- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
1) Čísla zahrnují jen prodeje přes specializované agentury, ale je to dostatečně reprezentativní, ptže přímo od dopravců si letenky kupuje jen desetina pasažérů. Ale dál se tvrdí, že do čísel nejsou zahrnuty low-costy, které si většinou prodávají samy... Jak mám tomuhle rozumět? Low-costy mají přeci výrazně větší podíl než 10%. Nebo ta čísla jsou NAPROSTO bez low-costů, tj. nejsou obsaženy ani v tom 1,5% meziročním růstu? V tom případě by čísla byla excelentní, protože část pasažérů sice neomezuje počet cest, ale přesunuje se právě od klasických dopravců k low-costům.
2) "Měli jsme loni větší pokles počtu vzletů a přistání než cestujících." - to znamená, že průměrná obsazenost letu je méně než 1 pasažér??
ej, kurňa, tak teď si musím nasypat popel na hlavu a 2) vzít zpět, protože ten, kdo neumí číst, jsem já
Článek popisuje téměř skutečnost až na údaj o online prodejích. Do tzv. „onlinu“ se investovalo před cca 8 lety mnoho, ale ačkoliv to je na první pohled nelogické, jejich vrchol už je pryč, stejně jako plány dopravců vyřadit agentury, které svojí selekcí letů tlačí ceny dolu. Jenom online používají lidé, kteří nelétají často. Zkušení cestující pošlou požadavek nebo si udělají online rezervaci jen cvičně (online mají téměř všechny agentury) a nechají si zkontrolovat, jestli se nedá najít výhodnější spoj. Kvůli ušetřené stovce nezaplatí desetitisíce navíc! Pro agentury je samozřejmě online výhodnější, protože to mají bez práceJ
si už nekoupím........ Škoda...