Diskuze

Opel po 20 letech konečně vydělává, Peugeot se vrací do Ameriky

Francouzský koncern PSA Group loni dosáhl rekordního zisku a tržeb. Automobilka rovněž oznámila, že její německá značka Opel se vrátí na ruský trh, zatímco Peugeot zamíří zpět do Spojených států.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J58a87n 73K11l34e96i53c69h

28. 2. 2019 22:07

Žabožrouty nebrat

0 0
možnosti
AS

Posledni Astru kombi bych mel, kdyby ovsem vybavena nestala pres 500 tisic. To je na obycejny opel trochu moc.

0 0
možnosti
VV

Opel nejvíce zatěžoval vývoj, kdy na něm ležela spousta nákladů, z kterých pak profitoval GM a využil je ve spoustě jiných aut. Když GM Opel prodával, tak si samozřejmě spoustu patentů nechal a současné modely Opelu vyrábí PSA v licenci, takže PSA koupilo prakticky pouze haly a právo využívat logo Opelu.

2 0
možnosti
LV

Tomu nerozumím. V jaké licenci vyrábí PSA současné modely Opelu? Jak se to podle Vás projeví na tom, že Opel je najednou ziskový? Logicky - podle toho, co píšete - by měl být spíše ještě více ztrátový, licence přece není zadarmo.

0 0
možnosti
MB

Pro mě je nejzajímavější informace z článku, že poručík Columbo jezdil v Peugeotu...

1 0
možnosti
LV

Informace je sdělení, které snižuje míru neuspořádanosti soustavy.

0 0
možnosti

J24a50n 84Š84m65í10d30a

28. 2. 2019 9:22

Když už je řeč o Opelu, pamatuji slavné doby této značky, kdy produkci tohoto výrobce představovaly vozy jako Commodore, luxusní Senator, elegantní kupé Monza, bestseler Manta či stále mezi sběrateli velmi vyhledávaný Opel Aero GT. Líbivé kupé Opel Calibra měla již v r. 1989 2.0L ve své nejlepší verzi motor s turbem o výkonu 204k, 6°převodovku a pohon 4x4. Velmi dobrých prodejních úspěchů dosahoval stylisticky nadčasový model Omega. To, co dnes automobilka Opel vyrábí, je jenom odvar těchto kdysi ikonických vozů, je to šeď s nevýrazným a stylisticky nezajímavým asijským "rukopisem". Žádný ze současných modelů není ikonou a už jenom ten název jednoho ze současných modelů mi vyvolává úsměv na tváři: "Mokka"... Pánové v Rüsselsheimu, máte na co navázat, tak už se začněte konečně činit! Vraťte zn. Opel její renomé z 60-80.let 20.století!

2 0
možnosti
JF

to je už v současném francouzském područí pouze utopie:-/

0 0
možnosti
Foto

Já před rokem dovolil ženě novou 5008. Kdyby mi to někdo řekl před pěti lety, tak se mu vysměju.

0 0
možnosti
JM

A jaka je zatim zkusenost?

0 0
možnosti
PN

To by mohlo souviset s tím, že po dvaceti letech začal Peugeot zase vyrábět hezká auta.

10 0
možnosti
VV

Jenže zabil si to pověstí značky aut pro důchodce. Alespoň tedy v Evropě.

0 0
možnosti
JH

Nejvetší auto co má Peugeot je 508 to je to kde by v USA mela nabídka startovat.

Pak možná 3008 a 5008. Diesly v USA ne a nejvetší motor v benzinu mají 1.6l.

Vstoupit do USA mužete tak jednou za 30 let. Jestli se to nepovede pak bude další šance až kolem 2050.

0 0
možnosti

Tak dá se čekat, že pro Ameriku budou úplně jiné modely a motory. Ford má také jiné portfolio v Americe a jiné v Evropě.

2 0
možnosti
JP

V USA každá lidová značka zatím pohořela

0 0
možnosti
PT

P21e20t30r 16T80u96s

28. 2. 2019 1:54

Vice evropskych znacek do USA.

5 0
možnosti