Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Luxusní elektrosedan od VW přijíždí. Sedmička má dojezd 700 km na nabití

Jedno mu musíme přiznat: vypadá parádně! Koncern Volkswagen, jehož rodina elektrických vozů ID dosud lovila zákazníky ve vodách SUV, vyráží do světa luxusních aut. Slibuje dojezd až 700 km na jedno nabití, což by překonalo i tesly. Pětimetrová limuzína se ukázala ve světové premiéře, v Evropě se má prodávat ještě letos.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

Až na ten příšerný trčící tablet z palubky

to vypadá moc pěkně.

0 0
možnosti
PH

Bude i kombi s lizinami?

0 0
možnosti
TL

A pořád tam cpou tu televizi...

3 0
možnosti
JS

Audio 700 W a 19 repráků? Proč? Možná by v základu mohla být i účinná ochrana uší. Auto bude určitě mít i "vytuněný" poslechové prostor.🤣

0 0
možnosti
IM

Jestli to bude (jako že ano) taky takový odpad po softwarové stránce jako další nová auta koncernu tak půjdou brzo do kytek. Všechno šíleně zabugované, přerušuje se spojení, otravné hlášky atd.Rv

2 1
možnosti
PZ

Má to stát GBP 55000, Model 3 LR stojí nyní GBP 51000. 435mi WLTP vůči 374mi WLTP Modelu 3 je lepších, ale je otázka, kolik to bude reálně při vyšších rychlostech na dálnici, které WLTP netestuje. 200kW dobíjení je teda ubohé (oproti 250kW), navíc v základu má být jen 170kW, ta cena GBP 55000 bude za základ hádám.

https://www.wired.com/review/review-volkswagen-id7/

1 0
možnosti
ZM

Tak 5 metrů limuzína je větší než Model 3, navíc je to liftback, to nějaké ty body přihraje. No a to nabíjení - 200 kW zase tak málo není, otázkou je spíš průběh vůči stavu nabití. Pokud by to ještě u 80% nabíjelo třeba výkonem přes 100 kW, tak by to nemuselo vadit.

0 1
možnosti
KN

Tak si to pojďme shrnout. V dnešní situaci je elektromobil předurčen především do města, kde má i nějaký smysl. Místo toho se automobilky předhání, kdo vyprodukuje většího a těžšího mastodonta, svou velikostí, hmotností a konstrukcí, do města docela nevhodného. Tak si člověk řekne, tohle bude dálniční křižník. Ale ono zase ne. Když to pojede moc rychle, tak to bude mít mnohem kratší dojezd a i když to pojede konstantně devadesátkou mezi kamiony, tak ten teoretický dojezd v té maximální a nejdražší konfiguraci má být prý "až" 700 km. To ale navíc za zcela ideálních podmínek. Pořád i s benzínovým Superbem, budu mít při znatelně vyšší rychlosti reálný dojezd přes 1 000 km.

Takže ID.7 se do města dvakrát nehodí a na dálnici to taky nebude velké terno. Proč tedy pořád větší, těžší a luxusnější EV, když to jde proti základnímu principu?

10 3
možnosti

Protože Strana v rámci centrálního plánování rozhodla, že všechno bude na čínské baterie. Ať to smysl dává, nebo ne.

A do toho obrovský důraz na pasivní bezpečnost klidně na úkor té aktivní, takže auto už se nestaví tak, aby se s ním dobře jezdilo a byl z něj co nejlepší výhled, ale hlavně na to, aby šlo bezpečně shodit ze skály nebo nabourat do zdi (což se samozřejmě promítne na váze).

3 1
možnosti
PD

P26e77t14r 89D59o91k31t12o82r

21. 4. 2023 10:25

A může se na takto skvěle aerodynamicky vyladěné auto dávat na střechu rakev?? ;-)

0 0
možnosti
JL

Může, dojezd vyděl dvěma.

2 0
možnosti
JP

J40i50r38i 59P33r22a93j14z

21. 4. 2023 8:48

Mě by zajímalo jak se cítí ridiči těchto aut při jízdě po dálnici ? Pár jsem jich u předjel a divil jsem se proč se tam tak šourají. A pak mi to došlo. Aby někam vůbec dojeli. :) No a hlavně bylo vidět jak využívají tu akceleraci co má elektro auto oproti benzíňáku :)

5 0
možnosti
OF

Jj a taky není nad to v Rakousku na té jejich eko IG-L s povolenou stovkou sledovat elektro auta, jak tam všechny do jednoho peláší 130, když to mají povolené... ;-D;-D;-D

1 1
možnosti
  • Nejčtenější

Garáž fotbalového boha Ronalda má cenu půl miliardy. Hvězdou je bugatti

16. června 2024

Fotbalová superstar Cristiano Ronaldo, se kterou se česká fotbalová reprezentace utká na Euru 2024...

Divoké automobilové devadesátky. Zavzpomínejte na zlaté časy

12. června 2024

„Kdo pamatuje devadesátky, ten je neprožil,“ říká staré pankáčské přísloví. Na velkou jízdu první...

{NADPIS}

{LABEL} {POPISEK}

Česko je ostrov elektromobilní skepse, potvrdily to i evropské volby

13. června 2024

Češi jsou dlouhodobě skeptičtí k elektromobilům. Boj o zákaz spalovacích aut a s ním související...

Americká města ničí závislost na parkovištích. Řidičů přitom ubývá

10. června 2024

Řada amerických měst sdílí problém, o kterém se příliš nemluví. I když jej každý má na očích....

{NADPIS}

{LABEL} {POPISEK}

Zemřel karosář, co stavěl legendy pro Lancii i Fiat. Zkusil exoty i šílenosti

14. června 2024

Ve věku 87 let zemřel Bruno Maggiora, majitele stejnojmenné karosárny, která mimo jiné vyráběla...

Malé auto, velká cenová bomba. První jízda obnoveným Renaultem Captur

17. června 2024

Renault Captur, spolu s Cliem stěžejní model francouzské automobilky, dostal decentní facelift...

GLOSA: Praha v populistickém boji s SUV nacení parkování podle velikosti auta

17. června 2024

Parkování v hlavním městě začíná být velký problém a zdá se, že zastupitelé Prahy se jej rozhodli...

Tříválcová jistota od Yamahy. Ojetou motorku dobře prozkoumejte

17. června 2024

Premium Střední objemová kategorie motocyklů Yamaha opustila dva čtyřválce o objemu 600 a 800 ccm a dostala...

Garáž fotbalového boha Ronalda má cenu půl miliardy. Hvězdou je bugatti

16. června 2024

Fotbalová superstar Cristiano Ronaldo, se kterou se česká fotbalová reprezentace utká na Euru 2024...