Série Tomb Raider oslavila loni 25 let od vydání prvního revolučního dílu a z náznaků a pomrkávání jeho autorů bylo jasné, že se dříve nebo později dočkáme dalšího dílu. Až nyní je to ovšem oficiální.
Během prezentace k vydání plné verze technologie Unreal Engine 5 vznik nového dílu potvrdil kreativní ředitel značky Dallas Dickinson ze studia Crystal Dynamics. „Naším cílem je posouvat hranice realističnosti a přinášet vysoce kvalitní filmové akční dobrodružství, které si fanoušci zaslouží,“ praví v krátkém videu, které je ovšem jinak na informace skoupé. Nevíme jak se hra bude jmenovat, kdy by měla vyjít ani jestli půjde o nový začátek, nebo nějak naváže na události poslední „restartované“ trilogie.
Nabízí se, že vývojáři načasují vydání tak, aby se vzájemně podpořili s chystaným druhým dílem filmového Tomb Raidera s Alicií Vikanderovou, ale raději si počkejme na oficiální informace.
Crystal Dynamics is incredibly excited about the future of Unreal and how it will help us take our storytelling to the next level. That's why we're proud to announce that our next #tombraider game is being built on Unreal Engine 5! pic.twitter.com/UFMiWzJAZc
— Tomb Raider (@tombraider) April 5, 2022
Co se týče Unreal Enginu 5, vypadá to, že v této generaci konzolí půjde o to nejvýhodnější řešení pro tvorbu her. Na jeho síly se už hodlají spolehnout například v CD Projektu na novém Zaklínači, Remedy, Obsidianu, Rare, Ninja Theory, InXile, Dontnodu či v The Coalition. Vypadá to, že společnost Epic má o příjmy postaráno i kdyby snad lidé ze dne na den opustili jejich Fortnite.