Diskuze
Brno láká své obyvatele na kola, ti na nich však nemají kde jezdit
Děkujeme za pochopení.
R73o51b88e65r95t 34M85o74t45k78a
Nevím proč bude Brno podporovat soukromé půjčovny kol a platit první jízdy.
I22v36a95n 15H37o45l18a50s
"ti na nich však nemají kde jezdit"
Redaktoři se evidentně úrovní jazyka stále přibližují nemajiteli listu.
R48a28d40i98m 40D71r46b35o29h60l95a83v
A co je na tom špatně? Mi ta věta dává smysl.
J37a38r25o50s50l42a45v 85M40a17c76h28a36i26n
To jste v článku nezvolili zrovna nejlepší ilustrační fotku. Oblast křižovatky Anthropos projektoval patrně houpací kůň a za policii to schvaloval Iáček. Pokud se dobře podíváte, cyklopruhy jsou vybaveny pigtogramem cyklisty a šipkou, tzn. že ty cyklopruhy jsou v podstatě jednosměrky. Přitom je tam obousměrný provoz. Nikdo ty značky nedodržuje protože se to dodržovat nedá. Kdo toto vymýšlí a schvaluje, takových "řešení" je plné Brno.
V85l27a57s91t43i64m32i27l 68H55a20n89á34k
Cyklostezky v protisměru jednosměrek, tak jak je udělali třeba na Kamechách je to největší zlo. Na jakoukoli adresu (na tomto sídlišti) ať jedu odkudkoli, když pojedu po trase jak můžou jet jen auta (tj nevyužiju těch protisměrů), tak si nezajedu nikdy víc jak 100m a to většinou po rovině. Tak že se ptám: A komu tím prospějete?
V33l87a60d54i83m82í38r 91O67n75d21r93á67č18e32k
Jedinym jednostopym vozidlem kterym me nekdo dostane do Brna je skutr, na kolo opravdu nemam nervy.....
M61i86r32o31s22l45a29v 48V12y12k13o49u78p14i21l
To bude mrtvých a zraněných!
Cyklostezky jsou v Brně velmi krátké s častým křížením s frekventovanými silnicemi a když vyjedete na úsek za Olympií tak vás omráčí :
a) Smrad z výrobny Vodňanské kuře
b) Smrad z čistírny odpadních vod
c) Smrad z vepřína po levé straně cyklostezky
d) Dost často je tento úsek plný bláta od "traktorů" a ZT na polích
Hrůza
Směrem na Bílovice padají ze skály balvany a před Sokolovnou v Bílovicích je rovněž čistírna odpadních vod.
Takže brněnské cyklostezky jsou spíše stezky odvahy
R56a94d39e51k 20H62o51d56a32ň
Vodňanské kuře jednoznačně "vede", to je puch k neuvěření. Zvlášť když je teplo a dusno.
R43a53d86e93k 58H80o80d48a96ň
Takových vzletných slov, jedno oko by nezůstalo suché, a pak přijde srážka s realitou: v rámci "revitalizace" Svrateckého nábřeží uzavírka páteřní cyklostezky podél Svratky od Kšírovy po Vídeňskou/Táborského nábřeží na rok a půl (tedy to je plán, klidně to mohou být i tři) bez jakékoli objízdné trasy.
Že tam od jara do podzimu jezdí tisíce lidí na kolech/inlinech/koloběžkách (o víkendech i přes 10k)? No... a co. V kombinaci s tím samozřejmě další zúžení Poříčí pro auta. V kombinaci se stále rozkopaným Mendlákem, a pro jistotu i Žabovřeskou, která se nám tak nějak tradičně protáhla už teď na více než dvojnásobek plánu, a stále není hotovo.
V24l94a16s67t87i68m22i87l 67H21a51n81á79k
Souhlasím se vším, až na tu Žabovřeskou, ta jede podle plánu a harmonogramu, to, že začala později není protažení na dvojnásobek plánu, to byste mohl říkat, že dle původních plánů měl být VMO dávno dokončený vč. tunelu pod Červeným kopcem atd...
P87e23t63r 64N63o97s
Cyklosteská znamená pouze samostatný fyzicky oddělený úsek!
Ty načmárané čáry na cestě - to je zlo! To jedu po chodníku.
I38v65a21n 98H44o75l97a77s
A na chodníku dostanete po právu pěstí od chodců.
T91o42m54a53s 30N32o11v80a89c25e50k
Naopak, to že už ve vedení města nesedí aktivisti (a doufejme, že to tak zůstane) je obrovské plus. Stačilo, co všechno pár Zelených a Hollanovců a Lahodů předvádělo ty minulé 4 roky.
V Brně se dá na kole jezdit úplně normálně. Že je cyklista líný ušlápnout 50m do vedlejší ulice a místo toho otravuje na chodníku nebo v protisměru, je jen a jen jeho arogance a bezohlednost vůči chodcům a řidičům.
To, že jsme "prý" 8 let za Prahou a nemáme naprosto zbytečné pruhy pro kola v každé druhé ulici a na výpadovkách, je naopak super a opravdu tu nepotřebuje zase Automat (BnK) na radnici aby se jim přihrávali nesmyslné projekty a granty jako minule.
