2000 Audi A2
Automobilka chtěla udělat malý rodinný hatchback, který měl mít zároveň kompaktní rozměry pro pohyb a parkování ve městě. Revoluční bylo, že šlo o první velkosériově vyráběný automobil s hliníkovou karoserií. Díky tomu auto vážilo méně než tunu, takže „nežralo“ tolik.
Vzhledově radikálně vybočovalo z řady ostatních vozů Audi, což zákazníci nepřijali, navíc je odradila vysoká cena. Během šesti let se prodalo kolem 160 tisíc kusů a na každém údajně firma prodělala přes 180 tisíc korun.
2001 Renault Vel Satis
Měl být vlajkovou lodí ve vyšší střední třídě. Výrobce vsadil na komfort, prostor, velkou výbavu a silné motory včetně vrcholného šestiválce z Nissanu 350 Z. Název byl složeninou slov Velocity (rychlost) a Satisfaction (uspokojení). Prapodivný design sice budil pozornost, ale zájemce o koupi odrazoval. Objevily se i problémy s elektronikou. Druhé generace se už vůz nedočkal.