Soutěžní úspěchy Tatry 11: velká ruská jízda
Největší zkouškou byla pro jedenáctku, a vlastně pro všechny zúčastněné, Velká ruská jízda spolehlivosti na konci léta 1925. Startovalo se v Petrohradě (tehdy Leningrad), jelo se přes Moskvu, Charkov, Rostov, Vladikavkaz, Tbilisi a zpět do Moskvy, kde byl cíl.
Trať dlouhá 5 300 kilometrů byla rozdělena do devatenácti etap a jen 40 procent tratě vedlo po silnicích. No silnice, ono to z ní pěkně, ale většina ruských silnic ani jako silnice nevypadaly. A to hrálo do karet našemu J. Veřmiřovskému na sériové Tatře 11 právě díky její konstrukci a malé hmotnosti.
Veřmiřovský se stal absolutním vítězem závodu, kdy daleko za sebou nechával v údivu s otevřenými ústy řidiče mnohem silnějších strojů. Kromě absolutního vítězství měla jedenáctka na svém kontě i ocenění za „Konstrukční jistotu a pevnost ve stavbě“ a cenu za „Úspornost pohonných látek“. Průměrná spotřeba tatry při závodu činila pouhých 7,6 l/100 km.