Pro různé podobné pumpičkáře - po městě jezdím převážně MHD nebo pěšky a neohrožují mě "zlá" auta, ale naopak pumpičkáři a ekoloběžkáři na chodnících či v pěší zóně.
T37o50m82a97s 73N83o44v80a61c72e97k
Jinak podpora komerčních půjčoven kol, zvaných neznámo proč "sdílení", není cesta a snad se to víc rozšiřovat nebude jen pro soukromý byznys pár lidí, kteří si postavili byznys model na dotacích.
P79e94t26r 26S49l68a58b83y17h32o21u70d
V Brně se dělá vše možné, aby se cyklistům, chodcům, ale i cestujícím městskou hromadnou dopravou pohyb po městě znechutil.
Cyklostezky se často vedou po úzkých chodnících i tam, kde je vedle prostorná málo používaná silnice. Chodníky jsou často kříženy bočními ulucemi, takže člověk na kole musí neustále dávat přednost v jízdě, zatímco řidič jedoucí po té silnici vodorovné s cyklostezkou je na hlavní a má přednost.
Speciální brněnskou libůstkou je vedení cyklostezek přes nástupní místa mhd. Cyklostezka se nachází mezi silnicí a čekacím prostorem zastávky. Tyto porstory bývají často zastřešené a je z nich špatně vidět do stran. Velmi často tak čekající na autobus skočí přímo pod kola cyklisty.
Jízda po Brně na kole je velmi nebezepčná. Člověk má zakázáno použít relativně bezpečné silnice a musí se pobybovat mezi chodci často na velmi úzkých chodnících. Jakákoli rychlost nad 20 km/hod je velmi nebezpečná. Navíc musí cyklista neustále zastavovat a dávat přednost vozidům na křížících se silnicích, případně je rovnou přinucen při každém křížení cyklostezky sesednout z kola a stát se chodcem.
Jako cyklista se ulicím s cyklostezkami úmyslně vyhýbám. Jedu raději ulicí, kde cyklostezka není. Je to mnohem rychlejší a bezpečnější. Jako chodec se pak oněm cyklochodníkům rovněž vyhýbám. Je to opravdu velmi nebezpečné.
Domnívám se, že se ze strany Brna jedná o jasný úmysl lidem pohyb po městě znechutit a donutit je používat automobily. Různé cykloorganizace zde hrají jen roli užitečného idiota.
T43o95m35a65s 97N60o57v86a41c73e49k
V Brně je to v pořádku, pouze by se mělo přestat dělat nesmyslná opatření pro cyklisty, právě typu přes zastávky apod.
Pohyb po Brně je naprosto v pohodě i přes nevyhovující infrastrukturu pro auta. MHD velmi dobrá, pěšky není problém kromě několika málo míst, kde to prostě o moc líp vyřešit nejde. Dokonce i tatínci s kočárkem (pokud nevolí Zelené) nemají po městě větší problém s auty ani pěší chůzí, na rozdíl od Flamikové.
Jediné problémy způsobují pumpičkáři a zejména elektrokoloběžkáři a podobní bezohlední a arogantní šílenci na e-nesmyslech jezdící prostě všude, i když tam nemají co dělat.
Silnice zakazuje pumpičkám používat kdo?
Po krátké nemoci zemřel Vojtěch Adam, který měl být rektorem. Bylo mu 42 let
Mendelova univerzita truchlí za Vojtěcha Adama, který v pouhých dvaačtyřiceti letech podlehl krátké...
Brněnská nádražní budova jde po 70 letech k zemi, zmizet musí i podzemní kryt
Zhruba patnáct minut po deváté hodině ráno se bagry svými radlicemi zabořily do nádražní budovy v...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Hromadné propouštění v Zetoru. Z 300 zaměstnanců skončí víc než polovina
Brněnský výrobce traktorů Zetor Tractors propustí ke konci července 160 lidí, tedy víc než polovinu...
Bezklíčové auto uvěznilo kojence, ale obvyklý trik selhal. Hasiči rozbili okno
Nejmodernější technologie zradily ve středu odpoledne řidičku na parkovišti před hobbymarketem v...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Malého cyklistu zabilo na přechodu auto. Odvolací soud zmírnil řidičce trest
Nešťastná shoda okolností připravila o život čtrnáctiletého chlapce ve Zbraslavi na Brněnsku. Loni...
Klukům fandím, říká Král. Zdařilá sezona mu k MS nepomohla, teď myslí na NHL
Sezonu ve finském Lahti měl blanenský rodák Filip Král tak povedenou, že minimálně v pozvánku do...
První koupaliště na jihu Moravy v sobotu zahajují sezonu, většina za týden
Počasí tomu sice moc nepřeje, ale už tuto sobotu se otevírají první koupaliště v Jihomoravském...
Policie na pořádek v centru Brna nestačí? Radnice si najala soukromé hlídače
Nejen městská a republiková policie dohlíží na pořádek v historickém centru Brna. Nově v něm působí...
Sestřely i stíhačka na kusy. Redaktor se „proletěl“ v simulátoru bojového letounu
Kdo z nás jako malý nechtěl být pilotem. A nejlépe stíhačem! V hrůzách probíhajících konfliktů ve...