Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Citroën C5 CrossTourer: okouzlující plavba

Ze sportovních bot a bund v ulicích města padají módní policistky do mdlob. A přitom je u vyfešákovaných městosexuálů hitem SUV. Tedy auto, které se naparuje, jako by mělo šplhat na Mont Blanc. Přitom kdo chce vizáži přidat sportovní šmrnc, nemusí rovnou na pásek věšet cepín. Stačí jen pár doplňků.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LP

Škoda té poruchovosti. Pak už to kouzlení není tak třpytivé.

0 0
možnosti
MK

Pohodlnější auto v dané třídě těžko najdete. Největší problém je přesednout po jeho dojetí do jiného. Ve všech ostatních máte pocit že jedete na trakaři. Vím o čem mluvím. Jedno mám.

4 0
možnosti
MK

jen blazen koupi takhle velke auto s 1.6 hdi.

0 0
možnosti
KF

K63a74r14e79l 85F88a41i80t

3. 7. 2014 6:57

Vypadá super. Mám starší model a už delší dobu pokukuji po nové C5. To auto nemá chybu, neznám pohodlnější a prostornější auto.

0 0
možnosti
PK
JM
PS

Starší Civic s řadící pákou nahoře má úložný prostor klidně na 2 takový láhve uprostřed auta. Ideální:) Ale proto jsem si ho nevybral, mě si líbil motor a sedačky

0 0
možnosti
DR

Šaltpáka na místě rádia na mě působila takovým dodávkovým dojmem. Proti Civicu ale nic.

0 0
možnosti
PV

P88e85t66r 65V48a87z33a41č

2. 7. 2014 13:51

Pánové, jen přidejte, ještě více hanoby na Citroen. Ať si jej pak nikdo nekoupí, alespoň bude pro nás levnější;-) Nikomu nic nikdy nevnucuji, jednomu se líbí holky a jinému vdolky. Citroenů jsem měl poměrně dost a stále i v rodině máme. Nebyly nikdy nové, ale je třeba vybírat, ale to ostatně platí u všech ojetin. BX-ko, nádherný měkký kočárek, bez koroze, bez závad, interier luxusní mikroplyš, stále jako nový. Xantia Break Hdi slouží dceři 15-tý rok, stále jen spotřební materiál (tedy pardon, jednou tlaková trubkohadice praskla), velký, velmi pohodlný a i úsporný kočár (kdo chce závodit, nechť se natřásá v něčem jiném). Další Xantia Hdi, nedávno koupená za 15tis, šlape též jako hodinky. A hydra ? Stačí jednou za 2 roky dofouknout koule za 600,- a zas je pérování jako nové. Má C5 2005 Hdi Exclusive v plné výbavě včetně navigace, el. sedaček slouží bez jediného problému dodnes. Takže bych si určitě zde popsanou současnou C5 opět koupil, dle slov znalých je to poslední bytelný a poctivý citroen (ostatní již víceprvkovou př. nápravu opustili??), nakonec uvidíme, zda nástupce bude stejně poctivý Citroen.

10 0
možnosti
MF

přesně tak :-)

já mám zase Xsaru a řeším jen standardní údržbu a to s nalítanými cca 300,000km, s 2,0HDi spotřeba max 6 litrů, ale spíš méně

2 0
možnosti
DH

Střídám C5, oktávii, Hondu CRV. Každé auto má něco do sebe. Ale napsat, že C5 je dobrá do zatáčky je nesmysl. Ideální je na dlouhou dálniční jízdu. Ale nikdy ne na hory. A největší omyl v C5 jsou sedadla. Ať jsem vezl kohokoliv, po půl hodině měli všichni křeče v okolí beder a kolen. Velmi špatná sedadla. Takže nakonec není ani vhodný na tu dlouhou dálniční jízdu.

2 7
možnosti
JN

No vidíte, já si C5 na dálkové přesuny nemůžu vynachválit. Jediný lepší, v čem jsem zatím jel, byl Mercedes E-Klasse.

4 0
možnosti
OU
MO

M81a94r13e50k 50O32p

2. 7. 2014 12:20

nejhorší věc, z hlediska bezpečnosti, co můžete udělat!!!!

1 4
možnosti
Foto

Mě jen fascinuje, jak v každé recenzi všichni nezapomenou podotknout, že na volantu je moc tlačítek a že ovládání je složité. Pokud někdo nemá dostatek intelektuálního potenciálu k tomu, aby pochopil, k čemu je 5 tlačítek na ovládání hudby (hlasitost, předchozí/další skladba, pauza), 3 tlačítka na tempomat a jedno na přijímání hovorů přes bluetooth handsfree, tak stejně nemá za volantem co dělat.

7 4
možnosti
MH

Tak tady si dovolim kapku oponovat. 

a) Na volantu je opravdu pretlacitkovano, ale je to otazka vkusu a preferneci. Osobne mam radsi ovladani radia pod volantem.

b) co ma spolecneho nechut k cca 15 tlacitkum a dvoum otocnym volicum na volantu s tim, zda mam, ci nemam co delat za volantem - tomu uz zcela nerozumim... Ale asi jsem ten intelektualne slabsi jedinec. ;)

5 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa

30. dubna 2024

„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...

Analýza: EU by k zastavení ataku elektromobilů z Číny potřebovala 50% cla

30. dubna 2024

K zastavení přílivu levných elektromobilů z Číny by Evropská unie musela na dovoz těchto vozů...

Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka

30. dubna 2024

Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....

Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně

29. dubna 2024

Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...