„V tuto chvíli nejkritičtější úsek je místo přes přehradu, které stálo mnoho let díky aktivitám ekologických vyděračů a aktivistů. Nyní se situace jeví tak, že by byla šance se přes ni dostat po roce 2026, 2027 a pak už by to bylo otázka tří, čtyř let,“ věří Havlíček s tím, že ale nynější vláda Petra Fialy musí na stavby dopravní infrastruktury zajistit dostatek peněz.
Po kompletní dálnici z Brna do Vídně budeme jezdit do roku 2030, řekl Fiala |
Stínová vláda hnutí ANO začala svůj výjezd v 10:30 ve vozovně v brněnských Pisárkách, kde se seznámila s investičními stavbami. Poté se přesunula na brněnský magistrát.
„Dnes v Brně jsme viděli projekty a staveniště, které z něj dělají nejdynamičtěji se rozvíjející město v Česku. Velká pochvala místní koalici s hnutím ANO za jasné výsledky a odvahu pouštět se do velkolepých vizí! Kéž by se od ní inspirovala i vláda,“ vyjádřila se Schillerová.
Šéf ANO Andrej Babiš ráno v Pisárkách ani na jednání na magistrátu nebyl. Dorazil až odpoledne a spíše komentoval celostátní problematiku.
Zástupci ANO se setkali také se starosty a místostarosty obcí v Jihomoravském kraji kraje. Od 16:30 pak členové stínové vlády debatovali s místními v Tržnici na Zelném trhu v Brně. Na akci dorazilo odhadem tak 150 lidí.