Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Opel po 20 letech konečně vydělává, Peugeot se vrací do Ameriky

Francouzský koncern PSA Group loni dosáhl rekordního zisku a tržeb. Automobilka rovněž oznámila, že její německá značka Opel se vrátí na ruský trh, zatímco Peugeot zamíří zpět do Spojených států.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J59a14n 73K94l65e52i65c55h

28. 2. 2019 22:07

Žabožrouty nebrat

0 0
možnosti
AS

Posledni Astru kombi bych mel, kdyby ovsem vybavena nestala pres 500 tisic. To je na obycejny opel trochu moc.

0 0
možnosti
VV

Opel nejvíce zatěžoval vývoj, kdy na něm ležela spousta nákladů, z kterých pak profitoval GM a využil je ve spoustě jiných aut. Když GM Opel prodával, tak si samozřejmě spoustu patentů nechal a současné modely Opelu vyrábí PSA v licenci, takže PSA koupilo prakticky pouze haly a právo využívat logo Opelu.

2 0
možnosti
LV

Tomu nerozumím. V jaké licenci vyrábí PSA současné modely Opelu? Jak se to podle Vás projeví na tom, že Opel je najednou ziskový? Logicky - podle toho, co píšete - by měl být spíše ještě více ztrátový, licence přece není zadarmo.

0 0
možnosti
MB

Pro mě je nejzajímavější informace z článku, že poručík Columbo jezdil v Peugeotu...

1 0
možnosti
LV

Informace je sdělení, které snižuje míru neuspořádanosti soustavy.

0 0
možnosti

J15a55n 50Š42m47í62d85a

28. 2. 2019 9:22

Když už je řeč o Opelu, pamatuji slavné doby této značky, kdy produkci tohoto výrobce představovaly vozy jako Commodore, luxusní Senator, elegantní kupé Monza, bestseler Manta či stále mezi sběrateli velmi vyhledávaný Opel Aero GT. Líbivé kupé Opel Calibra měla již v r. 1989 2.0L ve své nejlepší verzi motor s turbem o výkonu 204k, 6°převodovku a pohon 4x4. Velmi dobrých prodejních úspěchů dosahoval stylisticky nadčasový model Omega. To, co dnes automobilka Opel vyrábí, je jenom odvar těchto kdysi ikonických vozů, je to šeď s nevýrazným a stylisticky nezajímavým asijským "rukopisem". Žádný ze současných modelů není ikonou a už jenom ten název jednoho ze současných modelů mi vyvolává úsměv na tváři: "Mokka"... Pánové v Rüsselsheimu, máte na co navázat, tak už se začněte konečně činit! Vraťte zn. Opel její renomé z 60-80.let 20.století!

2 0
možnosti
JF

to je už v současném francouzském područí pouze utopie:-/

0 0
možnosti
Foto

Já před rokem dovolil ženě novou 5008. Kdyby mi to někdo řekl před pěti lety, tak se mu vysměju.

0 0
možnosti
JM

A jaka je zatim zkusenost?

0 0
možnosti
PN

To by mohlo souviset s tím, že po dvaceti letech začal Peugeot zase vyrábět hezká auta.

10 0
možnosti
VV

Jenže zabil si to pověstí značky aut pro důchodce. Alespoň tedy v Evropě.

0 0
možnosti
JH

Nejvetší auto co má Peugeot je 508 to je to kde by v USA mela nabídka startovat.

Pak možná 3008 a 5008. Diesly v USA ne a nejvetší motor v benzinu mají 1.6l.

Vstoupit do USA mužete tak jednou za 30 let. Jestli se to nepovede pak bude další šance až kolem 2050.

0 0
možnosti

Tak dá se čekat, že pro Ameriku budou úplně jiné modely a motory. Ford má také jiné portfolio v Americe a jiné v Evropě.

2 0
možnosti
JP

V USA každá lidová značka zatím pohořela

0 0
možnosti
PT

P36e87t77r 72T54u27s

28. 2. 2019 1:54

Vice evropskych znacek do USA.

5 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...