- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Posledni Astru kombi bych mel, kdyby ovsem vybavena nestala pres 500 tisic. To je na obycejny opel trochu moc.
Opel nejvíce zatěžoval vývoj, kdy na něm ležela spousta nákladů, z kterých pak profitoval GM a využil je ve spoustě jiných aut. Když GM Opel prodával, tak si samozřejmě spoustu patentů nechal a současné modely Opelu vyrábí PSA v licenci, takže PSA koupilo prakticky pouze haly a právo využívat logo Opelu.
Tomu nerozumím. V jaké licenci vyrábí PSA současné modely Opelu? Jak se to podle Vás projeví na tom, že Opel je najednou ziskový? Logicky - podle toho, co píšete - by měl být spíše ještě více ztrátový, licence přece není zadarmo.
Pro mě je nejzajímavější informace z článku, že poručík Columbo jezdil v Peugeotu...
Informace je sdělení, které snižuje míru neuspořádanosti soustavy.
Když už je řeč o Opelu, pamatuji slavné doby této značky, kdy produkci tohoto výrobce představovaly vozy jako Commodore, luxusní Senator, elegantní kupé Monza, bestseler Manta či stále mezi sběrateli velmi vyhledávaný Opel Aero GT. Líbivé kupé Opel Calibra měla již v r. 1989 2.0L ve své nejlepší verzi motor s turbem o výkonu 204k, 6°převodovku a pohon 4x4. Velmi dobrých prodejních úspěchů dosahoval stylisticky nadčasový model Omega. To, co dnes automobilka Opel vyrábí, je jenom odvar těchto kdysi ikonických vozů, je to šeď s nevýrazným a stylisticky nezajímavým asijským "rukopisem". Žádný ze současných modelů není ikonou a už jenom ten název jednoho ze současných modelů mi vyvolává úsměv na tváři: "Mokka"... Pánové v Rüsselsheimu, máte na co navázat, tak už se začněte konečně činit! Vraťte zn. Opel její renomé z 60-80.let 20.století!
to je už v současném francouzském područí pouze utopie
Já před rokem dovolil ženě novou 5008. Kdyby mi to někdo řekl před pěti lety, tak se mu vysměju.
To by mohlo souviset s tím, že po dvaceti letech začal Peugeot zase vyrábět hezká auta.
Jenže zabil si to pověstí značky aut pro důchodce. Alespoň tedy v Evropě.
Nejvetší auto co má Peugeot je 508 to je to kde by v USA mela nabídka startovat.
Pak možná 3008 a 5008. Diesly v USA ne a nejvetší motor v benzinu mají 1.6l.
Vstoupit do USA mužete tak jednou za 30 let. Jestli se to nepovede pak bude další šance až kolem 2050.
Tak dá se čekat, že pro Ameriku budou úplně jiné modely a motory. Ford má také jiné portfolio v Americe a jiné v Evropě.
V USA každá lidová značka zatím pohořela