmům stavbu blokoval. * Vzhledem k tomu, že hrozí, že stavbu zastaví samo ministerstvo dopravy, už totiž od Dětí země nic nekápne (není důvod). * Štěpaník si uvědomil svou odpovědnost za to, co způsobil zdržením stavby: její prodloužení o nejméně dva roky, prodražení o stamiliony a začíná převracet kabát, aby od někoho nedostal železnou tyčí.
Na jeho místě se stěhuji do jiného města, protože do toho okamžiku asi mnoho času nezbývá!
Mallorkou se promenoval turista jen v plavkách, místní už toho mají dost
Po měsících protestů na Baleárských ostrovech, včetně hladovek před hotely nebo vlny graffiti,...
Muž využil mezery v systému aerolinek. Získal zdarma 58 letenek
Právník Tyrone Barugh poukázal na mezeru v akční nabídce australské letecké společnosti Jetstar....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Trable balkonových solárů v Česku. U zapojení na černo se energie navíc zaúčtuje
Premium V Česku narůstá popularita balkonových fotovoltaik. V případě, že mají domácnosti staré hodiny,...
Za peníze si štěstí koupíš. Kolik utratí swifties během turné své bohyně
Zpěvačka Taylor Swiftová je celosvětový fenomén a současná nezpochybnitelná královna popu. Blížící...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Ruské soudy kryjí Gazprom. UniCredit přijde o majetek, Slováci o arbitráž
Soud v Petrohradě v pátek nařídil zabavit majetek italské bankovní skupiny UniCredit za 463 milionů...
Renesance jádra je šance pro české podniky, říká šéf plzeňské Škody
Premium Plzeňský podnik Doosan Škoda Power je předním světovým výrobcem a dodavatelem moderních parních...
Evropa vsází na zelený vodík. Ambiciózní plán má ale spoustu mezer
V evropských plánech na proměnu energetiky hraje klíčovou roli vodík. Zamýšlený přechod na...
Jako nemluvňata. Japonci ve velkém podléhají investičním podvodům
Rostoucí japonská burza s sebou nese i odvrácenou stranu: investiční podvody. V posledním čtvrtletí...
Nástupní mzdy v energetice stouply o třetinu. Je to výkyv, vysvětlují experti
Údaje o nástupních mzdách, jak je sleduje pracovní portál JenPráce.cz, vykázaly v dubnu zajímavou...