- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V USA policajty na takový přesun nepotřebují.
V článku je uveden rozumný důvod, proč vlečka na výstaviště vede. Argumentace povodněmi je mimo, protože žádná z minulých povodní nebyla tak děsivá, že by mohla zaplavit Poříčí. Je možné buď prohloubit koryto Svratky nebo zakomponovat protipovodňová opatření včetně zachování vlečky. Nevěřím tomu, že to není technicky možné.
Kolik vlaků z měsíc... no dobře, aspoň za rok po vlečce projede, aby to odůvodnilo smysluplnost její údržby, zvýšené náklady na údržbu ulic, kudy vede, na křížení s tramvajovými tratěmi (o vyšším hluku ani nemluvě) a zejména náklady na nové napojení na železniční síť? A z jakého rozpočtu se tyto náklady budou platit?
Kdyby se tyto položky započítaly do poplatků za vystavené exponáty, obávám se, že by se vystavovatelům vyplatil převoz na podvalnících.
Mimochodem, v 90. letech si nechal po vlečce navézt exponáty jeden z pivovarů na Pivex. Vyzkoušeli to jednou a bohatě jim ta zkušenost stačila. Oproti převozu kamiónem to bylo šíleně komplikované a zdlouhavé.
Konečně, ta kolej v silinci mi tam beztak vždycky jen vadila.
Brno dělá jeden chytrý krok za druhým. Příště se vlaky budou dopravovat na BVV na kolech.