Japonské maserati
Jednou z hvězd přehlídky se stal i dvoumístný roadster Kode61 Birdcage od slavného japonského průmyslového designéra Kena Okuyamy. Ten působil u koncernu General Motors, značky Porsche, ale věčnou slávu mu přineslo především jeho působení u italské karosárny Pininfarina, kde byl zodpovědný za návrhy vozů Ferrari Enzo, P4/5, 599 GTB Fiorano, 456M GT, California či 612 Scaglietti. Od roku 2007 je na vlastní noze v rámci studia Ken Okuyama Design. Navrhoval hodinky, sluneční brýle, vlaky pro japonské železnice, exkluzivní koberce, ale také auta – např. Kode57 (2016) a Kode 0 (2017).
Kode61 Birdcage čerpá četné designové prvky z kultovního závodního vozu Maserati Tipo 61 „Birdcage“ z přelomu 50. a 60. let a inspiruje se také konceptem Maserati Birdcage 75th z roku 2005. Karoserie dvoumístného vozu podobně jako Ferrari Monza SP1 a SP2 z exkluzivní série Icona je bez střechy a postrádá dokonce i čelní sklo. Birdcage (Ptačí klec) odkazuje na použití prostorového trubkového rámu legendárního maserati. Vůz není jen konceptem, ale v omezených počtech ho Okuyama hodlá vyrábět ve své továrně v japonské Jamagatě. Nejsou zatím známy žádné technické podrobnosti, vzhledem ke stylu otevírání dveří, rozvoru a uložení motoru uprostřed se spekuluje o tom, že dárcovským vozem je Maserati MC20.