Diskuze

Na co zírá mašinfíra: noční jízdu Brnem po veletržní vlečce hlídala policie

Dnešní Mašinfíra je premiérový – poprvé jsme natáčeli na vlečce a poprvé v noci. Měli jsme totiž naspěch. Vlečka na brněnské Výstaviště bude zřejmě zanedlouho zlikvidována, a tak jsme museli využít možná poslední návoz exponátů na veletrh Rail Business Days.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

V USA policajty na takový přesun nepotřebují.

https://youtu.be/odWcZagJlAs

0 0
možnosti
BG

V článku je uveden rozumný důvod, proč vlečka na výstaviště vede. Argumentace povodněmi je mimo, protože žádná z minulých povodní nebyla tak děsivá, že by mohla zaplavit Poříčí. Je možné buď prohloubit koryto Svratky nebo zakomponovat protipovodňová opatření včetně zachování vlečky. Nevěřím tomu, že to není technicky možné.

4 0
možnosti
JR

Kolik vlaků z měsíc... no dobře, aspoň za rok po vlečce projede, aby to odůvodnilo smysluplnost její údržby, zvýšené náklady na údržbu ulic, kudy vede, na křížení s tramvajovými tratěmi (o vyšším hluku ani nemluvě) a zejména náklady na nové napojení na železniční síť? A z jakého rozpočtu se tyto náklady budou platit?

Kdyby se tyto položky započítaly do poplatků za vystavené exponáty, obávám se, že by se vystavovatelům vyplatil převoz na podvalnících.

Mimochodem, v 90. letech si nechal po vlečce navézt exponáty jeden z pivovarů na Pivex. Vyzkoušeli to jednou a bohatě jim ta zkušenost stačila. Oproti převozu kamiónem to bylo šíleně komplikované a zdlouhavé.

0 0
možnosti
RD

Konečně, ta kolej v silinci mi tam beztak vždycky jen vadila.

0 4
možnosti
AK

Brno dělá jeden chytrý krok za druhým. Příště se vlaky budou dopravovat na BVV na kolech. ;-D

3 0
možnosti