Podle aktuálně zveřejněných výsledků národního výzkumu Media projekt za 2. a 3. čtvrtletí dosahuje čtenost týdeníku TÉMA rekordních 172 tisíc čtenářů na vydání. To znamená čtyřprocentní nárůst oproti 1. pololetí letošního roku a pětiprocentní ve srovnání se stejným obdobím roku 2017.
„Místo výrazné podpory elektronické podoby týdeník TÉMA čtenářům poskytujeme v klasické tištěné verzi a tato strategie se ukazuje jako úspěšná,“ komentoval výsledky ředitel strategického rozvoje mediální skupiny MAFRA František Nachtigall.
Redakce TÉMA také kontinuálně připravuje řadu tematických speciálů. Mezi čtenářsky nejoblíbenější letos zatím patřily ty věnované jídlu. Například letního dvojčísla s tématem Jídlo z pytlíku, které vyšlo 29. června, se prodalo 78 998 výtisků. Vydání s názvem Strašáci v jídle z 13. dubna se celkově prodalo 62 916 výtisků.