„Je to konkrétní a významný krok k uvedení na trh 6. června,“ řekl generální manažer značky Diablo Rod Fergusson. Je tak nepravděpodobné, že ještě dojde k odkladu.
„Ať už jsou hráči veteráni série, nebo do ní vstupují poprvé, nemůžeme se dočkat, až si všichni vyzkouší celou hru: zúčastní se neuvěřitelného vyprávění příběhu, budou experimentovat s postavami a jejich buildy a prozkoumají, co nabízí konec hry a temný svět Sanctuary,“ dodal. Potvrdil také, že na Xboxu Series X hra poběží ve 4K 60 FPS HDR, zatímco ray tracing se ve hře objeví až později.
Diablo 4 se v mnohém úspěšně vrací ke kořenům a je výrazně temnější a krvavější než předchůdce. Několik hodin ve hře nás pohltilo víc, než jsme si byli ochotni zpočátku připustit (viz naše první dojmy).
O změnách, které tvůrci plánují na základě zpětné vazby, si můžete přečíst na oficiálních stránkách zde. Vývojáři například eliminují nutnost backtrackingu v některých dungeonech, případně rovnou upravili jejich layout. Zásahů se podle očekávání dočká i vyvážení všech hratelných postav. Například barbar bude oproti betě trochu odolnější.
Diablo 4 vychází 6. června na PC, PS4, PS5, Xbox One a Xbox Series X/S. Kdo si předobjedná alespoň deluxe verzi, bude moci hrát až o čtyři dny dříve.